FruR Skrevet 30. mai 2022 #1 Del Skrevet 30. mai 2022 Har Oslo kommune virkelig lagt ned alle testestasjoner ? Jeg skulle tatt en pcr test… siden jeg har symptomer ..7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imsdalen Skrevet 30. mai 2022 #2 Del Skrevet 30. mai 2022 Hvorfor trenger du test? Er du syk holder du deg hjemme, spiller ingen rolle om du har korona eller influensa. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss~Audrey Skrevet 7. juni 2022 #3 Del Skrevet 7. juni 2022 Er det ikke noe man kan bruke for å reise? Jeg lurer på sAmme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest laPistola Skrevet 7. juni 2022 #4 Del Skrevet 7. juni 2022 miss~Audrey skrev (1 minutt siden): Er det ikke noe man kan bruke for å reise? Jeg lurer på sAmme Tror ikke det. Nå er det ikke mange steder som krever det heller, men var på nyhetene i dag at mange nå vaksinerer seg kun for og få coronapass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 9. juni 2022 #5 Del Skrevet 9. juni 2022 laPistola skrev (På 7.6.2022 den 14.51): Tror ikke det. Nå er det ikke mange steder som krever det heller, men var på nyhetene i dag at mange nå vaksinerer seg kun for og få coronapass. Det er vel stort sett det folk vaksinerte seg for tidligere også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruR Skrevet 9. juni 2022 Forfatter #6 Del Skrevet 9. juni 2022 (endret) Imsdalen skrev (På 30.5.2022 den 7.27): Hvorfor trenger du test? Er du syk holder du deg hjemme, spiller ingen rolle om du har korona eller influensa. Vil gjerne ha det registeret at jeg har hatt der i forhold til fjerde dose , utenlandstur ect Litt sent nå da jeg er bedre igjen men … Endret 9. juni 2022 av FruR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merlion Skrevet 9. juni 2022 #7 Del Skrevet 9. juni 2022 FruR skrev (2 minutter siden): Vil gjerne ha det registeret at jeg har hatt der i forhold til fjerde dose , utenlandstur ect Litt sent nå da jeg er bedre igjen men … Volvat tilbyr Pcr testing, men det koster litt da. https://www.volvat.no/lokasjoner/oslo/tjenester/corona-test/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest laPistola Skrevet 9. juni 2022 #8 Del Skrevet 9. juni 2022 Justlooking skrev (42 minutter siden): Det er vel stort sett det folk vaksinerte seg for tidligere også? Det er godt mulig, men da ble de anbefalt og ikke frarådet 😅uansett var jo coronapasset bare en skremsel i Norge , som i praksis bare ble brukt til reiser og da kunne en jo bare teste seg til grønt pass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg