AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #1 Skrevet 30. mai 2022 Synes det er så lite stigning på de 3 siste testene 💔 Anonymkode: df8dd...2bd
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #2 Skrevet 30. mai 2022 Er jo fortsatt veldig tidlig. Prøv å dropp testing imorgen og heller ta en om et par dager ☺️ Du får ikke gjort noe til eller fra om det er kjemisk uansett, så prøv og la være å teste hver dag 💕 Lykke til! Anonymkode: 09a48...bf8
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #3 Skrevet 30. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Synes det er så lite stigning på de 3 siste testene 💔 Anonymkode: df8dd...2bd Glemte å skrive at det er babyplan 25 ml/u testene Anonymkode: df8dd...2bd
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #4 Skrevet 31. mai 2022 Vil bare oppdatere, om noen kommer over tråden min, og blir bekymret pga bildet. Jeg fant en annen tråd på babyverden forum, https://forum.babyverden.no/threads/svake-tester-på-babyplan.2027089/ der det er andre som har varierende styrke på babyplan testene, fra akkurat samme batch som jeg brukte.. Så det er noe feil på testene Fikk en fin positiv test i dag, fra clear blue pluss. Anonymkode: df8dd...2bd
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #5 Skrevet 31. mai 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Vil bare oppdatere, om noen kommer over tråden min, og blir bekymret pga bildet. Jeg fant en annen tråd på babyverden forum, https://forum.babyverden.no/threads/svake-tester-på-babyplan.2027089/ der det er andre som har varierende styrke på babyplan testene, fra akkurat samme batch som jeg brukte.. Så det er noe feil på testene Fikk en fin positiv test i dag, fra clear blue pluss. Anonymkode: df8dd...2bd Godt å høre, gratulerer 💕 Anonymkode: 09a48...bf8
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #6 Skrevet 31. mai 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Godt å høre, gratulerer 💕 Anonymkode: 09a48...bf8 Takk ❤️ Anonymkode: df8dd...2bd
kjellernn Skrevet 31. mai 2022 #7 Skrevet 31. mai 2022 Jeg opplevde det samme forrige syklus. Det viste seg å være kjemisk. Blødning kom på 22dpo, og streken min ble aldri sterkere enn din nederste. Håper likevel at dine fortsetter å bli sterkere❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå