Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Men aldri følt meg mere alene.   Siden vi ikke bor sammen så  automatisk  prioriter vi å være sammen  når vi kan. Men nå som  hverdagen  er her så merker jeg at kjæresten min er bitte litt kjedelig.    Vel han vil ha masse oppmerksomhet når det er ting som han vil visse meg tilbud på musikkutstyr osv. Eller vise meg bilder  av gamle ferie turer.   Men ellers så vil han sitte i fred å surfe . Han har ikke mange venner  virker som det er med vilje. Jeg har kun møtt noen av de . Men han synes det er slitsomt å være hos de. Han zoomer ut rimelig fort. Og klager ofte på vei hjem.  Jeg har ikke mange venner selv faktisk veldig lite sosialt nettverk  pga  stygg skilsmisse  unger og litt sykdom. Jobber med saken.

Men siden da kjæresten ikke vil og er nok flink å få.meg til å føle at jeg  ikke trenger mere enn han så sliter  jeg litt.

Når han da drar sitter jeg her alene . Plutselig  skal jeg finne på noe. Men har noen begrensninger  så kan bare ikke hoppe i det og ikke alle orker å være venner med noen man å ta litt hensyn til. 

Men aldri før har jeg følt meg mere alene. 

Anonymkode: a3d3b...804

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du må prøve å skaffe deg et nettverk selv, uansett hvordan det går med kjæresten. 

Anonymkode: 486d5...87b

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...