AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #1 Skrevet 30. mai 2022 Hei dere. Lufter et småforvirret hode. Traff en mann for 3 mnd siden. Vi har definert hverandre som kjærester, og nylig vært på en liten ferietur sammen. Han har fortalt om meg til sin mor, far og søsken og ex men ikke fortalt så mye om meg til barna. Likevel lurer jeg.. han står fremdeles singel på Facebook og jeg har aldri blitt invitert hjem der han har datter boende mesteparten av tiden. Vi er en del på tur sammen men lite hverdag for å si det sånn. Vi har sovet på hotell. Jeg føler det blir litt rart .. Jeg har også mye barna her hjemme og det er jo vanskelig i starten så lenge de ikke har hilst på hverandre. Han melder meg morgen og kveld når vi ikke er sammen og sier det bare er meg for han. Men er det ikke litt rart at han som mann ikke har invitert meg på en middag en gang? Datteren hjemme er jo 15 år.. og jeg vet han har hatt forhold før der de var hjemme hos han.. får meg til å lure litt … Anonymkode: c40ad...432
Minlillesky Skrevet 30. mai 2022 #2 Skrevet 30. mai 2022 Dere traff hverandre for 3 mnd siden og er allerede kjærester? Dere har jo ikke rukket å bli ordentlig kjent med hverandre... 6
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #3 Skrevet 30. mai 2022 Man holder barna utenfor myye mye mer enn 3 måneder, just sayin'. Anonymkode: 0973c...e37 4 1
Gjest Warrior Skrevet 30. mai 2022 #4 Skrevet 30. mai 2022 Nei synes ikke det er rart. Det er bare 3 måneder siden dere traff hverandre. Synes selv ikke noe om å gå for fort frem så for meg høres det ikke rart ut.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #5 Skrevet 30. mai 2022 3 måneder er ikke lenge når en har barn fra før. Jeg ville sett på hans oppførsel som positivt. Anonymkode: d8f81...2fa 3 1
Minlillesky Skrevet 30. mai 2022 #6 Skrevet 30. mai 2022 Du får svaret ditt ved å spørre han selv. Om dere ikke kan kommunisere, så er vel ikke forholdet noe å satse videre på.. 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #7 Skrevet 30. mai 2022 Minlillesky skrev (2 minutter siden): Du får svaret ditt ved å spørre han selv. Om dere ikke kan kommunisere, så er vel ikke forholdet noe å satse videre på.. Vi kommuniserer faktisk veldig bra sammen .. men ble litt usikker på om dette var noe å ta opp med han eller ikke. Mulig jeg er litt hastig av meg.. men tenker det blir vanskelig med kjæresteliv i hverdagen hvis barna skal holdes utenfor mye lenger ☺️ Både han og jeg har barn som aller helst vil være hos oss og ikke den andre forelderen, og som er store nok til å bestemme dette selv Anonymkode: c40ad...432
Løvejenten Skrevet 30. mai 2022 #8 Skrevet 30. mai 2022 Kanskje han har lært av tidligere flørter/forhold, at man ikke involverer barna før det er gått LANG tid? 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #9 Skrevet 30. mai 2022 Synes 3 mnd er for tidlig å introdusere barn. Så ser heller på det som positivt at han vil vente. Anonymkode: 6a050...883
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #10 Skrevet 30. mai 2022 Som ei over skriver: Kanskje han har brent seg på å introdusere tidligere kjærester for raskt? Det er jo sånn at mange forhold ikke varer, så ta det rolig fremover, det er ingen hast! Barna hans har vært gjennom skilsmisse, de bor litt hos mor og litt hos far, og det er tøft for dem å bli involvert i stadig nye kjæresteforhold. Bli ordentlig kjent med mannen først, og så ser dere hvordan det går etter hvert. Anonymkode: 44575...ad6
Perelandra Skrevet 30. mai 2022 #11 Skrevet 30. mai 2022 Hei trådstarter! Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Perelandra, mod. 1
Anbefalte innlegg