Gå til innhold

Spare litt på sexlysten, ikke knulle som kaniner. Så dør det ut en periode...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Typisk tabbe har jeg lært nå, masse sex i starten. Så avtar jo lysten litt narturlig nok, fordi spenning daler når ting blir normalisert i hjernen. Man får for mye av det som var spennende....

Min samboer og meg har startet å bygge lyst noen dager, eller at vi gjør "enklere" ting som å onanere hverandre. Jeg suger han gjerne også. Dette tar jo knappe 10-15min. Så jar vi heller kjappiser med samleie 1-2 ganger i uken...når vi har god tid sexøkter på kanskje 30-60min :) 

I stedet for å knulle hver dag.....jeg bygger skikkelig lyst av gå noen dager uten samleie.

Anonymkode: 4802b...3e3

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Typisk tabbe har jeg lært nå, masse sex i starten. Så avtar jo lysten litt narturlig nok, fordi spenning daler når ting blir normalisert i hjernen. Man får for mye av det som var spennende....

Min samboer og meg har startet å bygge lyst noen dager, eller at vi gjør "enklere" ting som å onanere hverandre. Jeg suger han gjerne også. Dette tar jo knappe 10-15min. Så jar vi heller kjappiser med samleie 1-2 ganger i uken...når vi har god tid sexøkter på kanskje 30-60min :) 

I stedet for å knulle hver dag.....jeg bygger skikkelig lyst av gå noen dager uten samleie.

I stedet for å knulle hver dag?! Det er det nok ikke mange som gjør annet enn nyforelskede tenåringer. 

Hva med å ha sex avtaler? Avtale et par dager i uken hvor en har sex date og så legger man til grunn minimum hva man må gjøre på en date, feks suge/slikke, samleie, rollespill etc. En avtale er verre å bryte enn bare vente og se osv.

En annen ting er at man kan prøve nye ting, strekke grenser og være åpen for at det er mye mer som er deilig enn hva enn først tror.

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min jobber i Nordsjøen. En av fordelene med det er at vi kan glede oss til å pule når vi gjenforenes. Kjenne litt på savnet :)

Anonymkode: 838d3...d39

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
John McClane skrev (57 minutter siden):

I stedet for å knulle hver dag?! Det er det nok ikke mange som gjør annet enn nyforelskede tenåringer. 

Hva med å ha sex avtaler? Avtale et par dager i uken hvor en har sex date og så legger man til grunn minimum hva man må gjøre på en date, feks suge/slikke, samleie, rollespill etc. En avtale er verre å bryte enn bare vente og se osv.

En annen ting er at man kan prøve nye ting, strekke grenser og være åpen for at det er mye mer som er deilig enn hva enn først tror.

Jeg og typen ble sammen da vi var 37 og 40, og vi knullet omtrent daglig i 10 år.

Anonymkode: 0526c...332

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg og typen ble sammen da vi var 37 og 40, og vi knullet omtrent daglig i 10 år.

Anonymkode: 0526c...332

Vi også var rundt samme alder, og var som tenåringskaniner 😄

Anonymkode: 0112e...31f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har vært som kaniner i over 3 år, har et barn på 1 år. Det har ikke avtatt ennå og heller ingen tegn til at det skal skje. Så det skjer vel ikke alle. 

Anonymkode: 5227f...c18

AnonymBruker
Skrevet

Hvert par er forskjellig.

Anonymkode: 98bf1...db3

• Liker 1
Skrevet
John McClane skrev (3 timer siden):

Vi har sex hver dag, gift på femte året, i førtiårene. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

... Så jar vi heller kjappiser med samleie 1-2 ganger i uken...når vi har god tid sexøkter på kanskje 30-60min :) 

Dette høres litt stusselig ut, og ikke noe jeg hadde godtatt.

Hvis dere går lei er dere kanskje ikke helt kompatible?  Eller for mye rutiner?

Anonymkode: 8e663...c2d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke en typisk tabbe. Det som er typisk er at dere har hatt mer lyst enn dere "vanligvis" har i starten hvor det er mer forelskelse og sommerfugler i magen, og så har det etterhvert stabilisert seg på det som er deres nivå.

For min del fungerer det imidlertid ikke sånn at lysten daler når jeg har mye sex, men heller omvendt, at sex avler mer sex, lysten øker jo mer jeg har av det.

Folk er forskjellige :) 

Anonymkode: feb9d...996

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ingen godt etablerte par har sex hver dag uansett. 

Anonymkode: 1f424...57e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ingen godt etablerte par har sex hver dag uansett. 

Anonymkode: 1f424...57e

Joda. Noen par har det. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Har vært som kaniner i over 3 år, har et barn på 1 år. Det har ikke avtatt ennå og heller ingen tegn til at det skal skje. Så det skjer vel ikke alle. 

3 år er jo ingenting. Da er man jo i nyforelsketfasen enda.

Anonymkode: 40a30...e50

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det høres fornuftig ut. Noen avvikere finnes det selvsagt alltid, men dette er nok et meget godt råd for de aller fleste normale mennesker/par.

Anonymkode: 74086...12d

• Nyttig 1
Skrevet
John McClane skrev (12 timer siden):

Ugh! Jeg hater planlagt sex. Dette hadde ikke fungert for meg/oss overhodet. 

Vi har sex når vi er kåte. Eller når ene er det og så lokker den andre kåt. Om mannen hadde prøvd å lage slike avtaler hadde jeg tørket inn som en sviske. 

Det beste er å ha en partner med omtrent samme holdninger til sex, passende tenningsmønster og noenlunde likt behov. Da går det gjerne veldig bra dette med sex. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Vår metode er at han jobber og trener mye sånn at vi ser hverandre lite, heller flørter over meldinger. Og så knuller vi i timevis når han har fri. Vi har aldri kjappiser, han synes vi har dårlig tid til sex hvis vi bare setter av 2 timer. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

3 år er ingenting. Vent til flere barn og dere har vært sammen flere år, så tipper jeg det avtar fiende aller, aller fleste ;) Jeg og mannen hadde også sex hver dag de første årene. Nå på 24.ende året, er det litt mer redusert, kan man si. 

Anonymkode: d7dbf...8cb

• Liker 1
Skrevet
Trolltunge skrev (21 minutter siden):

Ugh! Jeg hater planlagt sex. Dette hadde ikke fungert for meg/oss overhodet. 

Vi har sex når vi er kåte. Eller når ene er det og så lokker den andre kåt. Om mannen hadde prøvd å lage slike avtaler hadde jeg tørket inn som en sviske. 

Det beste er å ha en partner med omtrent samme holdninger til sex, passende tenningsmønster og noenlunde likt behov. Da går det gjerne veldig bra dette med sex. 

Det er ikke alle som vil lokkes til sex, de sier bare de ikke har lyst. Da blir det jo bare mas og da er der bare å gi seg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Joda. Noen par har det. 

Det er nok ikke mange! Ikke etter 15-20 år. 

Anonymkode: d7dbf...8cb

AnonymBruker
Skrevet

Din egen regel for deg selv for duber en sånn som blir fort lei og alltid vil videre til neste person. Antar jeg da. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...