Gå til innhold

Om jeg skulle forsvinne ville politiet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Om jeg skulle forsvinne ville politiet ta det på alvor når jeg tidligere en gang har forsvunnet frivillig?

Anonymkode: 75c81...c13

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har ingen planer om å forsvinne altså, er bare redd for at om det skulle skje noe så vil de kanskje ikke ta det på alvor?

AnonymBruker
Skrevet

Ja, vi tar det absolutt på alvor.  

Anonymkode: bb5fa...545

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har forsvunnet frivillig før så slipper de neppe alt de har i hendene nei. Men da kan du jo la være med å forsvinne da, i og med at du uansett ønsker å bli funnet. 

Anonymkode: d23e2...39c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, vi tar det absolutt på alvor.  

Jobber du i politiet?

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer kanskje litt an på omstendighetene. Er ikke sikkert at noen vil melde deg savnet i det hele tatt.

Anonymkode: 81b83...f2e

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har forsvunnet frivillig før så slipper de neppe alt de har i hendene nei. Men da kan du jo la være med å forsvinne da, i og med at du uansett ønsker å bli funnet. 

Anonymkode: d23e2...39c

Som sagt så har jeg ingen planer om å forsvinne, er bare redd for at om det skulle skje noe så vil de kanskje ikke ta det på alvor. 

Gjest Ghostface
Skrevet

Kanskje ikke med det første?

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer kanskje litt an på omstendighetene. Er ikke sikkert at noen vil melde deg savnet i det hele tatt.

Anonymkode: 81b83...f2e

Det har bare hendt en gang før at jeg forsvant frivillig og ble meldt savnet. Er ikke noe jeg gjør ofte for å si det sånn. Var bare den ene gangen.

AnonymBruker
Skrevet
Ghostface skrev (2 minutter siden):

Kanskje ikke med det første?

Hvor lang tid tror du det vil ta da?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Som sagt så har jeg ingen planer om å forsvinne, er bare redd for at om det skulle skje noe så vil de kanskje ikke ta det på alvor. 

Hvilket alvor tenker du på? Om du forsvinner frivillig så ønsker du vel ikke at noen skal lete etter deg. Har noen drept deg eller du har tatt livet ditt er du jo død uansett...

AnonymBruker
Skrevet
Blizz1 skrev (Akkurat nå):

Hvilket alvor tenker du på? Om du forsvinner frivillig så ønsker du vel ikke at noen skal lete etter deg. Har noen drept deg eller du har tatt livet ditt er du jo død uansett...

Har ikke planer om å forsvinne frivillig. Men kan jo skje at man skulle gå seg vill på fjellet uten dekning, eller bli bortført eller lignende. Sjansen er jo liten men...

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har ikke planer om å forsvinne frivillig. Men kan jo skje at man skulle gå seg vill på fjellet uten dekning, eller bli bortført eller lignende. Sjansen er jo liten men...

Om du skulle forsvinne under en fjelltur vil selvsagt letemannskapene ta det på alvor.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jobber du i politiet?

Ja. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ja. 

Ville dere tatt det på alvor med en gang eller ventet for å se det an? Sånn med tanke på at jeg har forsvunnet frivillig før? Den gangen jeg forsvant frivillig var jeg innlagt på psykiatrisk og rømte derfra om det har noe å si. 

Gjest Ghostface
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Hvor lang tid tror du det vil ta da?

Er det ikke 48 timers regelen eller noe sånt før man leter etter noen som helst?

Gjest Adobyen
Skrevet

Det hender dessverre at noen ligger døde i lang tid i hjemmene sine før noen reagerer. Det er jo noen som ikke har jobb, kontakt med familie eller mangler alt av nettverk. Det er ikke sikkert at noen ville savne meg på noen uker heller.

Skrevet

Kommer an på statusen din i samfunnet.
Lav status... they don't give a fuck.
Middelklasse... kanskje de gidder å bry seg etter nok pes.
Høy status... kommer an på om noen av samme status står bak forsvinningen din. 
I så tilfelle gjør de ikke en dritt. Bare se på han riking som drepte kjerringa si og faka en kidnapping.
Politiet spiller komplett udugelig da! Vi har ingen peketråder.... øh..... we know nothing.

• Nyttig 2
Skrevet
2 hours ago, Ghostface said:

Er det ikke 48 timers regelen eller noe sånt før man leter etter noen som helst?

Nei, det er en myte.
Ikke 24 timer en gang.
Om ungen din skulle vært hjemme men er 10 minutter for sen kan du melde savnet med en gang.

Gjest Ghostface
Skrevet
Heydayotheinterweb skrev (17 timer siden):

Nei, det er en myte.
Ikke 24 timer en gang.
Om ungen din skulle vært hjemme men er 10 minutter for sen kan du melde savnet med en gang.

Ingen tåler tull, ser det ut som. Synes det er en spesiell tråd, som om ts vil skape drama for politiet eller noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...