Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Synes det er så lite stigning på de 3 siste testene 💔

8C187171-323E-471F-B798-C408DA445422.jpeg

Anonymkode: df8dd...2bd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er jo fortsatt veldig tidlig. Prøv å dropp testing imorgen og heller ta en om et par dager ☺️ Du får ikke gjort noe til eller fra om det er kjemisk uansett, så prøv og la være å teste hver dag 💕 Lykke til!

Anonymkode: 09a48...bf8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Synes det er så lite stigning på de 3 siste testene 💔

8C187171-323E-471F-B798-C408DA445422.jpeg

Glemte å skrive at det er babyplan 25 ml/u testene

AnonymBruker
Skrevet

Vil bare oppdatere, om noen kommer over tråden min, og blir bekymret pga bildet. 

Jeg fant en annen tråd på babyverden forum, https://forum.babyverden.no/threads/svake-tester-på-babyplan.2027089/

der det er andre som har varierende styrke på babyplan testene, fra akkurat samme batch som jeg brukte.. Så det er noe feil på testene :) Fikk en fin positiv test i dag, fra clear blue pluss. :)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Vil bare oppdatere, om noen kommer over tråden min, og blir bekymret pga bildet. 

Jeg fant en annen tråd på babyverden forum, https://forum.babyverden.no/threads/svake-tester-på-babyplan.2027089/

der det er andre som har varierende styrke på babyplan testene, fra akkurat samme batch som jeg brukte.. Så det er noe feil på testene :) Fikk en fin positiv test i dag, fra clear blue pluss. :)

Godt å høre, gratulerer 💕

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Godt å høre, gratulerer 💕

Takk ❤️

Skrevet

Jeg opplevde det samme forrige syklus. Det viste seg å være kjemisk. Blødning kom på 22dpo, og streken min ble aldri sterkere enn din nederste. Håper likevel at dine fortsetter å bli sterkere❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...