Gå til innhold

Retur til Gina tricot

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg fikk ikke qr kode med bestillingen min, og gina tricot sier at det ikke er deres problem, men at det er helt hjem jeg må spørre da.

Valgte en emballasje som skal returneres separat, den har egen qr kode. Dette er en miljøvennlig pose som skal returneres uansett.

Hva gjør jeg? Gina tricot må da registrere noen form for retur, føler at jeg sender den på måfå tilbake og helt hjem skjønner ikke hva jeg mener.....

Anonymkode: f47e4...253

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Noen ganger trenger man bare å gå inn på helthjem.no og så får man et nummer man skriver direkte på pakken, tror jeg.

Anonymkode: b103f...736

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kanskje du kan bytte varen direkte i butikk?

Anonymkode: b103f...736

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så, jeg kontaktet helthjem som sa at jeg måtte bestille kode for opphenting. Det gjorde jeg og nå ser jeg på sporingen at den ligger på et postkontor, og at gina tricot må hente den som en pakke der, gina sier nei, dette er feil og ikke vårt problem! Du får vente til den kommer i retur. 

Jeg spør om de kan sende meg en qr kode eller noen form for kode siden helthjem surrer like mye, dette blir bare feil, men de sier nei, ikke vårt problem. Det er 900 kr ut av vindu. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre 😥

Anonymkode: f47e4...253

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...