Gå til innhold

Hva er en god penis å suge?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva er etter deres erfaringer en god penis å suge? Tenker da på størrelse (lengde, omkret) og form. 😁 Til dere kvinner som digger å suge, hva er det som gjør det så pirrende? 

Anonymkode: ea21d...9b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ren. Så lenge den er ren spiller ikke det andre noen rolle…

Anonymkode: 870c8...c42

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke for tykk (blir sliten i kjeve, tunge og lepper om jeg må gape veldig) og ikke forferdelig lang (mest for hans del for da får jeg ikke så langt inn). Fordel om den ikke er veldig bøyd men det går jo fint det også. 

Tenner hovedsakelig på hans nytelse. Den var gjerne hard da jeg begynte men blir steinhard av behandlingen. + godlyder.

Anonymkode: 6f03d...5cd

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ren. Så lenge den er ren spiller ikke det andre noen rolle…

Anonymkode: 870c8...c42

Ja, det burde være en selvfølge. Jeg pleier å be han gå og skylle den hvis den er full av lo og diverse.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ikke for tykk (blir sliten i kjeve, tunge og lepper om jeg må gape veldig) og ikke forferdelig lang (mest for hans del for da får jeg ikke så langt inn). Fordel om den ikke er veldig bøyd men det går jo fint det også. 

Tenner hovedsakelig på hans nytelse. Den var gjerne hard da jeg begynte men blir steinhard av behandlingen. + godlyder.

Oppsummert, ren, og ikke for tykk eller lang👍 så stønningen/nytelsen til mannen er hva som tenner. Selv som mann tenner jeg på å se dama kaste seg over penisen og stønne/slurpe mens hun suger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Rein er vel det viktigste. I 10 av 10 tilfeller er det forskjell på ja/nei til BJ.

Anonymkode: 41210...d6a

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

En ren penis.

Det eneste som kan gjøre en penis lite spennende å suge er lukt og diverse på pikken.

Et stort pluss om mannen også viser tydelig at han nyter. Form og størrelse har ingenting å si da.

Anonymkode: eb24c...fc5

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

En ren penis.

Det eneste som kan gjøre en penis lite spennende å suge er lukt og diverse på pikken.

Et stort pluss om mannen også viser tydelig at han nyter. Form og størrelse har ingenting å si da.

Anonymkode: eb24c...fc5

Så dere har ikke noen direkte preferanse så lenge penis lukter behagelig og er ren? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ren er det viktigste, den deiligste pikken blir heftig nasty om den lukter vondt. Ellers så synes jeg peniser med litt synlige årer og tykkelse er deilig, men ikke så tykk at man får vondt i kjeven av å ha den i munn liksom. Så det viktigste er at den er ren og hvem pikken sitter på 🤷‍♀️

Anonymkode: 9b370...6c1

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke for lang eller tykk. 
Men ingen penis er god å suge hvis mannen ligger der helt lydløs. 
Da mister jeg all tenning og lysten på å suge. 

Anonymkode: 158f0...da6

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ren. Mye forhud fører ofte til lukt, så menn med mye forhud må være ekstra påpasselige med renholdet. Lukter mer urin og gammel kuk enn menn med lite forhuden.

Foretrekker helst en gjennomsnittlig Mtp lengde og tykkelse. For liten eller for stor er ikke noe særlig.

Anonymkode: 4923b...c96

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg får direkte lyst når:

- Nydusjet og lukter rent

- Ganske lite til ingen behåring 

- Ikke voldsomme mengder forhud

Er jo et pluss om jeg opplever den som innbydende. Uten at jeg kan forklare nøyaktig hva det er 😅

Jeg får ALDRI lyst til å gi oralsex bare av å se en pikk liksom. Jeg må tenne på mannen. 

Min første kjæreste hadde jeg ikke lyst til å gi oralsex. Han var renslig, men hadde naturlig behåring. Ble bare for mye når han i tillegg hadde liten størrelse, da er mesteparten der kjønnshår liksom. 
Var ikke ekkelt, men bare hadde ikke lyst til å gi oralsex. Og han gav ikke meg heller, så 🤷‍♀️

Anonymkode: ffc94...659

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg får direkte lyst når:

- Nydusjet og lukter rent

- Ganske lite til ingen behåring 

- Ikke voldsomme mengder forhud

Er jo et pluss om jeg opplever den som innbydende. Uten at jeg kan forklare nøyaktig hva det er 😅

Jeg får ALDRI lyst til å gi oralsex bare av å se en pikk liksom. Jeg må tenne på mannen. 

Min første kjæreste hadde jeg ikke lyst til å gi oralsex. Han var renslig, men hadde naturlig behåring. Ble bare for mye når han i tillegg hadde liten størrelse, da er mesteparten der kjønnshår liksom. 
Var ikke ekkelt, men bare hadde ikke lyst til å gi oralsex. Og han gav ikke meg heller, så 🤷‍♀️

Anonymkode: ffc94...659

Er det glattbarbert som gjelder for de fleste da eller? Må ærlig innrømme at jeg shaver minst hver andre dag, og synes det er mest sexy når kvinner også er uten hår der nede. 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det aller viktigste er at den er ren og ikke lukter, alt annet er svært lite viktig. Men det er en fordel dersom man klipper kjønnshårene litt slik at det ikke er for langt, glattbarbert er turn off for meg. 

Anonymkode: 3b1dd...229

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hva er etter deres erfaringer en god penis å suge? Tenker da på størrelse (lengde, omkret) og form. 😁 Til dere kvinner som digger å suge, hva er det som gjør det så pirrende? 

Aner ikke lengde og omkrets på de penisene jeg har vært borti. Hva er det for et idiotisk spørsmål..? Hvem pokker går rundt med målebånd og måler sånn? Totalt uinteressant.

Jo mindre jo bedre å suge. Jo større jo mer slitsomt og ubehagelig.

Anonymkode: 2eabd...fbd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Så dere har ikke noen direkte preferanse så lenge penis lukter behagelig og er ren? 

Kvinner flest har ikke det. Kvinner flest driter i antall  cm og omkrets.

Gi nå faen i alle disse latterlige «penisstørrelsetrådene».

Anonymkode: 2eabd...fbd

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den må være REN! 

Den må gjerne ha litt bøy, gjør det lett å ta ned helt ned i halsen.

Glattbarbert dersom han ønsker at jeg skal ha ballene i munnen, ellers er det ok om håret bare er klippet ned.

Gjerne stor, det er gøy!

Endret av Blåttvann
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Omskjært og stort/markert hode er definitivt en vinner hos meg. Gjerne litt størrelse. Tykkelse begrenser teknikken noe, men lengde har ikke noe å si da jeg ikke har bekningsrefleks... Er også veldig glad i å suge en myk en, og føle den vokse til å bli hard for hver gang jeg tar ham ned i halsen.. 😅 Når han er steinhard er det selvsagt vanskeligere å få den ned i halsen, avhengig av hvilken stilling jeg er i. Hvis jeg er på kne foran han blir det vanskelig når han er skikkelig hard, for jeg klarer ikke åpne vidt nok til at det blir lett.

Anonymkode: 5a2ed...c76

• Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som andre her: En god penis, er ren. 

Og den sitter på en person jeg har lyst å ha sex med.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...