Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fy flaaate! 
jeg har gravd opp en halv meter med jord og dritt.. 40 kvm. Alt for hånd.. kjørt x antall turer med tilhenger og tømt jord. 
nå har jeg lagt ned duk og alt som skal til, og Stein. 
holdt på i flere uker.. det som var en jordhaug har nå blitt en kjempefin sti ved huset vårt. 
Er så himla stolt av meg selv.. og har gjort alt selv. Mannen er snekker og gjør det meste. Men dette var mitt prosjekt som jeg ville gjøre helt selv. 
Det å få til noe sånt er enormt for meg. 
Respekt til alle som har tunge håndverk jobber som står i slike ting hver dag!! 
Men de har jo gravmaskin og bedre utstyr enn meg da 😅 men allikevel. 
Sorry for skryte innlegg, men er så kry 

Anonymkode: 1af6a...fee

• Liker 9
  • Hjerte 7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

All grunn til å skryte :) Høres flott ut!

Anonymkode: 9eb5c...d57

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

👏👏💪☺️

Anonymkode: 24702...0c7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dritbra jobba! ❤️

Anonymkode: dec2f...d0c

• Liker 1
Skrevet

Veldig bra jobbet!! Det er lov å skryte når en har gjort en så tung jobb!!

• Liker 1
Skrevet

Så flink du er, er så kult å få mestringsfølelsen av å få til noe man ikke vet om man klarer! 

• Liker 1
Skrevet

Beste følelsen som finnes. 😊

Jeg er nok litt avhengig av den følelsen. Ikke bestandig jeg har noen å dele den med, siden mine omgivelser er så vant til at jeg fikser og ordner at de ikke skjønner når jeg har utfordret meg selv slik at jeg er ekstra stolt, men det gjør likevel noe med selvfølelsen å ha gjort slikt selv. ☺️

Godt jobba!

• Liker 1
Skrevet

Koselig tråd.

• Liker 2
Skrevet

Veldig bra! Du har all grunn til å være kry! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Thildamor skrev (2 timer siden):

Veldig bra jobbet!! Det er lov å skryte når en har gjort en så tung jobb!!

Ja fy sørn! Det var en skikkelig tung jobb. Ser liksom på slike jobber som «manne jobber» men så ser jeg på sommerhytta som går på tv, de får det jo til? Hvorfor skal ikke jeg klare det? 
dette er ekstremsport for meg 😅 var så drittlei at jeg hadde lyst å legge meg ned å gi opp.. men tenkte; ikke faen om jeg må krype til korset og be mannen ta over.. slik som ofte blir gjort🙈 digg å vise han også at jeg klarer selv! Han var lunken til at jeg skulle begynne på dette, da han halvveis visste at han måtte overta underveis.. men så digg å bare; yuhuuuui!! Fiksa sjæl 🤩

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Ja fy sørn! Det var en skikkelig tung jobb. Ser liksom på slike jobber som «manne jobber» men så ser jeg på sommerhytta som går på tv, de får det jo til? Hvorfor skal ikke jeg klare det? 
dette er ekstremsport for meg 😅 var så drittlei at jeg hadde lyst å legge meg ned å gi opp.. men tenkte; ikke faen om jeg må krype til korset og be mannen ta over.. slik som ofte blir gjort🙈 digg å vise han også at jeg klarer selv! Han var lunken til at jeg skulle begynne på dette, da han halvveis visste at han måtte overta underveis.. men så digg å bare; yuhuuuui!! Fiksa sjæl 🤩

Akkurat sånn har jeg tenkt mange ganger også. Ikke f… om jeg skal gi opp å gi jobben til mannen. Da pleier jeg å si: «Thildamor gjør ting hun ikke kan». 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...