AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #1 Skrevet 30. mai 2022 Vi har kysset litt og sånn foreløpig, men kan jeg prøve å ha sex med henne uten å fortelle min store hemmelighet? Hvis det blir aktuelt selvfølgelig. Har ingen planer om å mase. Tar det rolig. Men det går veldig bra mellom oss og jeg liker henne mer og mer. Vi har datet en måned. Er ingen kvinnehatende incel altså. Bare incel i ordet originale betydning. Er redd for å skuffe henne med mine manglende skills. Men er det ikke litt sånn at sex kan være litt kronglete første gang med ny partner uansett? Er redd for at hvis jeg forteller min store hemmelighet så må jeg fortelle andre mer personlige ting også. Ting som forklarer min merkelige situasjon. Og det er jeg ikke helt klar for. Anonymkode: 133df...1b7 1 3
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #2 Skrevet 30. mai 2022 Litt ville jeg ha delt Det gjør det enklere på mange måter. Trenger ikke fortelle noe du ikke vil men men jeg hadde selv satt pris på det. At du er jomfru kan være din hemmelighet om du vil. Ingen har krav på å vite hvor mange du har ligget med. Ja det er kronglete med ny partner 😄 Man må bli kjent med hverandre på det feltet også! Anonymkode: bdd6f...a8c 5
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #3 Skrevet 30. mai 2022 8 minutter siden, AnonymBruker said: Hvis det blir aktuelt selvfølgelig. Har ingen planer om å mase. Tar det rolig. Men det går veldig bra mellom oss og jeg liker henne mer og mer. Vi har datet en måned. Er ingen kvinnehatende incel altså. Bare incel i ordet originale betydning. Er redd for å skuffe henne med mine manglende skills. Men er det ikke litt sånn at sex kan være litt kronglete første gang med ny partner uansett? Anonymkode: 133df...1b7 Gratulerer, du klarte noe nesten ingen incels (i hvert fall på kg) klarer, skrive et helt innlegg uten at det veltet over i kvinners feil, kvinner er kravstore, kvinner ditt og kvinner datt. Dermed er du nesten overkvalifisert for tittelen incel. Tenker du snart blir frikjent fra din "tilstand". Anonymkode: 556d6...aa6 18 3
Entern Skrevet 30. mai 2022 #4 Skrevet 30. mai 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Vi har kysset litt og sånn foreløpig, men kan jeg prøve å ha sex med henne uten å fortelle min store hemmelighet? Hvis det blir aktuelt selvfølgelig. Har ingen planer om å mase. Tar det rolig. Men det går veldig bra mellom oss og jeg liker henne mer og mer. Vi har datet en måned. Er ingen kvinnehatende incel altså. Bare incel i ordet originale betydning. Er redd for å skuffe henne med mine manglende skills. Men er det ikke litt sånn at sex kan være litt kronglete første gang med ny partner uansett? Er redd for at hvis jeg forteller min store hemmelighet så må jeg fortelle andre mer personlige ting også. Ting som forklarer min merkelige situasjon. Og det er jeg ikke helt klar for. Anonymkode: 133df...1b7 Vil ikke kalle deg incel når du bare er jomfru Du virker jo sympatisk og klok Det er vanskelig når man forblir jomfru lenge og veldig flaut, særlig for oss menn 11
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #5 Skrevet 30. mai 2022 Fortell henne etter at dere har hatt sex. Ellers risikerer du fort at du forblir incel 😄 Anonymkode: e229e...2c9
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #6 Skrevet 30. mai 2022 Bare ta det helt kuli, trenger ikke si at du er jomfru for eks. Det er privat. Men alle er nervøse med en ny partner. Man finner ut av ting sammen. Så lenge du vet hva som skal inn hvor, så går det nok helt fint. Anonymkode: b1e6a...c08 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #7 Skrevet 30. mai 2022 Når dere blir litt bedre kjent så vil det kanskje være mer naturlig å fortelle det. Du kan velge selv om du vil fortelle det eller ikke. Kanskje unngå å gjøre som en kamerat av meg, han fortalte det veldig spontant til damen like før han fikk utløsning. 😄 Anonymkode: 16a4b...cf0 1 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #8 Skrevet 30. mai 2022 1. Du er ikke incel 2. Gi en indikasjon på forhånd Og ja, sex kan være litt kronglete i starten. Men man merker at noen aldri har hatt sex. Eller, at de aldri har giddet forsøke å tenke på den andres nytelse. Jeg har ligget med folk som har hatt endel sex, men likevel vært noe så inni granskauen rævva i senga. Rett og slett fordi maksimalt…..tja. Ego/selvopptatt/ikle bryr seg om den andre osv. Det er umulig å snu. Bra sex får man av å være interessert i den andre også. Anonymkode: eee78...2a4 6 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #9 Skrevet 30. mai 2022 Dette er en helt normal situasjon og jeg som jente ville tatt det med stor ro. Det å være uerfaren er ikke så big deal for oss som enkelte gutter/menn tror. Det er heller ikke noe som skinner så lett ut som mange gutter /menn tror. Og om det gjør det: Hvis jeg liker han bryr jeg meg ikke. Betydelig bedre med en uerfaren enn en som har ligget med «alle». Hun dater deg jo fordi hun liker deg som person og er tiltrukket av deg. Og man trenger ikke være noe god i sengen fordi om man er erfaren heller. Det har jeg opplevd flere ganger. Så være åpen og ærlig på det, dersom du føler denne relasjonen er seriøs. Men du trenger ikke utbrodere det i detalj om du ikke vil. Anonymkode: bc46d...68e 6
Veggdyret Skrevet 30. mai 2022 #10 Skrevet 30. mai 2022 Jomfru er bare koselig, så fortell det gjerne, bare ikke gjør et stort tema ut av det. Og øv på å ta på kondom på forhånd, og ha dem lett tilgjengelige. Gjerne en hel pakke. 4
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #11 Skrevet 30. mai 2022 Jeg forstår situasjonen din fordi jeg har det litt på samme måte. En ting du kan si, dersom du er usikker, er at du liker at hun tar styringa litt. Jeg må også legge til at det er fordeler menn har i den situasjonen som ikke vi kvinner har. Jeg kunne aldri sagt det til en mann, jeg må heller si vær forsiktig, og sånt piss! Jeg hater den situasjonen så utrolig mye, men jeg er redd det kommer til å bli en forferdelig opplevelse, derfor gruer jeg meg! 😔 Anonymkode: 941f0...25f 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #12 Skrevet 30. mai 2022 Et godt tips er iallefall å ikke gå rett på samleie. Ha sex på andre måter først. Si at du er uerfaren, men at du gjerne vil at hun skal nyte, spør henne hva hun liker og bruk god tid. Det tipper jeg hun vil sette stor pris på. Lykke til Anonymkode: af8ad...ac3 4 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #13 Skrevet 30. mai 2022 Ikke fortell henne dette før dere har hatt sex. Eller helst - ikke fortell henne i det hele tatt. Hun har ikke noe med det å gjøre. Å ha sex er mye enklere og kommer mer naturlig enn du kanskje tror. Bare pass på å at hun har det bra hun også. Anonymkode: 912af...4fe
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #14 Skrevet 30. mai 2022 Ikke være redd for å gi et hint på forhånd. Jeg har planer om å ligge med en mann som er 40 og veldig uerfaren. Han har nevnt at han har svært lite erfaring, i en annen kontekst. Jeg er ikke sikker enda på hvor uerfaren, om han fortsatt er jomfru eller om det bare er evigheter siden sist. Det tenker jeg å få svar på før vi kommer til selve liggingen, fordi jeg vil at vi skal ha den samtalen som blir foreslått i tråden her om hvem som skal ta styring etc.. og for at vi skal få lov til å være keitete begge to i starten (lenge siden jeg øvde meg også..). Anonymkode: 88c10...8ea
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #16 Skrevet 30. mai 2022 Ikke si noe. Det er helt unødvendig og bare dumt og gi andre dypt personlige opplysninger de kan bruke mot deg i verste fall. Ikke trenger hun disse opplysningene heller da det holder lenge at hun liker deg. Det vil ikke endre seg om dere kløner det til i starten. Alle må vende seg til nye partnere og der er ingen link mellom hvor mange partnere noen har hatt og hvor bra sex de er. Bare parker disse tankene og slapp av for sånt løser seg av seg selv. Anonymkode: a97f7...e1e 4
Stenlagt Skrevet 31. mai 2022 #17 Skrevet 31. mai 2022 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Vi har kysset litt og sånn foreløpig, men kan jeg prøve å ha sex med henne uten å fortelle min store hemmelighet? Hvis det blir aktuelt selvfølgelig. Har ingen planer om å mase. Tar det rolig. Men det går veldig bra mellom oss og jeg liker henne mer og mer. Vi har datet en måned. Er ingen kvinnehatende incel altså. Bare incel i ordet originale betydning. Er redd for å skuffe henne med mine manglende skills. Men er det ikke litt sånn at sex kan være litt kronglete første gang med ny partner uansett? Er redd for at hvis jeg forteller min store hemmelighet så må jeg fortelle andre mer personlige ting også. Ting som forklarer min merkelige situasjon. Og det er jeg ikke helt klar for. Anonymkode: 133df...1b7 Om du faktisk har klart å skaffe deg dame er du ikke en incel. Og for guds skyld: aldri fortell en dame at du er jomfru. Du har alt å tape på det. Se på det fra damens perspektiv. Hvorfor i huleste skal hun velge en fyr som har blitt valgt bort av alle andre, når hun kan få Chad?
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #18 Skrevet 31. mai 2022 Damer er som arbeidsgivere. De vil helst ha folk med erfaring. Å fortelle ei dame at du er jomfru er som å sitte på jobbintervju og fortelle at du aldri tidligere har hatt en jobb. Selvsagt blir de skeptiske. Ikke si noe. Og kryss fingrene for at hun ikke spør. Anonymkode: 9afd0...716 3
Stenlagt Skrevet 31. mai 2022 #19 Skrevet 31. mai 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Damer er som arbeidsgivere. De vil helst ha folk med erfaring. Å fortelle ei dame at du er jomfru er som å sitte på jobbintervju og fortelle at du aldri tidligere har hatt en jobb. Selvsagt blir de skeptiske. Ikke si noe. Og kryss fingrene for at hun ikke spør. Anonymkode: 9afd0...716 Hvis hun spør er det bare å ljuge. Er ikke som hun kommer til å ringe referanser heller.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #20 Skrevet 31. mai 2022 43 minutter siden, Stenlagt said: Om du faktisk har klart å skaffe deg dame er du ikke en incel. Og for guds skyld: aldri fortell en dame at du er jomfru. Du har alt å tape på det. Se på det fra damens perspektiv. Hvorfor i huleste skal hun velge en fyr som har blitt valgt bort av alle andre, når hun kan få Chad? Her var det mye tullprat. Hvis hun var interessert i "Chad" så ville hun jo vært med den personen nå, ikke TS. At man er jomfru betyr ikke at man har blitt valgt bort av alle andre. Anonymkode: 16a4b...cf0 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå