skruf Skrevet 14. juni 2022 #41 Skrevet 14. juni 2022 Jeg kjøpte ei fleecejakke, ettersittende modell, fra KT i gave til moren min. Moren min er ei slank og aktiv dame, bruker str M. Så jeg bestilte medium. Men fleecejakke satt som et pølseskinn på moren min og hun måtte opp i XL før den satt fint på. Så da jeg skulle kjøpe likedan til svigermor så gikk jeg liksågreit 2 størrelser opp og den passet perfekt Selv så har jeg noen ullundertøysett fra KT i medium, og de er mye trangere og mere ettersittende enn feks ullundertøy fra Houdini eller Devold i samme størrelse. Johaug er også små i størrelsen. Kjøpte ei joggebukse fra det merket som var helt ettersittende. Andre joggebukser jeg har i samme størrelse er baggy til meg. 1
Vera Vinge Skrevet 14. juni 2022 #42 Skrevet 14. juni 2022 Jeg har bare ullklær fra Kari Traa, tror jeg, ikke andre klær. Og har opplevd dette som smått i størrelsen. Jeg fikk et sett med genser og stillongs til jul i str M, som er en typisk størrelse for meg (da sitter det vanligvis litt løst, særlig i overdeler). Men dette settet satt som et pølseskinn. Så jeg byttet til L, og det føltes som en M. Jeg ble irritert av det og syns det sender ut feil signaler, så jeg sa fra om det i butikken. Jeg har mye ull fra diverse merker, og har kun opplevd det med dette merket, og Nøstebarn (hvertfall tidligere). Har også en eldre stillongs fra KT fra noen år tilbake, og den var latterlig lav i livet. Så jeg ble gledelig overrasket over at den siste stillongsen jeg fikk hadde det jeg kaller normalt liv (dvs det stopper på det smaleste partiet i livet).
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #43 Skrevet 14. juni 2022 Jeg synes de er 1/2 str for små. Anonymkode: 2b050...4f2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #44 Skrevet 14. juni 2022 Jeg syns overdelene er stram i armene men normal i kroppen og underdelene er stramme i lårene og store i livet. Så kommer nok an på hvordan man er bygget. Anonymkode: b464e...cca
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #45 Skrevet 21. november 2022 Jeg drar opp denne tråden igjen for å spørre om dere som har denne ulla vet målene deres og kan si om ulla sitter stramt eller litt løst? Jeg bruker 80E i BH og rundt magen er jeg .... uuuuugh...... 100cm. Hvilken størrelse burde jeg ha? Anonymkode: 116f3...0d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå