HarlemsNocturne Skrevet 31. mai 2022 #21 Skrevet 31. mai 2022 Jeg opplever de også som små. Men siden dette varierer har det kanskje, som ab over påpeker, noe å gjøre med fasongen? Kanskje de er normale for enkelte kroppstyper (feks smale hofter) og for små for andre (feks timeglass, eple ol)?
jukkapalme Skrevet 31. mai 2022 #22 Skrevet 31. mai 2022 Syns de varierer litt i str, men generelt ganske normale. Har masse ullundertøy derfra, alt i small. Bruker xsmall og small til vanlig. Har noen ulltrøyer som sitter fint og ikke stramt og noen som er litt for store. Pannebåndene passer meg perfekt, men jeg er ganske smal i maska da. 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #23 Skrevet 31. mai 2022 Små i størrelsen, og ullundertøyet krymper nesten en størrelse i første vask (ullprogram og oppgitt temperatur). Og i tillegg klør ullundertøyet noe sinnssykt (og jeg kan bruke all annen ull rett på huden). Anonymkode: b01a4...048 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #24 Skrevet 31. mai 2022 Jeg synes de kan være litt små, men jeg er høy og har brede hofter og stor rumpe. Så jeg tror også det kan variere litt etter kroppstype. Tightsen er for kort i hvert fall, i XL går den langt opp på leggen og dekker ikke rumpa ordentlig 😄 Jeg er normalvektig, så er ikke sånn at jeg er veldig svær heller. Anonymkode: 85324...cd3 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #25 Skrevet 31. mai 2022 De som mener de ikke er små, er kanskje ikke vant til å kjøpe ullundertøy. For oss som er aktive og trener mye og har ett stort forbruk av ull, vi har jo ofte mange forskjellige merker. Da ser man at de er klart småni forhold til flere store konkurrenter. Anonymkode: c8e49...67e 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #26 Skrevet 31. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): De som mener de ikke er små, er kanskje ikke vant til å kjøpe ullundertøy. For oss som er aktive og trener mye og har ett stort forbruk av ull, vi har jo ofte mange forskjellige merker. Da ser man at de er klart småni forhold til flere store konkurrenter. Anonymkode: c8e49...67e Håper det går greit, men hvilket anbefaler du? Kari Traa og lignende er ikke varmt. Jeg har en del hofter. Hva er varmt og litt stor i str? Anonymkode: 5547c...9ea
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #27 Skrevet 1. juni 2022 pia mater skrev (12 timer siden): Syns de er litt små i størrlesene. I ullundertøyet bruker jeg small, men hadde jeg vært litt lengre i armer og bein hadde jeg måtte gått opp i størrelse. Men et annet merke som tydeligvis er små i størrelsene så er det Johaug. Arvet nettopp en fleecejakke i large som ikke passet opprinnelig eier. Den var akkurat passelig til meg som er en small. Var smal i armene og generelt liten. Jeg synes verken at KT eller Johaug er små i størrelsene, men at en del ofte sitter ganske tett/har tett passform. Bruker XS/S til vanlig og bruker det hos både Johaug og KT. AnonymBruker skrev (10 timer siden): De som mener de ikke er små, er kanskje ikke vant til å kjøpe ullundertøy. For oss som er aktive og trener mye og har ett stort forbruk av ull, vi har jo ofte mange forskjellige merker. Da ser man at de er klart småni forhold til flere store konkurrenter. Anonymkode: c8e49...67e Jeg går mye på tur og har hund som skal luftes hver dag, hele året😅 Jeg har mye forskjellig ull og bruker S i alt, både devold, Johaug, KT og nøstebarn, har flere merker også, men husker ikke navna på alle😅 Jeg tenker at størrelsene kanskje ikke er små, men at passformen gjør at noen opplever de små, mens andre opplever de perfekte? Anonymkode: 6c48c...837 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #28 Skrevet 10. juni 2022 Jeg har målt mine Kari Traa ulltrøyer mot to andre i samme størrelse, men fra andre merker. Det skiller flere cm, så det er ikke tvil om at de er små i størrelsen. Da er det ikke subjektivt hva den enkelte synes, men helt objektive fakta. Slik er det riktignok med mange merker. En S er ikke en S. Dette burde gå på mål slik at forbrukerne vet hva de kjøper. Q Anonymkode: 14362...744 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #29 Skrevet 10. juni 2022 Jeg synes de er forholdsvis små i størrelsen, og heldigvis siden jeg er liten og det er et av de merkene jeg lettest finner sportstøy som passer. Anonymkode: 004e6...855
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #30 Skrevet 10. juni 2022 Kari Traa har fått refs i media for å ha veldig små størrelser. Jeg er slank, på grensen til tynn, og bruker S eller XS til vanlig. Måtte opp i L i Kari Traa stilongs.. Anonymkode: 23a62...668 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #31 Skrevet 10. juni 2022 Hmmm aldri tenkt over, jeg har kun Kari Traa ulltrøyer i XL og de passer, bruker XL i det meste av andre klær også. Buksene er for lave i livet for min del så de har jeg droppet. Kanskje jeg skal prøve annet merke da og se. Anonymkode: 74f46...104
FantasDick Skrevet 10. juni 2022 #32 Skrevet 10. juni 2022 Bruker samme størrelse i KT som i andre sportsmerker.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #33 Skrevet 10. juni 2022 Jeg opplever at noe er smått og noe er normalt. Det største problemet syns jeg er at alle bukser jeg har prøvd derfra (diverse ullundertøy og treningstights) er så lave og rare i skrittet. Jeg har ikke det problemet med noen andre klær og de passer fint ellers. Har gitt opp Kari Traa etter x antall bomkjøp på underdeler. Anonymkode: f0864...8f2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #34 Skrevet 10. juni 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg opplever at noe er smått og noe er normalt. Det største problemet syns jeg er at alle bukser jeg har prøvd derfra (diverse ullundertøy og treningstights) er så lave og rare i skrittet. Jeg har ikke det problemet med noen andre klær og de passer fint ellers. Har gitt opp Kari Traa etter x antall bomkjøp på underdeler. Anonymkode: f0864...8f2 Jaa, er akkurat det! Tightsene og buksene er så lave og ja, helt rare i skrittet som du sier. Sliter akkurat med det samme!! Anonymkode: be0d2...bf1 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #35 Skrevet 10. juni 2022 Jeg syns de er store til normale jeg. Bruker M i Kari traa men ofte L ellers Anonymkode: 8a678...e6d
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #36 Skrevet 10. juni 2022 On 5/31/2022 at 8:59 PM, AnonymBruker said: De som mener de ikke er små, er kanskje ikke vant til å kjøpe ullundertøy. For oss som er aktive og trener mye og har ett stort forbruk av ull, vi har jo ofte mange forskjellige merker. Da ser man at de er klart småni forhold til flere store konkurrenter. Anonymkode: c8e49...67e Jeg har masse ullundertøy og Kari traa er de eneste jeg kan bruke M. Andre er L eller tidvis xl Anonymkode: 8a678...e6d
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #37 Skrevet 10. juni 2022 Kan ikke si jeg har merket det nei. Jeg kjøper M fordi jeg trenger lengden i armer og bein, men er egentlig en S. Og syns de passer som en normal M. Anonymkode: 0a158...5ea
Gjest Spencer Hastings Skrevet 10. juni 2022 #38 Skrevet 10. juni 2022 Jeg bruker M til vanlig, men må opp i L, jeg syns også Kari Traa får lett hull i seg.
Pinkpashion Skrevet 11. juni 2022 #39 Skrevet 11. juni 2022 Jeg har ei bukse fra Kari Traa, og den er stor i størrelse. Er medium, og buksa har jeg i S. Har derimot opplevd at overdelene er små i størrelse.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #40 Skrevet 13. juni 2022 Bruker xs i alle klær, ink Kari Traa. Men i ullet må jeg opp i s pga dei er litt trange i skuldrer/armer. Anonymkode: cf14a...f74
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå