Gå til innhold

Forferdelig lukt i skuffene under vasken på badet!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har den siste tida merket en grusom lukt i skuffene (har to) på badet, under vasken. Kan ikke sammenligne den med noe, men det er ikke den vanlige kloakklukta som kan komme fra sluk og sånn på bad. Det er mer en blanding av litt søtlig og surt, hvis det kan gi noen mening? Lukta har satt seg i alt i skuffene, særlig myke ting som bomull og hårbøyle med stoff og sånn, tror jeg bare må kaste alt som ikke kan vaskes over ordentlig. Har nå tatt ut alt og vasket med eddikblanding, og så luftet ut, men lukta er fortsatt der. Og nå begynner jeg å bli desperat. 

Prøvde ei runde med Plumbo gel i tilfelle det var noe i vannlås e.l., men dette hjalp ingenting. 

Hva kan det være?? Og hva gjør jeg for å finne ut av, og gjøre noe med dette?

Anonymkode: 93f37...d04

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Har den siste tida merket en grusom lukt i skuffene (har to) på badet, under vasken. Kan ikke sammenligne den med noe, men det er ikke den vanlige kloakklukta som kan komme fra sluk og sånn på bad. Det er mer en blanding av litt søtlig og surt, hvis det kan gi noen mening? Lukta har satt seg i alt i skuffene, særlig myke ting som bomull og hårbøyle med stoff og sånn, tror jeg bare må kaste alt som ikke kan vaskes over ordentlig. Har nå tatt ut alt og vasket med eddikblanding, og så luftet ut, men lukta er fortsatt der. Og nå begynner jeg å bli desperat. 

Prøvde ei runde med Plumbo gel i tilfelle det var noe i vannlås e.l., men dette hjalp ingenting. 

Hva kan det være?? Og hva gjør jeg for å finne ut av, og gjøre noe med dette?

Har det vært en lekkasje, kanskje fra vasken? Det høres jo ut som råte-lukt.

AnonymBruker
Skrevet
Bålkaffe skrev (1 minutt siden):

Har det vært en lekkasje, kanskje fra vasken? Det høres jo ut som råte-lukt.

Kan ikke se noen tegn på at det har vært fukt inni der 🤷🏼‍♀️

AnonymBruker
Skrevet

Ikke bruk plumpo. Bruk i så fall mudin og en avløpsåpner/sugekopp. 

Dersom du føler deg trygg på det, så kan du evt skru opp vannlåsen for å se etter propp. 

Anonymkode: 1576a...09a

Skrevet

Du må vel ringe en rørlegger. Det kan lekke fra et rør bak flisene, for eksempel. Usynlig lekkasje. Og fordi det er dører i skapene, så stenges lukten inne der, derfor lukter det sterkt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...