tito,lussi Skrevet 30. mai 2022 #1 Del Skrevet 30. mai 2022 Hei, jeg skal studere til høsten og usikker hvilken og hvor stor sekk jeg trenger Jeg må værtfall ha en sekk som har plass til pc, lader, drikkeflaske, pennal, bøker og mat. Noen anbefalinger eller erfaringer? (skal studere grunnskole/barnehagelærer utdanning) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #2 Del Skrevet 30. mai 2022 Personlig ville jeg gått for en sekk på 30L +, bedre med for stort enn for lite. Til lange dager på lesesalen blir det gjerne en ekstra genser eller mer mat, termokopp, paraply ect. Også lurt om sekken enten er vanntett eller har regntrekk. Anbefaler deg å sjekke ut Beckmann, de har egen studentkolleksjon, Urban derfra har i alle fall vært mye brukt der jeg studerte. Anonymkode: 6761b...ee1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #3 Del Skrevet 30. mai 2022 En populær sekk svært mange vgs elever og studenter har er Douchebag The Strøm 30L. Jeg er vgs elev og skal bli student neste år, bruker da bare samme sekken. «Alle» har den, for den er praktisk og har et fint design de fleste sekker ikke har. En del har også noen av de andre sekkene fra merket, alt til sitt bruk. Personlig synes jeg den noen ganger kan være for stor, men som AB over sa, det er bedre med for stort enn for lite. Og mange av de andre er ganske overpriset med tanke på hvor mange liter de har, synes man får mest for pengene for denne. Men det er likevel en dyr sekk, så det er noe å tenke på. Men kvaliteten holder, og varer den hele studietida så mener jeg det er verdt pengene. Etter min erfaring er denne sekken i realiteten betydelig større enn 30L sekkene fra Beckmann og har bedre plassutnyttelse. https://dbjourney.com/products/the-strom-30l-backpack?variant=42459487994086&gclid=EAIaIQobChMIj7352eWH-AIVsUWRBR38ZgJpEAAYASAAEgLJ7_D_BwE Anonymkode: 8b540...79b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #4 Del Skrevet 30. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): En populær sekk svært mange vgs elever og studenter har er Douchebag The Strøm 30L. Jeg er vgs elev og skal bli student neste år, bruker da bare samme sekken. «Alle» har den, for den er praktisk og har et fint design de fleste sekker ikke har. En del har også noen av de andre sekkene fra merket, alt til sitt bruk. Personlig synes jeg den noen ganger kan være for stor, men som AB over sa, det er bedre med for stort enn for lite. Og mange av de andre er ganske overpriset med tanke på hvor mange liter de har, synes man får mest for pengene for denne. Men det er likevel en dyr sekk, så det er noe å tenke på. Men kvaliteten holder, og varer den hele studietida så mener jeg det er verdt pengene. Etter min erfaring er denne sekken i realiteten betydelig større enn 30L sekkene fra Beckmann og har bedre plassutnyttelse. https://dbjourney.com/products/the-strom-30l-backpack?variant=42459487994086&gclid=EAIaIQobChMIj7352eWH-AIVsUWRBR38ZgJpEAAYASAAEgLJ7_D_BwE Anonymkode: 8b540...79b Alleeeeeee har denne på universitetet jeg går på ihvertfall... Selv har jeg den store fjellreven kanken med pc rom og er veldig fornøyd med den 😀 Anonymkode: 4ed8f...704 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #5 Del Skrevet 30. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Alleeeeeee har denne på universitetet jeg går på ihvertfall... Hehe, den er svært populær. Men av en god grunn. Den har egen pc-lomme der det er lett å få tak i pc'en raskt, og samme med et topplokk der man kan ha litt mindre ting i. Det er god plass til brilleetuier, kalkulator, mobil og andre småsaker. I den store lomma er det god plassutnyttelse, det er god plass til alt oppi av bøker, pennal, headset, mat, klær... Det som er negativt er at det er ingenting som skiller tingene, det kan jo være en ulempe. AnonymBruker skrev (1 time siden): Selv har jeg den store fjellreven kanken med pc rom og er veldig fornøyd med den 😀 Anonymkode: 4ed8f...704 Den er ikke i nærheten av så stor som douchebagen, men koster vel nesten like mye av en eller annen merkelig grunn? Husker da fjellräven var skikkelig inn, da "alle" hadde den. Den tid er forbi, for det er jo ikke plass til noen ting oppi dem. Anonymkode: 8b540...79b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tito,lussi Skrevet 31. mai 2022 Forfatter #6 Del Skrevet 31. mai 2022 Jeg står mellom beckmann city max og Douchebags Ulempen med Douchebags er det gigantiske rommet, jeg ser for meg at det fort blir kaos når man åpner sekken også ligger bøker, mat, osv osv helt i kaos. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #7 Del Skrevet 31. mai 2022 tito,lussi skrev (4 timer siden): Jeg står mellom beckmann city max og Douchebags Ulempen med Douchebags er det gigantiske rommet, jeg ser for meg at det fort blir kaos når man åpner sekken også ligger bøker, mat, osv osv helt i kaos. Hadde en slik beckmann sekk før. Det jeg kan fortelle deg er at de 34 literne på den sekken ikke tilsvarer like mye som 30L på Douchebags. Tror det handler om plassutnyttelse, den er mye dårligere på beckmann. Men det den er god på er at den har to store lommer og det er ideelt for bøkene, måten den er bygd på. Det som er dårlig med den er at det ikke er plass til noen småting i den, som topplokket Douchebags har. Du har små lommer på utsida, men de har ikke plass til så mye. Det gjør også at tingene er dårligere beskyttet om du skulle slenge sekken på bakken, lommene er ikke så gunstig plassert. Det er en liten komme inni også, men bruker du den så vil de store tingene presse i den lomma. Husk at Douchebags har egen pc lomme. Beckmann har til dels det, og den er god den også. Beckmann er heller ikke like behagelig på ryggen, synes Douchebags er mye mer behagelig. Men beckmann holder god kvalitet, det skal sies. Designmessig synes jeg at douchebag vinner, om du er opptatt av det. Ellers er det prisforskjell. Douchebags koster nesten dobbelt så mye, så det er noe å tenke på. Sørg for å bruke rabattkoder. Men har aldri angret på kjøpet, for det er en god investering. Anonymkode: 8b540...79b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #8 Del Skrevet 31. mai 2022 En over her er tydeligvis selger av Douchebags, og skjønner ikke at det er den "alle" har nå fordi det er en hype. TS, anbefaler deg virkelig å kjøpe en sekk med flere rom der du har muligheten for å dele ting av, og som fungerer også når du har med deg mindre uten at alt skrangler rundt i hovedrommet. Anonymkode: 6761b...ee1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #9 Del Skrevet 31. mai 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): En over her er tydeligvis selger av Douchebags, og skjønner ikke at det er den "alle" har nå fordi det er en hype. Jeg høres kanskje ut som det, men er ikke selger og jobber ikke for Douchebags, deler bare mine erfaringer siden jeg faktisk har eid begge sekkene og vil at TS skal velge riktig sekk her. Kan godt hende at "alle" har den fordi den er en "hype", men jeg synes ryktet er fortjent, for å si det sånn. Fjellräven kanken fortjener definitivt ikke hypen den fikk for noen år siden, da det er en sekk med dårlig plass og altfor høy pris. Douchebags har god kvalitet, fint design, god plassutnyttelse, og lett tilgjengelighet på det man trenger. AnonymBruker skrev (29 minutter siden): TS, anbefaler deg virkelig å kjøpe en sekk med flere rom der du har muligheten for å dele ting av, og som fungerer også når du har med deg mindre uten at alt skrangler rundt i hovedrommet. Anonymkode: 6761b...ee1 Ting skrangler ikke rundt med ts sin beskrivelse av det h*n ønsker å ta med. Om man har noen bøker, matpakke, pennal, og noen ting til så vil det ikke skrangle rundt, tingene vil være "tykke" nok til å være i kontakt med hverandre og ikke bevege seg rundt. Da har man også ekstra plass på toppen av tingene til å ha en genser f.eks. eller andre ting. Har man svært lite med i sekken så vil jo ting skrangle litt rundt. Det er jo litt minus ja. Med Beckmann sekken så vil ting holde seg på plass, men det har litt å gjøre med at den er mer kompakt og ikke er like fast som douchebags. Enten sekken din er tom, halvfull eller full, så vil det ikke syntes noe særlig på douchebagen. Sekken er veldig fast og beholder formen. På Beckmann vil hele sekken krympe seg: Den er avhengig av at ting holder selve sekken oppe. Det ser ikke særlig fint ut når man går rundt: Det er en grunn til at det er papp og plast inni sekkene når de selges og tas bilde av, uten innholdet inni ser de ikke særlig bra ut. Så hvis man først skal ha lite ting i sekken vil jeg heller anbefale en mye mindre sekk, veske eller handlenett. Anonymkode: 8b540...79b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå