AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #1 Skrevet 30. mai 2022 5+0 begynte jeg å blø, blødningen ble ganske stor, og varte over flere dager. Testene i forkant hadde ikke økt i styrke, så jeg mistenkte at det ville skje, dette er nå en uke siden, HCG var på 30, målte hos legen samme dag.. men testene har blitt sterkere nå, og jeg lurer på hva det betyr? kan det være en XU? Eller kan det være rester igjen? Kan HCG stige, selvom man mister? HCG var jo så lav, at jeg hadde regnet med det var ute av kroppen nå en uke senere, Tviler sterkt på at det er mulighet for en graviditet enda :// Anonymkode: efec0...f33
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #2 Skrevet 30. mai 2022 TS her. Tok en digital for 11 dager siden, da viste den 1-2. i dag viser den 2-3, så HCG har tydeligvis steget da.. XU? 😕 skulle vært 6+0 i dag Anonymkode: efec0...f33
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #3 Skrevet 30. mai 2022 Dette bør du få undersøkt hos gynekolog. Hvis det er rester igjen må det ut, for du kan få en alvorlig infeksjon av det om det blir sittende der. Dette kan også "lure" kroppen til å tro det er noe der og produsere hcg. Gå til gynekolog og få foretatt en skikkelig underlivsundersøkelse! Anonymkode: c1495...34e 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #4 Skrevet 30. mai 2022 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Dette bør du få undersøkt hos gynekolog. Hvis det er rester igjen må det ut, for du kan få en alvorlig infeksjon av det om det blir sittende der. Dette kan også "lure" kroppen til å tro det er noe der og produsere hcg. Gå til gynekolog og få foretatt en skikkelig underlivsundersøkelse! Anonymkode: c1495...34e Ts her. Takk for svar! Ja, jeg fikk time hos legen nå snart ❤️ Så får håpe de sender meg videre og får sjekket ut om det er rester, evnt utenfor livmor 😕 kniper jo litt på høyre siden av magen, så misstenker det Anonymkode: efec0...f33
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #5 Skrevet 30. mai 2022 Hvis hcg stiger kan det enten være XU eller at det enda går bra med fosteret. Håper sistnevnte for din skyld❤️ Anonymkode: 60cd8...ecf
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #6 Skrevet 31. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 30.5.2022 den 11.38): 5+0 begynte jeg å blø, blødningen ble ganske stor, og varte over flere dager. Testene i forkant hadde ikke økt i styrke, så jeg mistenkte at det ville skje, dette er nå en uke siden, HCG var på 30, målte hos legen samme dag.. men testene har blitt sterkere nå, og jeg lurer på hva det betyr? kan det være en XU? Eller kan det være rester igjen? Kan HCG stige, selvom man mister? HCG var jo så lav, at jeg hadde regnet med det var ute av kroppen nå en uke senere, Tviler sterkt på at det er mulighet for en graviditet enda :// Anonymkode: efec0...f33 Det kan også være blæremola Anonymkode: f1c88...2fc
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #7 Skrevet 1. juni 2022 TS her. Oppdatering Fikk ultralyd, var bare rester igjen etter SA, kroppen kom til å ordne opp selv mente de, selvom HcG hadde steget til 290. håper på at det skjer snart, så vi kan prøve igjen, og at eggløsning kommer ❤️ Anonymkode: efec0...f33 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå