AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #1 Del Skrevet 30. mai 2022 Noen som ser om jeg snart klarer å få kjøpt egen ____ ? Takk Anonymkode: 74a0f...8ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #2 Del Skrevet 30. mai 2022 Bil? Anonymkode: c52ae...3af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #3 Del Skrevet 30. mai 2022 nei leililighet Anonymkode: 74a0f...8ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #4 Del Skrevet 30. mai 2022 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Noen som ser om jeg snart klarer å få kjøpt egen ____ ? Takk Anonymkode: 74a0f...8ab Ja Anonymkode: 1946f...b4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #5 Del Skrevet 30. mai 2022 Ja du kommer nok til å få kjøpt leilighet, men ikke helt uten komplikasjoner på veien. Det kan være at drømmeleiligheten blir solgt foran nesa på deg, til noen som er villige til å gå langt for å få den, og du ender kanskje opp med en annen leilighet som ikke var helt slik du hadde sett for deg, men viser seg likevel å være et fornuftig kjøp. Du bør være forsiktig med økonomien ellers, budsjettet ditt og alle utgifter med bolig kan plutselig bli høyere enn du hadde planlagt. Anonymkode: c52ae...3af 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #6 Del Skrevet 30. mai 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: tekst Anonymkode: c52ae...3af Okå takk . Da skal jeg passe på økonomien og bra jeg ikke har kjøpt til nå 😁 Anonymkode: 74a0f...8ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #7 Del Skrevet 30. mai 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Okå takk . Da skal jeg passe på økonomien og bra jeg ikke har kjøpt til nå 😁 Anonymkode: 74a0f...8ab Hvorfor spør du om råd om virkeligheten i et forum for magi og overtro? Og hvordan kan du ikke se at den du svarer bare skrev helt standard økonomiråd (råd er kanskje å ta hardt i) som passer til hver eneste person som vil kjøpe leilighet? Anonymkode: 47549...c19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #8 Del Skrevet 30. mai 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Hvorfor spør du om råd om virkeligheten i et forum for magi og overtro? Og hvordan kan du ikke se at den du svarer bare skrev helt standard økonomiråd (råd er kanskje å ta hardt i) som passer til hver eneste person som vil kjøpe leilighet? Anonymkode: 47549...c19 Vet ikke hvor eller hvem andre spørre Er da alltids lurt være forsiktig med økonomien og div utgifter Anonymkode: 74a0f...8ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 30. mai 2022 #9 Del Skrevet 30. mai 2022 (endret) AnonymBruker skrev (6 timer siden): Noen som ser om jeg snart klarer å få kjøpt egen ____ ? Takk Anonymkode: 74a0f...8ab Ja la nettopp en kabal, skikkelige spennende saker. Jeg liker den solitare kabalen som følger med windows. Endret 30. mai 2022 av K.B. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå