Honeywell Skrevet 30. mai 2022 #21 Del Skrevet 30. mai 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jo. Det har jo ikke noe med hvilke assosiasjoner man kan få. Tror du grunnen til at mange syntes glattbarberte skritt er kleint kommer av at man ikke ser forskjell på voksen barn? Det er ikke det det handler om. Er det virkelig så vanskelig at mange ikke liker det? Anonymkode: fd5fc...7b5 Tråden handlet jo uansett ikke om hva man liker. Det var tips og råd. Forøvrig er det fantastisk at damene shaver 😁 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #22 Del Skrevet 30. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Flau uvane den der intimbarberingen… voksene ser ut som unger nedentil…🥵 Anonymkode: fd5fc...7b5 Nei vettu hva, jeg ser IKKE ut som en unge nedentil selv im jeg alltid er glattbarbert !! Anonymkode: ed549...695 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 30. mai 2022 #23 Del Skrevet 30. mai 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Har begynte å barbere, liker følelsen og det faller i smak hos kjæresten. Har imidlertid sart hud og på dag to blir det alltid røde nupper. Hvordan kan jeg lykkes med barberingen, altså unngå røde nupper? Anonymkode: 5fdb4...08e Jeg har begynt å varm vokse og det holder en del lenger. Kan gjøre det selv eller betale for å gjøre det. Koster da fra 600 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #24 Del Skrevet 1. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 30.5.2022 den 14.53): Har begynte å barbere, liker følelsen og det faller i smak hos kjæresten. Har imidlertid sart hud og på dag to blir det alltid røde nupper. Hvordan kan jeg lykkes med barberingen, altså unngå røde nupper? Anonymkode: 5fdb4...08e Jeg må le. For det første er det bare dumt og unødvendig å barbere seg, altså det har ingen fordeler. At du blir sår er en av mange ulemper, men likevel fortsetter du. Er det mulig å være så tett? Anonymkode: ee311...d8e 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #25 Del Skrevet 1. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 30.5.2022 den 19.04): Nei vettu hva, jeg ser IKKE ut som en unge nedentil selv im jeg alltid er glattbarbert !! Anonymkode: ed549...695 Hundre prosent enig der. Unger er aldri sensuelle og erotiske, bare voksne kvinner kan være det. Selv om et barbert kjønn er estetisk vakkert og veldig opphissende, så handler erotikk alltid om hele kvinnekroppen hvor det glattbarberte kjønnet selvsagt er den største attraksjonen. Å blande inn barn i dette blir bare for dumt, da har du virkelig et problem med å se helheten ved et menneske. Ingen blir til et barn når de barberer seg, enten du barberer deg nedentil, på leggene eller under armene. Anonymkode: cc73e...0c7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 1. juni 2022 #26 Del Skrevet 1. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 30.5.2022 den 17.07): Flau uvane den der intimbarberingen… voksene ser ut som unger nedentil…🥵 Anonymkode: fd5fc...7b5 Om du har et problem med å skille barn og voksne, om det eneste som får deg til å tenke at du ikke er pedofil er at en kvinne har hår mellom beina er det faktisk du som har et problem. Må være tøft å leve livet med den tvangstanken at en kvinne må ha hår mellom beina (og jeg antar under armhuler og på beina og da) for viss ikke er du pedofil, men du om det problemet, stakkar.. Til ts, nå har jeg aldri hatt noe problemer med røde nupper etc men jeg har barbert i mange år men jeg bruker barberkrem fra the body shop, tar det relativt ofte i dusjen, det er en tilvenning sikkert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #27 Del Skrevet 1. juni 2022 Du må skrubbe! Jeg fikk et nytt liv nedentil etter at hudpleie-venninnna mi fortalte meg det. Man får nupper og inngrodde hår pga gamle hudceller. Har ikke hatt en eneste nupp eller kløe etter jeg begynte med der. Jeg bruker skrubbhansker fra Normal. Skrubber først på våt hud, tar på babyolje og barberer, skrubber igjen over huden, vasker meg, så smører jeg med håndsprit etterpå. Blir glatt og fint, og ikke det minste sårt! Anonymkode: b2e29...604 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #28 Del Skrevet 1. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du må skrubbe! Jeg fikk et nytt liv nedentil etter at hudpleie-venninnna mi fortalte meg det. Man får nupper og inngrodde hår pga gamle hudceller. Har ikke hatt en eneste nupp eller kløe etter jeg begynte med der. Jeg bruker skrubbhansker fra Normal. Skrubber først på våt hud, tar på babyolje og barberer, skrubber igjen over huden, vasker meg, så smører jeg med håndsprit etterpå. Blir glatt og fint, og ikke det minste sårt! Anonymkode: b2e29...604 Interessant det med skrubbing. Det jeg tenker er at hår kommer ut fra bittesmå hull i huden. Når de kuttes på skrå, slik de alltid blir med en høvel, vil noen av disse hårene bli liggende skjevt og sette seg fast når de vokser ut. Dersom du masserer og skrubber vil hårene finne tilbake til sin riktige plass i det bitte lille hullet, og vokse slik de skal uten å sette seg fast og skape nupper og kløe. (De fleste moderne høvler løfter håret litt før det kuttes, det gjør min teori enda mer sannsynlig) Anonymkode: cc73e...0c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #29 Del Skrevet 1. juni 2022 On 5/30/2022 at 6:23 PM, AnonymBruker said: Jo. Det har jo ikke noe med hvilke assosiasjoner man kan få. Tror du grunnen til at mange syntes glattbarberte skritt er kleint kommer av at man ikke ser forskjell på voksen barn? Det er ikke det det handler om. Er det virkelig så vanskelig at mange ikke liker det? Anonymkode: fd5fc...7b5 Hva folk selv velger å gjøre med sitt underlivet, er ikke noe du har noe som helst med. Faktisk ingen ting. Om jeg barberer alt, kun barberer lepper, vokser, barberer ett rådyr eller annet, er det absolutt ingen som har noen ting med. Jeg steller musa mi på den måten att jeg selv føler meg mest mulig komfortabel. Ikke fordi jeg tror menn liker barbert mus best, men for MEG! Ja, vi har ytringsfrihet i Norge. Men det er ikke ensbetydende med att man absolutt må fremme meningen sin. Noen ganger er det beste å bare holde kjeft. Kvinne 41, som barberer musa fordi JEG syntes det er deilig og fordi JEG føler meg mest komfortabel da! Anonymkode: be635...69f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #30 Del Skrevet 1. juni 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Interessant det med skrubbing. Det jeg tenker er at hår kommer ut fra bittesmå hull i huden. Når de kuttes på skrå, slik de alltid blir med en høvel, vil noen av disse hårene bli liggende skjevt og sette seg fast når de vokser ut. Dersom du masserer og skrubber vil hårene finne tilbake til sin riktige plass i det bitte lille hullet, og vokse slik de skal uten å sette seg fast og skape nupper og kløe. (De fleste moderne høvler løfter håret litt før det kuttes, det gjør min teori enda mer sannsynlig) Anonymkode: cc73e...0c7 I tillegg til skrubbing bør håret være vått, og høvelen så skarp som mulig, for å få et rent kutt av håret. Et sløvt barberblad vil slite av håret mer enn det kutter, og hårstrået vil tvinges over til siden og skape irritasjon når det vokser ut. Anonymkode: cc73e...0c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 2. juni 2022 #31 Del Skrevet 2. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 30.5.2022 den 14.53): Har begynte å barbere, liker følelsen og det faller i smak hos kjæresten. Har imidlertid sart hud og på dag to blir det alltid røde nupper. Hvordan kan jeg lykkes med barberingen, altså unngå røde nupper? Anonymkode: 5fdb4...08e Jeg barberer hver gang jeg er i badekaret. Tar et langt,varmt bad. Peeler kroppen med kroppsskrubb og 'vott', deretter barberer jeg. Får ALDRI nupper noen plass lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #32 Del Skrevet 2. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 30.5.2022 den 17.07): Flau uvane den der intimbarberingen… voksene ser ut som unger nedentil…🥵 Anonymkode: fd5fc...7b5 Nei det gjør de ikke! Det er noe alvorlig galt med øyne som ikke ser forskjell på et voksent underlig, og et lite barn. Sistnevnte skal aldri ses med mindre det gjelder bleieskift, eller helsehjelp. Anonymkode: 5a322...471 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 2. juni 2022 #33 Del Skrevet 2. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 30.5.2022 den 14.53): Har begynte å barbere, liker følelsen og det faller i smak hos kjæresten. Har imidlertid sart hud og på dag to blir det alltid røde nupper. Hvordan kan jeg lykkes med barberingen, altså unngå røde nupper? Anonymkode: 5fdb4...08e Barbere med hårene og ikke mot. Da blir det bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #34 Del Skrevet 2. juni 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei det gjør de ikke! Det er noe alvorlig galt med øyne som ikke ser forskjell på et voksent underlig, og et lite barn. Sistnevnte skal aldri ses med mindre det gjelder bleieskift, eller helsehjelp. Anonymkode: 5a322...471 Underliv skulle det stå, ikke underlig. 😅 Anonymkode: 5a322...471 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå