Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en hjemmeeksamen i et fag ved uib, som jeg leverte nøyaktig 3 uker siden. Og det står på deres sider at sensur faller 3 uker etter levert eksamen. Men ingen resultat kommer opp på StudentWeb. Bør det ikke komme snart, er ikke arbeidsdagen over for de på universitetet?

Anonymkode: dbbf8...46c

AnonymBruker
Skrevet

Det kan fort gå noen dager ekstra.

Anonymkode: 16a7c...3f9

AnonymBruker
Skrevet

Noen dager til er ikke uvanlig. 

Anonymkode: a70d0...180

AnonymBruker
Skrevet

Er vel 21 virkedager som er hovedregelen, så mulig de er litt upresis på nettsidene

Anonymkode: d216e...12e

AnonymBruker
Skrevet

Det kan gå litt tid fra sensor har lagt inn karakteren i StudentWeb til den blir synlig for deg. Men den bør komme i løpet av dagen eller natten med mindre sensuren har blitt forsinket.

Anonymkode: 53765...cc7

AnonymBruker
Skrevet

Ok, får være tålmodig litt til.. Vil jeg få en sms og? Synes jeg husker det fra forrige gang.

AnonymBruker
Skrevet

Hos oss er det 15 virkedager, dvs du kan plusse på helgene, 17.mai, himmelspretten ect. 

Anonymkode: 7adf0...334

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg hadde en hjemmeeksamen i et fag ved uib, som jeg leverte nøyaktig 3 uker siden. Og det står på deres sider at sensur faller 3 uker etter levert eksamen. Men ingen resultat kommer opp på StudentWeb. Bør det ikke komme snart, er ikke arbeidsdagen over for de på universitetet?

husk at dette gjelder arbeidsdager, ikke helg

Anonymkode: e5864...c85

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...