AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #1 Skrevet 30. mai 2022 Vurderer dermaroller, men på den ene står det at man bør smøre serum på før man bruker den. På de andre står det ingenting og jeg ble forvirret om dette gjelder alle uansett? Eller pleier dere å vaske huden først og så rulle og deretter ha på serum? Anonymkode: 35375...fee
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #3 Skrevet 30. mai 2022 Hva er en dermarull? Anonymkode: 7536a...d12
Anonymburker Skrevet 30. mai 2022 #4 Skrevet 30. mai 2022 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Hva er en dermarull? Anonymkode: 7536a...d12 En dings med bittesmå nåler du ruller over huden, kommer av derma=hud og roll= rulle. Man lager små mikroskopiske skader i huden som repareres av seg selv ved at produksjonen av kollagen økes, slik at huden blir finere.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #5 Skrevet 31. mai 2022 MarianneE skrev (14 timer siden): Er ikke slikt bare tull og bortkastet penger Vet ikke helt. Kusina mi bruker den og skryter veldig av den. Men folk sier så mye forskjellig. En hudpleier jeg snakket med sa at jeg bør gå til profesjonelle i stedet fordi man fort får bakterier i huden når man gjør det selv. Anonymkode: 35375...fee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå