AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #1 Skrevet 30. mai 2022 Men aldri følt meg mere alene. Siden vi ikke bor sammen så automatisk prioriter vi å være sammen når vi kan. Men nå som hverdagen er her så merker jeg at kjæresten min er bitte litt kjedelig. Vel han vil ha masse oppmerksomhet når det er ting som han vil visse meg tilbud på musikkutstyr osv. Eller vise meg bilder av gamle ferie turer. Men ellers så vil han sitte i fred å surfe . Han har ikke mange venner virker som det er med vilje. Jeg har kun møtt noen av de . Men han synes det er slitsomt å være hos de. Han zoomer ut rimelig fort. Og klager ofte på vei hjem. Jeg har ikke mange venner selv faktisk veldig lite sosialt nettverk pga stygg skilsmisse unger og litt sykdom. Jobber med saken. Men siden da kjæresten ikke vil og er nok flink å få.meg til å føle at jeg ikke trenger mere enn han så sliter jeg litt. Når han da drar sitter jeg her alene . Plutselig skal jeg finne på noe. Men har noen begrensninger så kan bare ikke hoppe i det og ikke alle orker å være venner med noen man å ta litt hensyn til. Men aldri før har jeg følt meg mere alene. Anonymkode: a3d3b...804 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #2 Skrevet 30. mai 2022 Du må prøve å skaffe deg et nettverk selv, uansett hvordan det går med kjæresten. Anonymkode: 486d5...87b 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå