Gå til innhold

ER JENTER FRA NORD-NORGE LETTERE Å FÅ ENN JENTER FRA SØR?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Ung mann som har bodd her i Norge i mange år. Føler at det er helt umulig å få damer ved øst landet...

Hvordan er damene trøndelag eller finnmark? Er de mer åpne for innvandrere? er de lettere å snakke og bli kjent med?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror ingen jenter er åpne for deg sånn som du fremstiller deg her inne.

Anonymkode: 3d4d4...d48

• Liker 4
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Vel. Jeg levde i Nord-Norge på 1990-tallet og da var det veldig åpenbart at jentene der så det som eksotisk med søringpikk. Når jeg dro ut på byen så gikk jeg sjelden alene hjem senere på kvelden.
Vet ikke hvordan det er i 2022. 

Anonymkode: f7f98...393

Skrevet

Snakker du som en østlending, så er det 80% sjanse for at du får kjøtt på kølla på en kveld

AnonymBruker
Skrevet
Nljin skrev (1 time siden):

Hei,

Ung mann som har bodd her i Norge i mange år. Føler at det er helt umulig å få damer ved øst landet...

Hvordan er damene trøndelag eller finnmark? Er de mer åpne for innvandrere? er de lettere å snakke og bli kjent med?

Nei. Det er nok menn her oppe. Hold deg i sør. 

Anonymkode: 4cd40...895

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
RealistiskDot skrev (2 minutter siden):

Snakker du som en østlending, så er det 80% sjanse for at du får kjøtt på kølla på en kveld

Snakker vestlending, og har samme erfaring  🤩  Glemmer ikke...... " Bæærre spruut i mææææ "  😁   Helgeland på 80-tallet.

Anonymkode: 0e600...9c7

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Nei. Har du rett tryne og/eller rett personlighet har det absolutt ingenting å si hvor i verden du er.
Kvinnfolk er easy da.

Skrevet

Tendens til at de helst vil ha en søring fast på kroken så de kan flytte sørpå med ham og få en unnskyldning for å rømme fra 'Mordor'. 😛

I følge en kamerat, og når jeg tenker meg godt om har jeg vel opplevd det selv men hoppet av kroken akkurat i tide. ;)

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
On 5/30/2022 at 7:18 PM, Nljin said:

Hei,

NEI JEG TROR IKKE DE ER LETTERE Å FÅ ENN ANDRE JENTER I DET HELE TATT EGENTLIG DET ER VELDIG MANGE SØTE FLOTTE JENTER PÅ 113SERIEN PÅ NRK.

Anonymkode: a90dd...8d6

AnonymBruker
Skrevet

Med tanke på dine tidligere innlegg/kommentarer så kommer du til å slite uansett hvor i landet du bosetter deg. 

Anonymkode: 4aec9...880

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har smigret meg til mus fra alle fylker i norge, kan ikke si at det er enklere eller vanskeligere det ene fylket fra de andre. 

Men kvinner fra andre fylker enn Oslo fascineres av Oslogutter og menn så det er enklere å komme i kontakt med de. 

Omndu får mus er egentlig mye opp til deg. 

Den gyldne regel er å gi de komplimenter, komplimentene trenger ikke ha noe sannhet i seg. Vær forsiktig med obskøne komplimenter. 

Den andre regelen er å fokusere på de, ikke snakk så mye om deg selv. Har de en interesse, lat som om det virker interessant. Gå i dybden på de det som opptar de. 

Fortell at du er en seriøs mann. Ikke fortell de at du er ute etter ligg. Men ønske om å videreutvikle deg sammen med kvinnen i ditt liv.. 

Ikke ha forhåpninger om ligg på første date, det gjennomskuer de. Klarer du å være så behagelig og opptatt av de, og ikke rusher frem så senker de skuldrene og vips så får du mus. 

8 av 10 jeg gikk på date med den gangen jeg var singel gikk jeg til sengs med på første date. 

Anonymkode: bb423...543

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tillegg, hvis de sier de er feminister. Vær en feminist for en kveld du også. Det øker sannsynligheten for mus betraktelig. 

Jeg er ingen feminist, stemt venstre siden ungdomskolen og definerer meg 100 % som liberalist. 

Vær spandabel. Alle kvinner liker et glass hvitvin og reker på varme sommerdager. 

AnonymBruker
Skrevet

Nja, jeg tror at det er enklere å bli kjent med folk generelt på enkelte plasser fremfor andre. Men det kan likså gjerne være plasser sørpå som nordpå. Men det er klart at det generelt oftere er vanskeligere å bli skikkelig kjent med folk i store byer fremfor mindre byer/plasser. Selv om det så klart er vanskelig å få innpass på mindre steder også, kanskje særlig på små bygder.

Anonymkode: 54d58...be1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.5.2022 den 20.29):

Snakker vestlending, og har samme erfaring  🤩  Glemmer ikke...... " Bæærre spruut i mææææ "  😁   Helgeland på 80-tallet.

Anonymkode: 0e600...9c7

Beste knullet er fra ei  på Helgeland. Jentene der er mer naturlige og ikke så sossete.

Anonymkode: d5a68...451

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 hours ago, blaffen said:

Tendens til at de helst vil ha en søring fast på kroken så de kan flytte sørpå med ham og få en unnskyldning for å rømme fra 'Mordor'. 😛

I følge en kamerat, og når jeg tenker meg godt om har jeg vel opplevd det selv men hoppet av kroken akkurat i tide. ;)

Haha, nja.. Kom meg både sørover og nordover igjen uten hjelp av en "søring".

6 hours ago, AnonymBruker said:

Men kvinner fra andre fylker enn Oslo fascineres av Oslogutter og menn så det er enklere å komme i kontakt med de. 

Meh.

Ingen av mine venninner er lette å få på kroken, selv om jeg har en del bekjente som kanskje var det i tenårene. Tror "løsheten" er ganske likt fordelt over hele landet.

Anonymkode: 427b8...11a

Skrevet
On 5/30/2022 at 7:18 PM, Nljin said:

Hei,

Ryktene sier de er lettere på tråden i nord, men det er damene på østlandet som oftere ønsker menn med opprinnelse utenfor norden.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Haha, nja.. Kom meg både sørover og nordover igjen uten hjelp av en "søring".

Men du er en mann, tror det er vanskeligere for damer og flytte på seg over så store distanser uten litt hjelp.

Anonymkode: 004cc...4e2

AnonymBruker
Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

Men du er en mann, tror det er vanskeligere for damer og flytte på seg over så store distanser uten litt hjelp.

Anonymkode: 004cc...4e2

Jeg er nok ikke en mann nei, men jeg har en mann. Klarte fint å flytte på meg selv altså. :klemmer:

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke sett noe statistikk på det. For min del er ikke Oslodialekt noen turn-on. Den er helt ok...

Anonymkode: fbcd7...790

AnonymBruker
Skrevet
Fridiskusjon.no skrev (18 timer siden):

Ryktene sier de er lettere på tråden i nord, men det er damene på østlandet som oftere ønsker menn med opprinnelse utenfor norden.

og hva vil det si? sistnevnte

Anonymkode: 9eee2...6b0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...