*Blomst* Skrevet 30. mai 2022 #1 Del Skrevet 30. mai 2022 Da har vi nå som "alle" er ferdig fått korona for første gang 😅 både jeg og ungene har fått positiv hurtigtest hjemme. Bør vi bestille time til test gjennom kommunen for å få det registrert i koronapasset eller er ikke det lengre nødvendig? Tenker mest på ungene (som er under 12 år). Jeg er fullvaksinert og har således gyldig koronapass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 31. mai 2022 #2 Del Skrevet 31. mai 2022 *Blomst* skrev (På 30.5.2022 den 20.02): Da har vi nå som "alle" er ferdig fått korona for første gang 😅 både jeg og ungene har fått positiv hurtigtest hjemme. Bør vi bestille time til test gjennom kommunen for å få det registrert i koronapasset eller er ikke det lengre nødvendig? Tenker mest på ungene (som er under 12 år). Jeg er fullvaksinert og har således gyldig koronapass. Jeg fikk corona for en stund siden og registrerte det for å ha det offentlig. Er uvaksinert og fikk 180 dager coronapass. Har nok ikke tent å reise men kjekt å ha 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruR Skrevet 1. juni 2022 #3 Del Skrevet 1. juni 2022 Justlooking skrev (7 timer siden): Jeg fikk corona for en stund siden og registrerte det for å ha det offentlig. Er uvaksinert og fikk 180 dager coronapass. Har nok ikke tent å reise men kjekt å ha 😊 Bare skrev du inn på helse Norge fikk du pcr ? Hva gjorde du ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 1. juni 2022 #4 Del Skrevet 1. juni 2022 Jeg tok test for jeg var bare grunnvaksinert, altså to doser og da tenkte jeg at hvis jeg fikk det registrert så dropper jeg tredje dose. Jeg logget meg bare inn på helsenorge og bestilte tid der de tar test, men dette er sånn to måneder siden så jeg vet ikke om de har samme opplegg nå lenger. Er jo bare å logge seg inn og se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 1. juni 2022 #5 Del Skrevet 1. juni 2022 FruR skrev (6 timer siden): Bare skrev du inn på helse Norge fikk du pcr ? Hva gjorde du ? Jeg fikk positiv hjemmetest, dro på en teststasjon og svaret om positiv test kom på helsenorge. Fikk da koronapass i 180 dager uten å være vaksinert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg