Gå til innhold

Liker du trenden med mange ringer på fingrene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som dette? Virker som mange går rundt slik nå 

BB24A115-5831-43EF-A377-93803053A7C0.jpeg

Anonymkode: 89d75...9ee

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja 😊 

Anonymkode: 6c56d...5b1

• Liker 5
Skrevet

Overhode ikke. Syns det ser både stygt og urenslig ut. Uten at det er mulig å rasjonelt forklare hvorfor. 

• Liker 4
Skrevet

Ja. Synes det er fint.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er stygt. Så nettopp en artikkel om at ringer var poppis blant menn. Det er noe av det styggeste jeg ser, faktisk på lik linje med neglesopp i sandaler

Anonymkode: 7b2f4...406

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, det er stygt. Så nettopp en artikkel om at ringer var poppis blant menn. Det er noe av det styggeste jeg ser, faktisk på lik linje med neglesopp i sandaler

Anonymkode: 7b2f4...406

Jepp, enig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan synes at det er pent på andre, men jeg liker ikke å gå med mange ringer selv.

Anonymkode: 964ca...3a0

• Liker 4
Skrevet

Jeg synes det er fint når de harmonerer så godt som på bildet: samme metall, alle ganske smale, ganske enkle, ingen med steiner osv. 

Hvis man blander gult, rosa og hvitt gull, bredt og smalt, og forskjellige steiner blir det fort skikkelig tivoli. 🤪 Det er ikke så fint. 

• Liker 2
Gjest Paramount
Skrevet

Jeg synes det kan være veldig fint. På kvinner. Men både kvinner og ringer kan være så mangt. Menn bør ha maks to ringer.

Skrevet

Syns det er fint,men takler ikke gå med annet enn gifteringen siden jeg har fibromyalgi..så fingrene hovner opp og verker..

Ellers skulle jeg gjerne brukt flere ringer jeg og🤗

AnonymBruker
Skrevet
Hippogriff skrev (19 timer siden):

Overhode ikke. Syns det ser både stygt og urenslig ut. Uten at det er mulig å rasjonelt forklare hvorfor. 

Enig, jeg grøsser når jeg ser det på grunn av en følelse av urenslighet, men ikke sikker på hvorfor jeg føler det så sterkt. Fint synes jeg uansett ikke det er.

Anonymkode: fe9a9...bf9

• Liker 5
Skrevet

Syns det er kjempefint! 😊 Får det ikke til selv da jeg synes det er upraktisk og dessuten vil la den fine forlovelsesringen min skinne selv.

AnonymBruker
Skrevet

Det er fint når det er sånn som på bildet. Men ofte ser jeg feite, møkkete, innrøyka pølsefingre fulle av store, stygge og dritekle ringer.

Anonymkode: 35359...556

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Absolutt ikke! Minner meg om Johnny Depp..harry trend!

Anonymkode: 25b07...67e

AnonymBruker
Skrevet

Nei, ser for meg hvor styrete det blir hvis man skader seg😬

Anonymkode: 0b5c2...2e8

• Nyttig 1
Skrevet

Nei, kan ikke fordra ringer. Synes det er skikkelig ubehagelig å gå med. Dessuten er det urenslig. Har ikke brukt en eneste ring på årevis, og kommer nok  aldri til å gjøre det mer heller

AnonymBruker
Skrevet

Hvis fingrene er lange og slanke og neglene korte og velpleide kan det være stilig ja.

Jeg har sett for mange rusmisbruker damer med mange ringer på alle fingrene, og de er ikke kjent for å ha vakre velpleide hender.

De har tykke skitne pølsefingre.

Anonymkode: a422d...811

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Min tanke da er ; hvordan får de gjort noe med så mye dilldall på fingrene og , " å så urenslig!" og at det er skummelt med tanke på å henge seg fast i noe. Ringer er ikke min greie og i mange yrker er det ikke noe som hører sammen . 

Anonymkode: a55bc...58f

Skrevet

Ja, men for upraktisk for min del. 

Skrevet

Hvis noe kan defineres som en "trend" så pleier jeg å ta avstand.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...