AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #1 Skrevet 30. mai 2022 Hei, Håper noen kan hjelpe :-) Som overskriften sier, så mistet jeg et nært familiemedlem forrige uke. Jeg har hatt hjemmeeksamen de to siste ukene, og har i utgangspunktet innlevering nå på torsdag (2. juni). Problemet er at jeg har ikke fått gjort noe særlig etter at dødsbudskapet ble levert, og sliter med å sette meg ned med selve oppgaven per nå. Jeg søkte tidligere idag om utsettelse, men så ble jeg brått usikker på om det vil bety at jeg må ta den opp neste semester istedet. I følge universitets hjemmesider (UiT), så viser de til at man kan få inntil to dager utsettelse på innlevering - men jeg er usikker på om det gjelder i faget jeg har eksamen i. I Exphil, Tromsøvarianten tilbys nemlig ikke konteeksamen samme semester, så lurer på hvordan det i såfall er ved sykdom/dødsfall i nær familie? Har noen vært borti dette før? På forhånd takk. Anonymkode: 4a480...791 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #2 Skrevet 30. mai 2022 Trist å høre, håper det ordner seg! Anonymkode: 1698e...a88
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #3 Skrevet 30. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Trist å høre, håper det ordner seg! Anonymkode: 1698e...a88 Tusen takk :-) Krysser fingrene. Anonymkode: 4a480...791
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #4 Skrevet 30. mai 2022 Jeg tok eksamen. Gikk fint det. Anonymkode: 3994a...957 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #5 Skrevet 30. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg tok eksamen. Gikk fint det. Anonymkode: 3994a...957 Nå skjønner jeg ikke helt? Du leverte inn eksamen på tross av dødsfall? Det er broren min som er død, så eksamen har ikke vært min førsteprioritet i denne sorgprosessen. Takk for svar, men var ikke helt det jeg lurte på☺️ Jeg kommer også til å levere inn hjemmeeksamen til ordinær frist om jeg ikke får ekstra eksamensdager, men lurte på om noen vet når man eventuelt pleier å få ta eksamen igjen. Og da spesielt i faget ex.Phil, og om man må vente til neste semester. Anonymkode: 4a480...791 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #6 Skrevet 30. mai 2022 Hvis det ikke er konte fordi faget går hvert semester må du eventuelt ta ny eksamen neste semester med de som tar faget til høsten. Så ville uansett levert bare for å prøve. 🥰 Anonymkode: da057...8ac
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #7 Skrevet 30. mai 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hvis det ikke er konte fordi faget går hvert semester må du eventuelt ta ny eksamen neste semester med de som tar faget til høsten. Så ville uansett levert bare for å prøve. 🥰 Anonymkode: da057...8ac Tusen takk 🥰 Vet du tilfeldigvis om det kan gis ekstra eksamensdager ved fag som går hvert semester? Altså, ikke konte-fag. Anonymkode: 4a480...791
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå