AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #21 Skrevet 3. juni 2022 Lone minner meg om en loner. Altså en uten venner som bare går og trasker og prøver å passe inn. Anonymkode: 7dbfd...095 1
Hulderen Skrevet 3. juni 2022 #24 Skrevet 3. juni 2022 Jeg har ikke sett den andre tråden. Men Lone er et helt greit navn. Storesøsteren til bestevenninnen min het det.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #25 Skrevet 8. august 2022 Grusomt. Et av de styggeste navnene jeg vet. Tenker Lort når jeg hører det: Lorte-Lone! Alle Lonene jeg vet om er kortvokste og tykke. Anonymkode: 395b5...468 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #26 Skrevet 10. august 2022 Fint, men litt «svakt» på en måte Anonymkode: 640d4...a41
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #27 Skrevet 10. august 2022 Lone er en av Vestlandets største perler. Med alle de rike forretningsfolkene som bor i dette området er økonomien betydelig høyere enn registrert andre steder i landet. Med gode kontakter i både NASA, FN og "The White House" i USA er Lone sikret seg plass på Mars når jorden en gang går under. For resten av verden er denne plassen også ekstra interessant. Med alle diamantgruvene og oljefunnene i "Haukelandsvannet" (som er en av Europas største turistattraksjoner), har Lone store kontrakter med USA og Japan. Miljøet på Lone er et sjeldent funn for arkeologer og andre forskere. Her har alle innbyggerne gått inn for at hasj skal bli lovlig slik at alle kan nyte hverdagens prakt. Her har man også en samling av unike bygninger. Lone Teppeindustri er på vei til å bli like verdenskjent som Eiffeltårnet i Paris. Rimi, Spar og Shell (Fina het det tidligere) er også besøkt av flere tusen gjester hver eneste dag. Det folk fra Lone er mest stolt av må være Espelandshallen. Denne hallen ligger på grensen mellom Lone og Espeland. Operasangere fra hele verden setter seg som mål å få synge i denne praktfulle salen. Ved siden av denne salen ligger også Nord-Europas mest kostnadsrike fotballbane og kamper som Real Madrid mot Manchester United er helt vanlig på denne stadion. Lone er virkelig en av Norges største perler så det er absolutt verdt et besøk. Anonymkode: d2264...299
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #28 Skrevet 11. august 2022 Vet om to (eller kanskje tre) Lone-er, vakre mennesker som alle bor på Sunnmøre. Godt mulig at det navnet er mer vanlig der. Anonymkode: 13388...157
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå