AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #1 Skrevet 30. mai 2022 Opplever som en regel - heller enn et unntak - at håndverkere blir forsinket/glemmer oss/utsetter.., fryktelig irriterende for jeg blir gående og vente forgjeves. Hvorfor skriver de ikke opp hvor de skal være og når? Her jeg bor er det stor mangel på håndverkere derfor er vi gudegitt de få som er. Men jeg syns ikke det er greit å drive og etterlyse hvor de er blitt av Anonymkode: f0faf...136 1 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #2 Skrevet 30. mai 2022 Veldig irriterende når man har en avtale, og så dukker de ikke opp før lenge etterpå. Det er også frustrerende når man sender/svarer på en melding, og så blir det fullstendig stille. Hva avtalte vi egentlig?? Anonymkode: bc80a...67d 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #3 Skrevet 30. mai 2022 Da hadde jeg heller ventet til jeg fant en bedre håndtverker. Jeg har best erfaring med å gå via anbefaling og å være lojal. Da blir man lettere prioritert i lengden. Anonymkode: 6c39a...6d4
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #4 Skrevet 31. mai 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Da hadde jeg heller ventet til jeg fant en bedre håndtverker. Jeg har best erfaring med å gå via anbefaling og å være lojal. Da blir man lettere prioritert i lengden. Anonymkode: 6c39a...6d4 Skulle gjerne brukt andre. Er kjempelang kø på håndverkere her jeg bor så de har ingen konkurranse. Anonymkode: f0faf...136
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #5 Skrevet 31. mai 2022 Jeg hadde en håndverker som skulle komme på lørdag - kom ikke. Vi ble enige om at han istedet skulle komme i dag - kom ikke. Ikke hørt et pip - mektig irriterende. Jobben går nok til en annen håndverker… Anonymkode: c354b...f14
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #6 Skrevet 1. juni 2022 Vi har funnet verdens beste og mest pålitelige håndverkere. De har lang venteliste men verdt å vente på! Kjenner en del håndverkere og de er sjokkerte over hvor upålitelige mange av kollegaene deres er. I alle andre jobber holder man avtaler og gir beskjed om noe kommer i veien for avtalen. Anonymkode: c9b34...34e
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #7 Skrevet 1. juni 2022 Det verste er vel at en stor andel håndtverkere rett og slett prøver å lure kundene. Anonymkode: 519c7...437
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå