AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #1 Skrevet 30. mai 2022 Er det noen som har opplevd det som en bivirkning? Jeg har hatt eksem tidligere og nå har det kommet tilbake, men virker som det er en annen type. Prøvde først hydrokortison, men det hjalp ikke. Spurte hudlegen om det og da fikk jeg Ovixan. Det har jeg brukt i snart to uker uten at det har hjulpet noe særlig. Utenom det smører jeg hendene ofte og bruker kremer beregnet på eksem. Jeg er heller ikke borte i noe særlig som irriterer huden heller. Lurer på om noen andre har opplevd det og fikk det under kontroll eller er det noe jeg må leve med? Det klør ikke eller noe sånt, men huden er jo ganske uttørket. Anonymkode: 39d87...f16
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #2 Skrevet 1. juni 2022 Er det på hendene bare? Har du prøvd cicaplast håndkrem fra la roche posay? Anonymkode: 1b62a...d44
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #3 Skrevet 2. juni 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Er det på hendene bare? Har du prøvd cicaplast håndkrem fra la roche posay? Anonymkode: 1b62a...d44 Ja, kun på hendene. Nei, har ikke prøvd den enda, men kanskje jeg skal teste den og se. Anonymkode: 39d87...f16
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #4 Skrevet 2. juni 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ja, kun på hendene. Nei, har ikke prøvd den enda, men kanskje jeg skal teste den og se. Anonymkode: 39d87...f16 Det burde du. Den er kjempegod. Anonymkode: 1b62a...d44
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #5 Skrevet 2. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det burde du. Den er kjempegod. Anonymkode: 1b62a...d44 Ok, tusen takk for tipset Anonymkode: 39d87...f16
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #6 Skrevet 3. juni 2022 Jeg hadde eksem mens jeg gikk på isotretinoin, men det forsvant da jeg var ferdig med kuren. Er du ferdig med isotretinoin? Hvor lenge siden er det? Anonymkode: c14a9...686
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #7 Skrevet 3. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg hadde eksem mens jeg gikk på isotretinoin, men det forsvant da jeg var ferdig med kuren. Er du ferdig med isotretinoin? Hvor lenge siden er det? Anonymkode: c14a9...686 Nei, jeg har begynt for snart to måneder siden og fikk eksem etter ca en måned. Anonymkode: 39d87...f16
Sassenach Skrevet 13. juni 2022 #8 Skrevet 13. juni 2022 Jeg fikk eksem på hendene under min første iso-kur og det ble kraftig forverret dersom jeg brukte parfymert håndsåpe. Så mitt beste tips, utover håndkrem, er å sky håndsåpe med parfyme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå