AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #1 Del Skrevet 30. mai 2022 Jeg fikk ikke qr kode med bestillingen min, og gina tricot sier at det ikke er deres problem, men at det er helt hjem jeg må spørre da. Valgte en emballasje som skal returneres separat, den har egen qr kode. Dette er en miljøvennlig pose som skal returneres uansett. Hva gjør jeg? Gina tricot må da registrere noen form for retur, føler at jeg sender den på måfå tilbake og helt hjem skjønner ikke hva jeg mener..... Anonymkode: f47e4...253 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #2 Del Skrevet 30. mai 2022 Noen ganger trenger man bare å gå inn på helthjem.no og så får man et nummer man skriver direkte på pakken, tror jeg. Anonymkode: b103f...736 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #3 Del Skrevet 30. mai 2022 Kanskje du kan bytte varen direkte i butikk? Anonymkode: b103f...736 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #4 Del Skrevet 1. juni 2022 Så, jeg kontaktet helthjem som sa at jeg måtte bestille kode for opphenting. Det gjorde jeg og nå ser jeg på sporingen at den ligger på et postkontor, og at gina tricot må hente den som en pakke der, gina sier nei, dette er feil og ikke vårt problem! Du får vente til den kommer i retur. Jeg spør om de kan sende meg en qr kode eller noen form for kode siden helthjem surrer like mye, dette blir bare feil, men de sier nei, ikke vårt problem. Det er 900 kr ut av vindu. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre 😥 Anonymkode: f47e4...253 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå