AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #1 Skrevet 30. mai 2022 I dag kom jeg nok en gang hjem til en mann som var beruset. Ja, alkoholiker, selv om han ikke mener det selv, jævla tosken. Jeg ble så rasende at jeg sa ganske mye stygt til ham. Så kjenner jeg nå etter en stund at…. Ja jeg mener det, alt jeg sa!!! Jeg vet man ikke skal diskutere med en beruset person men han er ikke så enormt tilgjengelig til samtale/diskusjon ellers heller. Han har hatt mange sjanser. Jeg så han ble lei seg da jeg sa at denne gangen hadde han vist meg hvilket valg han tok. Jeg tar med meg barna og drar. ja, han kan bare bli lei seg, men så lenge han nekter å oppsøke hjelp kan den jævla hestkuken bare råtne i fylla si. For en fantastisk lettelse det skal bli å slippe den usikkerheten. måtte bare få det ut. Takk for meg. Anonymkode: d7143...999 4 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #3 Skrevet 30. mai 2022 Et tungt men viktig valg. Så psykisk tyngende det må være både for deg og barna å leve med en alkoholiker. Nå kan dere ha et rolig og trygt hjem ❤️ Anonymkode: f0bc2...e9c 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #4 Skrevet 30. mai 2022 Bra for deg. Du skal ikke måtte leve i usikkerhet. Anonymkode: cd833...744
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #5 Skrevet 30. mai 2022 Kan sende han til meg. Hilsen jævla fyllik av en dame. Anonymkode: d2316...6ea 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå