AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #1 Skrevet 30. mai 2022 Jeg og samboeren min på 27 år vurderer å ta med oss tanteungen min på en liten ferie i sommer, hun er 12 år. Vi vurderer bjørneparken, noen som har vært der og som anbefaler å dra?:) hvorfor og hvorfor ikke eventuelt? Anonymkode: 36980...85c
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #2 Skrevet 30. mai 2022 Den var nok beregnet på små barn .. den er fin og koselig . Mine tenåringer syntes den ble litt kjedelig for en lang bil tur. Og ja som alle andre sånne ting i Norge svin dyr mat. Ta med niste. Anonymkode: 98f99...8b3 1
Hvitmargeritt Skrevet 30. mai 2022 #3 Skrevet 30. mai 2022 Ikke verd pengene, svin dyrt å kjedelig. Vi skulle vert foruten. Var 2 tusen rett ut vinduet.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #4 Skrevet 30. mai 2022 Jeg elsker Bjørneparken. Perfekt sted for de med små barn. Midt i blinken for 3 og 5åringen. Passe stort. Og vi har vært heldigere med dagene og sluppet unna de store folkemengdene. Men tror det er mer stas for unger fra 3-8/9 enn de som er eldre enn det. Anonymkode: 7b16b...bde 1
Luckiness Skrevet 30. mai 2022 #5 Skrevet 30. mai 2022 Tror det er gøyere for små barn. Vi har vært det et par ganger. Og i grunnen en bra park. Men myyyye kø og folk som alle andre steder i sesongen. Ikke gitt at en ser så mye til alle dyrene heller, med mindre en er tilstede når det er show/mating. Og i sesongen er det stappfullt i områdene folk står for å få med seg showene. Det er ganske slitsomt i varmen også. Så jeg ville ha dratt til bjørneparken utenfor sesong. Utenom bjørneparken/dyrene er det jo dinosaurpark og en slags vannpark også. Kommer jo også an på hvordan 12åringen er. Er 12åringen mest «barn» (joda de defineres jo som barn selvsagt) eller er 12 åringen kommet mer inn i pubertetens og tenåringens verden? Det har nok en del å si for hvordan en slik park tas i mot 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #6 Skrevet 30. mai 2022 Dersom hun liker dyr er den koselig men dersom hun ikke er interessert i å se dyr så nei.. Anonymkode: 4d73f...121
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #7 Skrevet 1. juni 2022 Vi var der i fjor, syntes også den var litt liten og litt lite å se mtp det inngangsbilletten kostet. Ville heller valgt Dyreparken Anonymkode: 65cbd...277
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå