Gå til innhold

Funker det å sjekke opp damer ute på dagen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

M24 her som er på leten etter damer. Hovedsakelig for å finne FF/forhold om ting klaffer. Er det verdt det? Noen andre karer som har gjort det før? Har prøvd å sjekke opp noen jenter på byen og på fester og slikt men det fører ikke til noe mer. Kanskje fordi de er vant til å få gutter opp til dem sent på kvelden, vet ikke jeg.

Anonymkode: 6036c...8e6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har ingen gode råd annet enn at for meg funker ikke sånne fwb opplegg . Jeg blir forelsket og kanskje andre damer tenker det samme og når du ikke har noe annet å tilby så er det like greit å droppe det for sin egen mentale helse. Har i hvertfall jeg lært. Men nå er vi alle forskjellige da så det fins vel damer som bare vil ha slike forhold og ikke noe ordentlig forhold. Smaken er forskjellig. 

Anonymkode: 3040b...012

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har ingen gode råd annet enn at for meg funker ikke sånne fwb opplegg . Jeg blir forelsket og kanskje andre damer tenker det samme og når du ikke har noe annet å tilby så er det like greit å droppe det for sin egen mentale helse. Har i hvertfall jeg lært. Men nå er vi alle forskjellige da så det fins vel damer som bare vil ha slike forhold og ikke noe ordentlig forhold. Smaken er forskjellig. 

Prøv deg over alt..bare vær klar i profilen din hva du søker. Prøv på facebook, insta, tik tok alle steder det er mulig å møte noen.. på jobb, trening og hobby, via venner og ute på byen. 

Skrevet

Når jeg har vært singel, så har jeg møtt det som har blitt partnere på dagen. Ikke på fest, utested, Tinder/app/nett. Men ansikt til ansikt på dagtid.

Ikke at jeg har oppsøkt noen og forsøkt å sjekke de opp, og det var kanskje det du mente?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du bare vil ha en FF så dra heller på nattklubb. 

Anonymkode: 21cb9...9cc

AnonymBruker
Skrevet

Sånn generelt skal det mye til at det skal klaffe for min del. Av 50 menn som har snakket til meg på dagtid i byen er 0 aktuelle. Derimot ser jeg kanskje 1-3 ganger i måneden en fremmed mann på dagtid som får meg til å tenke "hmm hvem er du da?" .. Hvis du var en mann som allerede hadde fått meg litt nysgjerrig sånn, og SÅ begynte å prate med meg, ja kanskje. Men de 1-3 mennene har aldri tatt kontakt annet enn et høflig smil😅

Anonymkode: 79b5e...e53

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

M24 her som er på leten etter damer. Hovedsakelig for å finne FF/forhold om ting klaffer. Er det verdt det? Noen andre karer som har gjort det før? Har prøvd å sjekke opp noen jenter på byen og på fester og slikt men det fører ikke til noe mer. Kanskje fordi de er vant til å få gutter opp til dem sent på kvelden, vet ikke jeg.

Jeg tror damer har høy terskel for å bli sjekket opp ut av det blå på gaten ("hei, du var hot etc.."). For alt hun vet kan du være en psycho. Du må nok være superkjekk og sjarmerende for at dette skal funke.  

Det er nok lurere å bli kjent med nye damer gjennom venner. Eventuelt bli først kjent kjent med guttene i en ny gjeng. Som bekjent er du mindre skremmende, og du vil forhåpentligvis ha en fair sjanse.

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker ikke å bli forsøkt sjekket opp på dagtid på gaten. Det er noe av det verste jeg vet faktisk.

Det funker mye bedre på kvelden om man er på et utested hvor folk generelt er på sjekkern, det føles litt mindre invaderende og mye mindre kleint da. 

Hvis du ikke klarer å sjekke opp en dame på byen, så klarer du det ikke på gata heller, da må du i mine øyne være enda bedre til å sjekke (eller være ekstremt attraktiv).. 

Anonymkode: cc481...2cc

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Sånn generelt skal det mye til at det skal klaffe for min del. Av 50 menn som har snakket til meg på dagtid i byen er 0 aktuelle. Derimot ser jeg kanskje 1-3 ganger i måneden en fremmed mann på dagtid som får meg til å tenke "hmm hvem er du da?" .. Hvis du var en mann som allerede hadde fått meg litt nysgjerrig sånn, og SÅ begynte å prate med meg, ja kanskje. Men de 1-3 mennene har aldri tatt kontakt annet enn et høflig smil😅

Jeg er en av dem, og jeg er singel :)

Anonymkode: 59d95...c3b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville heller fokusert på å bli litt kjent med damer, både på dagtid og kveldstid. Det kan også føre til det du ønsker. Veldig tydelig «her skal jeg sjekke opp»-opplegg skremmer mange damer vekk.

Anonymkode: 55b85...3b1

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du må ha et bra utseende som mann for å lykkes med sjekking på byen, for å lykkes på gata må du jo være latterlig kjekk og svær 😅 Du får vurdere selv om du vil bli ydmyket. Kanskje du kan øve deg i en fremmed by der ingen kjenner deg?

Anonymkode: 7f2ba...f48

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Du må ha et bra utseende som mann for å lykkes med sjekking på byen, for å lykkes på gata må du jo være latterlig kjekk og svær 😅 Du får vurdere selv om du vil bli ydmyket. Kanskje du kan øve deg i en fremmed by der ingen kjenner deg?

Anonymkode: 7f2ba...f48

Neida, du må lære deg å flørte med blikket og smilet. Du må selvfølgelig se noenlunde ut.

Nå snakker jeg om godt voksne damer, og ikke snertne ungjenter som får masse oppmerksomhet hele tiden. Noe som mange modne damer er sulteforet på. Har funket for meg mange ganger.   (Nei, jeg er ikke bartender/servitør) Men jeg jobber i et "publikumsyrke"    Nå høres det ut som jeg er artist på en scene, men jeg at jeg jobber altså ute blandt folk i allmenhet, uten at jeg vil røpe for mye.

Anonymkode: 47386...133

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Derimot ser jeg kanskje 1-3 ganger i måneden en fremmed mann på dagtid som får meg til å tenke "hmm hvem er du da?" .. Hvis du var en mann som allerede hadde fått meg litt nysgjerrig sånn, og SÅ begynte å prate med meg, ja kanskje. Men de 1-3 mennene har aldri tatt kontakt annet enn et høflig smil😅

Om du ser noen 1-3 ganger i måneden som vekker din nyskjerrighet, hvorfor har ikke du tatt kontakt?😊

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Funker helt fint så lenge du gjør det riktig.

Men se etter interesse hos henne først. Lær deg å lese kroppsspråk, og bli obs på tegn på at en dame liker deg ved første øyekast. Ikke kast bort energi på damer som ikke viser interesse for deg, dette er som regel også bare plagsomt for dem.

Og husk at dagtid som regel ikke er en seksualisert setting, slik f.eks en nattklubb er. Hold fokus på flørting og å skape et godt førsteinntrykk, slik at hun får lyst til å møte deg igjen. Du drar henne ikke rett fra køen på Rema og hjem i seng, så f.eks eskalering ved berøring står ikke på menyen.

Sjekking på dagtid er egentlig en helt naturlig greie, bare tull at utested og alkohol skal være eneste arena.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

På dagtid så går du på kafeer på kjøpesenteret. Masse kåte uføretrygda damer som går der. 

Anonymkode: 526ee...dc7

Skrevet

Mja stort sett kan det bare bli plagsomt og ubehagelig desverre. Du må vertfall være flink til å lese signalene hun gir deg. Komplimenter syns jeg er kleint av ukjente men gjør noe så gammel dags som å gå bort å gi henne nr ditt på en lapp feks. Da blir det minst mulig ubehagelig for begge parter og hun tar kontakt om hun er interessert 😊

Kanskje scorer du noen poeng på gammeldags sjarm. Var jo sånn man ble sjekka opp som tenåring da var det jo litt Morro 😊

Jeg syns det er ubehagelig når menn sjekker deg opp også står de rundt deg og henger så vær obs på å ikke gjøre ting ubehagelig for henne.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
sicario skrev (7 timer siden):

Om du ser noen 1-3 ganger i måneden som vekker din nyskjerrighet, hvorfor har ikke du tatt kontakt?😊

Har vel prøvd å småprate dersom det er naturlig (fint vær i dag eller noe sånt) eller med kroppspråk/smil, men når jeg bare får høflige svar eller et nikk tilbake så tenker jeg at han sikkert er opptatt og skygger banen 😄 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Har vel prøvd å småprate dersom det er naturlig (fint vær i dag eller noe sånt) eller med kroppspråk/smil, men når jeg bare får høflige svar eller et nikk tilbake så tenker jeg at han sikkert er opptatt og skygger banen 😄 

Sikkert opptatt? Bra med god selvtillit 😀 Har liksom ikke slått deg at de ikke finner deg interessant?

Anonymkode: db821...a07

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fungerer utmerket hvis du vil havne på en hashtag, eller hvis du er 8-10 på skalaen. Er du helt gjennomsnittlig ville jeg latt være.

Anonymkode: 6463f...089

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på hvordan den samtalen skal gå jeg

"Hei. God kaffe? Keen på fwb forhold?"

Mangler du sosiale antenner TS? 

Anonymkode: 64240...8af

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...