AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #1 Skrevet 30. mai 2022 Jeg lekker urin ved aktivitet og har fått innvilget TVT operasjon. Det hat gått fire år siden siste fødsel. Er det noen som har vært gjennom en slik operasjon og vil dele erfaringene sine? Anonymkode: 249b4...227
Khloe P.T Skrevet 30. mai 2022 #2 Skrevet 30. mai 2022 Jeg tok den operasjonen for 10-12 år siden. Det var en ubetinget suksess. Operasjonen ble gjort i narkose, men jeg ble vekket underveis for å hoste kraftig. Årsaken var at de skulle se hvor stram båndene måtte være for å "holde tett". Det er bare å glede deg til en ny hverdag!
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #3 Skrevet 30. mai 2022 Gjorde det for et par år siden. Fikk lokalbedøvelse og beroligende, det hele var over på ca 25 minutt. Styra litt med å klare å tømme blæra skikkelig før jeg fikk reise hjem etter operasjon. Jeg fant en blogg om en som hadde gjort dette og der var det mye nyttig infirmasjon - skal se om jeg finner den igjen. Resultatet etter operasjon har vært supert - er helt tett🙌🏼🙌🏼 Anonymkode: 17ff0...ee8
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #4 Skrevet 30. mai 2022 Fant en masteroppgave om temaet; https://hvlopen.brage.unit.no/hvlopen-xmlui/bitstream/handle/11250/2684156/Saeterdal_Sture.pdf?sequence=1&isAllowed=y Anonymkode: 17ff0...ee8
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #5 Skrevet 31. mai 2022 Er det greit om jeg spør hvordan du fikk innvilget dette, altså hvilke undersøkelser måtte du gjennom før det ble innvilget? Gikk du til fastlegen først? Anonymkode: 71c1b...864
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå