Gå til innhold

Du er så sensuell og erotisk...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva mener en mann når han sier dette? Sensuell.. Hva betyr det, har ikke helt oversikten der..  og at jeg er erotisk? 

Ville dere damer tatt det positivt? (sagt av en mann jeg dater, ikke kjærester enda) 

Anonymkode: f7309...2c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sensuell betyr vel at du er indre tiltrekkende, for Sexy betyr jo ytre tiltrekninger. Erotisk betyr vel at du utstråler seksuelle følelser, begjær, romantisk kjærlighet og sensualitet.

Jeg vil nok tro at kvinner ser på det som positivt.. Typen din ga deg jo bare en romantiske skildringen av deg TS😇

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva mener en mann når han sier dette? Sensuell.. Hva betyr det, har ikke helt oversikten der..  og at jeg er erotisk? 

Ville dere damer tatt det positivt? (sagt av en mann jeg dater, ikke kjærester enda) 

Sensuell betyr det samme som sanselig, noe som bygger på eller legger sterk vekt på sanselig og kroppslig nytelse (for eksempel knyttet til spising, drikking og seksualitet.

Erotisk har en betydning basert på en kvalitet som fører til seksuelle følelser, men også en filosofisk betraktning vedrørende estetikken for seksuelt begjær, sensualitet og romantikk.

(Sexy betyr forøvrig at en er seksuelt tiltrekkende)

Klart han mener det som noe positivt med deg og noe du må ta som et komplement!

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det han sier er at han er veldig kåt, og at dere må skynde dere hjem.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
John McClane skrev (9 timer siden):

Klart han mener det som noe positivt med deg og noe du må ta som et komplement!

.. eller en begjærlig flørt? Du merker som regel ikke om noen er erotisk før dere har levd sammen noen år..😉

Anonymkode: 52bcc...c5c

Skrevet
Michaelhe skrev (9 timer siden):

Det han sier er at han er veldig kåt, og at dere må skynde dere hjem.

Jepp. Det er akkurat det det betyr. 😆

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan skal du tolke det negativt? 🤦‍♀️

Anonymkode: f356e...be0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...