Gå til innhold

Lei Tinder. Match eller Sukker som er best?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er mann - 31- og er på leit etter fast forhold. Tinder går ikke så bra..

Anonymkode: 46612...9bb

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble tipset om Happn. Mye bedre enn Tinder har jeg hørt. :) Tenkt å prøve det etter sommeren! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Tinder er best siden flest folk bruker tinder.

Anonymkode: f70d1...13d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Blått said:

Jeg ble tipset om Happn. Mye bedre enn Tinder har jeg hørt. :) Tenkt å prøve det etter sommeren! 

Pøh, det er samme ghostinga og kravspesifikasjonene der. F.eks. ei jeg hadde trykker liker på matchet meg tilbake (har abonnement). Jeg sendte ei melding da jeg fikk varsel om matchen og spurte om hun ville treffes for en kaffe. Pooof, hun sletta machen. Dette er det ferskeste eksempelet. Jeg har hundre til. 

Anonymkode: df3ad...d32

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Pøh, det er samme ghostinga og kravspesifikasjonene der. F.eks. ei jeg hadde trykker liker på matchet meg tilbake (har abonnement). Jeg sendte ei melding da jeg fikk varsel om matchen og spurte om hun ville treffes for en kaffe. Pooof, hun sletta machen. Dette er det ferskeste eksempelet. Jeg har hundre til. 

Enig. Happn er ikke noe bedre.

ts

AnonymBruker
Skrevet

Thailand og Ukraina funker fett

Anonymkode: 2b9e1...935

AnonymBruker
Skrevet

Match er veldig bra

Anonymkode: 1d9f9...b7d

AnonymBruker
Skrevet

Begge er dritt vil jeg si.

Anonymkode: 7c890...560

• Liker 2
Skrevet
On 5/30/2022 at 12:06 PM, AnonymBruker said:

Gå på byn, jeg er over gjennomsnittet kjekk, men jeg er dårlig på å ta bilder og ser for en eller annen grunn megakjekk ut i speilet og skeiv i trynet på bilder

på byn drar jeg damer med engang jeg går ut av taxien. på tinder får jeg kanskje 3-4 likes pr uke, 3 av de svarer ikke, 1 av de dør samtalen ut

forskning viser at kvinner bruker mest tinder for oppmerksomhet

på byn får du i pose og sekk, ikke bare kan du treffe digge unge babes, men det er lett å gå rett i sengs også etter man har drukket litt og er kommet i godt humør

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
bnb90 skrev (9 timer siden):

Gå på byn, jeg er over gjennomsnittet kjekk, men jeg er dårlig på å ta bilder og ser for en eller annen grunn megakjekk ut i speilet og skeiv i trynet på bilder

på byn drar jeg damer med engang jeg går ut av taxien. på tinder får jeg kanskje 3-4 likes pr uke, 3 av de svarer ikke, 1 av de dør samtalen ut

forskning viser at kvinner bruker mest tinder for oppmerksomhet

på byn får du i pose og sekk, ikke bare kan du treffe digge unge babes, men det er lett å gå rett i sengs også etter man har drukket litt og er kommet i godt humør

Ja, enig. Menn burde gå ut igjen. Ikke sitte i sofaen og klø på baller og smurfe Tinder. 

Anonymkode: 9f636...3a1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.5.2022 den 12.46):

Hvorfor i alle dager spør du om dette som første spørsmål?!? Du skremmer jo folk vekk

Anonymkode: 41cbb...aa3

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor i alle dager spør du om dette som første spørsmål?!? Du skremmer jo folk vekk

Anonymkode: 41cbb...aa3

Å foreslå å møte folk på kaffe i en dating app skremmer folk vekk?
Hvis terskelen for å slette deg er så lav, så var det nok aldri en genuin match i utgangspunktet spør du meg 🤷‍♂️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
umAxa skrev (5 minutter siden):

Å foreslå å møte folk på kaffe i en dating app skremmer folk vekk?
Hvis terskelen for å slette deg er så lav, så var det nok aldri en genuin match i utgangspunktet spør du meg 🤷‍♂️

Jeg synes man kan utveksle noen ord før man blir enige om en kaffe. 

Anonymkode: ce2d8...3cf

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg synes man kan utveksle noen ord før man blir enige om en kaffe. 

Anonymkode: ce2d8...3cf

"Hei, du virker (legg inn kompliment her)! Lyst til å ta en kaffe og se om vi finner kjemien? 🙃"

Skrevet
umAxa skrev (1 minutt siden):

"Hei, du virker (legg inn kompliment her)! Lyst til å ta en kaffe og se om vi finner kjemien? 🙃"

Må huske at damer har ekstremt mange valgmuligheter. Dagen etter de har åpnet en konto, om de ser greie ut, har de ofte 99+ likes. Om de etter noen uker med swiping skulle ha tatt en kaffe med alle de matcher med så blir det jo fulltidsjobb 🤭Går an å se om det er et snev av kjemi før man møtes, eller om samtalen bare er "hatt en fin helg?" og sånt.  

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
On 6/1/2022 at 10:21 AM, Ost said:

Må huske at damer har ekstremt mange valgmuligheter. Dagen etter de har åpnet en konto, om de ser greie ut, har de ofte 99+ likes. Om de etter noen uker med swiping skulle ha tatt en kaffe med alle de matcher med så blir det jo fulltidsjobb 🤭Går an å se om det er et snev av kjemi før man møtes, eller om samtalen bare er "hatt en fin helg?" og sånt.  

Jeg hører deg, og ville først og fremst illustrere at det går an å be noen ut på en kaffe i første setting uten at det blir rart.

Siden kvinner får mye oppmerksomhet på dating apper, er det en annen side av samme mynt som er lett å glemme:
Du er mest spennende i det øyeblikket hun matcher med deg, og man må slå jernet mens det enda er varmt. Å chatte i dagesvis og måle interessenivået til hverandre er en gamble for deg med dårligere odds over tid. Rett og slett etter noen dager kan hun ha matchet med flere andre enn deg, og du er fort blitt gammelt nytt. Slikt er sosiale medier der oppmerksomhet forsvinner like fort som den kommer.

Med mindre du liker å underholde kvinner i chatten bør man komme ganske raskt til poenget: som er å bli kjent med den virkelige personen bak profilbildene. Å møtes for en kort kaffe sammen for å se, føle og lytte med alle sansene gir en langt bedre indikasjon om det er kjemi enn en cheesy åpningsreplikk, 

Personlig  er det også uaktuelt for meg å bli betraktet som noen sin andrevalg. 

Hun skal selvsagt date den hun mener er best, og er det ikke meg, er jeg ikke interessert.

Endret av umAxa
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.5.2022 den 12.44):

Tinder er best siden flest folk bruker tinder.

Anonymkode: f70d1...13d

Hvis flest folk bruker Tinder er jo det et dårlig tegn. Det betyr jo at mange  single som ikke klarer å finne seg en kjæreste via appen. Hvis det ikke hadde vært noen single igjen på Tinder så hadde jo ikke Tinder tjent noen penger i det hele tatt.

Skrevet

Jeg syns møteplassen appen er bra. Utenom den har jeg  likt sukker best var på sånne sukker fester i mine yngre dager. Har flere venner fra den tiden fortsatt 😊

Tinder er mest bare bilder og for overfladisk for meg.

AnonymBruker
Skrevet

Sukker skal for øvrig ha en slik fest nå snarlig ser jeg, men prisen var ganske stiv. Inkludert konsert da, så kanskje verdt det, særlig hvis man treffer noen. Husker jeg var innom match for veldig lenge siden, så mye kan ha endret seg, men synes ikke det var allverden. Internasjonalt så ikke spesielt fokus på Norge, og de hadde mange falske profiler. Virker ikke som det er et like stort problem på Sukker. Inntrykket mitt er uansett at alle slike tjenester er i stor grad basert på utseende. For de som bare er interessert i et knull eller ti, funker det sikkert bra. Vanskeligere om man vil ha noe langvarig. Mellom Tinder og Sukker ville jeg uansett foretrukket Sukker. Det er mer seriøst. Har ikke testet Møteplassen, men det er kanskje ganske likt med Sukker? Koster ikke noe å sette opp profil (på sukker iallfall), og da får man sett på folket. Men som mann var det helt håpløst uten å være betalende medlem. Mulig det er samme for kvinner, men det aner jeg lite om.

Anonymkode: 68d19...1d2

Skrevet

Er nok noe i det der. Jeg er gratis medlem på møteplassen og får da bare svart og lest meldinger fra de med vip. Innimellom er det gratis å snakke med alle. Vært en slags speed dating funksjon innimellom da snakker du med en random fyr i 8 min og om begge vil se hverandre får man det etterpå. Morsom greie mye rare samtaler 🤪

Ellers så dater jeg også med Venus og mars. Da er det jo irl hele tiden. Jeg var på intervju og ble kandidat da er det gratis som kvinne der og. En til en dater har jeg vært på der. Koster ingenting. Vært på speeddating der også men det koster da.

Så ja er jo egentlig mer muligheter som kvinne sant det🤔

Mye forskjellig man kan prøve 😊viktigste er jo at man synes det er gøy😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...