AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #1 Skrevet 30. mai 2022 Ikke kjølhal meg her nå, men har bestilt time til pass til baby nå helt i starten av juni. Bestilte for lengesiden. Skal bare til Danmark, og har forstått det sånn at baby ikke trenger pass på en slik reise så lenge foreldre kan legitimere seg med pass. I så fall vurderer vi å frigi timen til andre som trenger det mer. Skal kanskje reise lenger i høst, men regner med at det vil være mulig å skaffe pass i løpet av høsten uten disse utfordringene som denne våren har bydd på. googler dette med pass til baby og reise i Skandinavia og får opp at «det skal ikke være nødvendig». Altså, typisk viss det byr på trøbbel for akkurat oss. Hva ville du gjort? Avbestilt timen? Eller bare tatt den og fått ordnet passet til baby først som sist uansett om det ikke nødvendigvis må brukes i løpet av sommeren? Føler meg ond som vurderer å ta timen vår 🤷♀️ Anonymkode: a76d4...90f
Veggdyret Skrevet 30. mai 2022 #2 Skrevet 30. mai 2022 Du trenger passet til høsten uansett, og leveringstiden på pass er 10 uker. Med time 1. juni har dere passet i postkassa i midten av august. Bruk den timen du. 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #3 Skrevet 30. mai 2022 her jeg bor får jeg ikke en gang bestilt passtime før i oktober, så jeg hadde ikke avbestilt hvis du trenger pass til høsten. Anonymkode: 90f62...038 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #4 Skrevet 30. mai 2022 Fint at du tenker på andre, men de som søker time nå risikerer å ikke få passene før over nyttår. Så ville defnitivt benyttet meg av timen. Anonymkode: d8a9b...2c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå