Gå til innhold

Venninne som tar på pikken min

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det vanlig at venninna di kan kødde med å ta på pikken din (over buksa selvfølgelig) men du som gutt ikke ikke får gjøre det tilbake? Hun mener det er ukomfertabelt..

Anonymkode: 9531e...12f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Er det vanlig at venninna di kan kødde med å ta på pikken din (over buksa selvfølgelig) men du som gutt ikke ikke får gjøre det tilbake? Hun mener det er ukomfertabelt..

Det kan jo virker som hun har lyst på deg eller syns du er sexy. Men da må hun akseptere at du gjør det samme. 

• Liker 2
Skrevet

Det er sex trakasering hvis du ikke liker det. Du må si fra. Det kan ikke være fritt fram for kvinner, men menn kan knapt se på kvinner uten å bli stempla som gris. 

• Liker 14
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)

hmm, kanskje snakke med henne. finne ut hvor hverandres grenser går, og kanskje du får vite hvorfor hun syns det er ukomfortabelt vis du gjør det. 

Endret av druekake
AnonymBruker
Skrevet
Mamajune11 skrev (1 minutt siden):

Det er sex trakasering hvis du ikke liker det. Du må si fra. Det kan ikke være fritt fram for kvinner, men menn kan knapt se på kvinner uten å bli stempla som gris. 

Dette! 

Og nei, ts det er ikke vanlig. Mulig hun er litt enkel kanskje? 

Anonymkode: 8fb54...8fe

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
druekake skrev (Akkurat nå):

hm jeg og min bestevennene driver og stikker finger i hverandres rumper (utenpå klærne) for morro for å "overaske" den andre, men vi er begge med på det og veldig komfortabel med hverandre på det området så for oss gjør det ingenting. kanskje hun liker å kødde med deg men ikke er komfortabel vis du gjør det på hun. beste tipset jeg kan komme med er vel og ta en prat med henne bare for å være safe hvor grensen din og hennes går. det. betyr ikke at hun skal stoppe med det vis du ikke har et problem med det. men better safe Than sorry, kanskje du får vite hvorfor hun syns det er ukomfortabel vis det er en grunn til det og. 

Hvordan foregikk denne samtalen mellom deg og din bestis? 

"Er det ok for deg om jeg overrasker deg med en finger i rompa?" "Ja, for all del! Det skulle bare mangle!"

Er jeg close?

Anonymkode: 3d903...727

• Liker 7
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Så hun klår deg på pikken, sier 'bare tulla', og så får ikke du lov til å klå på henne?

Klå i vei, ikke sjener deg. Bare pass på å gjøre det umiddelbart neste gang det skjer. Kanskje hun blir dødelig fornærmet, kanskje hun blir kjempekåt. Eller noe midt i mellom..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gamle dere er synes jeg er relevant her.. 

Anonymkode: fc264...178

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvor gamle dere er synes jeg er relevant her.. 

Jeg er 22 hun er 19

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
blaffen skrev (1 time siden):

Så hun klår deg på pikken, sier 'bare tulla', og så får ikke du lov til å klå på henne?

Klå i vei, ikke sjener deg. Bare pass på å gjøre det umiddelbart neste gang det skjer. Kanskje hun blir dødelig fornærmet, kanskje hun blir kjempekåt. Eller noe midt i mellom..

Ja akkurat sånn hun gjør

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg er 22 hun er 19

Da synes jeg du skal respektere om hun ikke vil du skal klå. Hun er kanskje utforskende. Du får bestemme deg om du synes det er greit eller ikke. 

• Nyttig 1
Skrevet

«Det er like lite greit at du klår meg på pikken som at jeg tar på deg når du ikke vil. Slutt. 
Ev. kan vi ta en runde i senga om du skulle ombestemme deg og ha lyst til å ta mer på meg og at du vil at jeg skal ta på deg også. I ditt tempo selvsagt».

• Liker 1
Skrevet

klask til hånded hennes og si henda fra fatet!

AnonymBruker
Skrevet

Det er lov å drømme.

Anonymkode: 3a02c...42f

AnonymBruker
Skrevet

Høres såpass sykt ut at jeg velger å tro at det er ren fantasi.

Anonymkode: 3b36d...099

AnonymBruker
Skrevet

Hadde en slik venninne, men jeg fikk lov til å ta på henne også. Så ta igjen, eller be henne om å la være. 

Anonymkode: 9c589...f89

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er 22 hun er 19

Ta en prat med henne. 

Si NEI! 

Dette er seksuell trakassering.  Og det er ulovlig å beføle andre uten samtykke.! 

Anonymkode: 00c7a...ea8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ta en prat med henne. 

Si NEI! 

Dette er seksuell trakassering.  Og det er ulovlig å beføle andre uten samtykke.! 

Anonymkode: 00c7a...ea8

TS sier ingenting om han synes det er OK eller ikke, så jeg tviler på at han har så mye imot det, men heller vil vite hva det betyr.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Høres såpass sykt ut at jeg velger å tro at det er ren fantasi.

Det er ikke så sykt, jeg har vært borti det samme selv.

Anonymkode: 8fc8f...7ae

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er ikke så sykt, jeg har vært borti det samme selv.

Anonymkode: 8fc8f...7ae

Det er klart det er sykt. Hvis en mann hadde holdt på sånn, hadde han enten havnet i spjellet eller på psykiatrisk.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...