FruR Skrevet 30. mai 2022 #1 Skrevet 30. mai 2022 Har Oslo kommune virkelig lagt ned alle testestasjoner ? Jeg skulle tatt en pcr test… siden jeg har symptomer ..7
Imsdalen Skrevet 30. mai 2022 #2 Skrevet 30. mai 2022 Hvorfor trenger du test? Er du syk holder du deg hjemme, spiller ingen rolle om du har korona eller influensa. 4
miss~Audrey Skrevet 7. juni 2022 #3 Skrevet 7. juni 2022 Er det ikke noe man kan bruke for å reise? Jeg lurer på sAmme
Gjest laPistola Skrevet 7. juni 2022 #4 Skrevet 7. juni 2022 miss~Audrey skrev (1 minutt siden): Er det ikke noe man kan bruke for å reise? Jeg lurer på sAmme Tror ikke det. Nå er det ikke mange steder som krever det heller, men var på nyhetene i dag at mange nå vaksinerer seg kun for og få coronapass.
Justlooking Skrevet 9. juni 2022 #5 Skrevet 9. juni 2022 laPistola skrev (På 7.6.2022 den 14.51): Tror ikke det. Nå er det ikke mange steder som krever det heller, men var på nyhetene i dag at mange nå vaksinerer seg kun for og få coronapass. Det er vel stort sett det folk vaksinerte seg for tidligere også?
FruR Skrevet 9. juni 2022 Forfatter #6 Skrevet 9. juni 2022 (endret) Imsdalen skrev (På 30.5.2022 den 7.27): Hvorfor trenger du test? Er du syk holder du deg hjemme, spiller ingen rolle om du har korona eller influensa. Vil gjerne ha det registeret at jeg har hatt der i forhold til fjerde dose , utenlandstur ect Litt sent nå da jeg er bedre igjen men … Endret 9. juni 2022 av FruR
Merlion Skrevet 9. juni 2022 #7 Skrevet 9. juni 2022 FruR skrev (2 minutter siden): Vil gjerne ha det registeret at jeg har hatt der i forhold til fjerde dose , utenlandstur ect Litt sent nå da jeg er bedre igjen men … Volvat tilbyr Pcr testing, men det koster litt da. https://www.volvat.no/lokasjoner/oslo/tjenester/corona-test/
Gjest laPistola Skrevet 9. juni 2022 #8 Skrevet 9. juni 2022 Justlooking skrev (42 minutter siden): Det er vel stort sett det folk vaksinerte seg for tidligere også? Det er godt mulig, men da ble de anbefalt og ikke frarådet 😅uansett var jo coronapasset bare en skremsel i Norge , som i praksis bare ble brukt til reiser og da kunne en jo bare teste seg til grønt pass.
Anbefalte innlegg