AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #1 Skrevet 29. mai 2022 Møtt en mann som er separert. Vi har sex og det er fantastisk. Jeg har sugd han og han er i ekstase. Det har han aldri opplevd før. Hvor vanlig er det at kvinner sier nei til oralsex? Hvorfor er noen kvinner så rigide og i mine øyne, kjedelige? Nå vil han prøve seg på meg, han har aldri fått lov slikke heller. Men bør jeg lære han litt før han gyver løs på egenhånd? Er litt småredd for å gi han helt frie tøyler, tenk om han blir for hardhendt og går for fort frem? Hva ville dere andre gjort..? Anonymkode: 2eb09...0f3 1 1
Eryn Skrevet 30. mai 2022 #2 Skrevet 30. mai 2022 Noen kan ha opplevd overgrep og utfører ikke oralsex pga. det. Det handler ikke alltid om at noen er kjedelige vet du. Andre kan synes det er ekkelt og er ikke like frigjort seksuelt. Kommer helt an på bakgrunn og preferanser. Ja, jeg ville gitt han frie tøyler når han skal prøve seg på deg, og så kommuniserer dere underveis 😉 Du kan jo evt. be han starte forsiktig hvis du er redd han har tenkt å spise deg opp😀 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #3 Skrevet 30. mai 2022 Eryn skrev (2 minutter siden): Noen kan ha opplevd overgrep og utfører ikke oralsex pga. det. Det handler ikke alltid om at noen er kjedelige vet du. Andre kan synes det er ekkelt og er ikke like frigjort seksuelt. Kommer helt an på bakgrunn og preferanser. Ja, jeg ville gitt han frie tøyler når han skal prøve seg på deg, og så kommuniserer dere underveis 😉 Du kan jo evt. be han starte forsiktig hvis du er redd han har tenkt å spise deg opp😀 Er klar over det med overgrep og det er selvsagt ikke de damene jeg hentyder til som"kjedelige", der er det fullt forståelig. Jeg spurte faktisk om eksen hans hadde opplevd overgrep. Nei hun syns bare det var ekkelt. Respekterer selvsagt det men leit for han da Ja jeg tror han kommer til å spise meg opp... Men jeg skal nok la han få prøve seg... Takker for svar! Anonymkode: 2eb09...0f3 1
Gjest Drigo Skrevet 30. mai 2022 #4 Skrevet 30. mai 2022 (endret) Kanskje litt uvanlig med oralsex i vår generasjon? Opplevde selv ikke sug før etter 50 årene. Kona syntes sug/slikking var «unaturlig» sex. Måtte jo respektere henne for det, men vi hadde jo mye god sex allikevel (ble god på PIV) 😉. For henne modnet det fram etterhvert. Nå er sug/slikking en del av vårt felles «arsenal» når der gjelder sex. Bedre seint enn aldri?😘 Endret 30. mai 2022 av Drigo
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #5 Skrevet 30. mai 2022 Tror det vanlig for folk på 50+ - både kvinner og menn - å ikke like oralsex. Anonymkode: 5e16e...de9 5
sicario Skrevet 30. mai 2022 #6 Skrevet 30. mai 2022 De fleste partnere jeg har hatt har ikke selv hatt noen glede av å utføre oralsex. De har allikevel gjort det i sine seksuelle relasjoner fordi de tror at det er forventet, og at de ikke ansees som attraktive om de ikke vil gi oralsex. Når jeg har sagt at jeg hverken ønsker eller forventer å bli sugd, så har de blitt lettet. Samtlige sier at de «selvfølgelig vil gjøre det om jeg ønsker det». Dette syntes jeg er litt trist. Siste jeg vil er at en kvinne gjør noe seksuelt med meg, kun for å please meg. Kanskje den største turn off jeg kan forestille meg. Å bli sugd eller ikke har aldri betydd noe for min glede av sexen med de kjærester/partnere jeg har hatt igjennom årenes løp. Hadde en kjæreste som syntes det var veldig gøy å gi oralsex, og da er det jo helt greit. 3 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #7 Skrevet 30. mai 2022 Han har vel ikke vært borti en av byens løse fugler før da, vet du.. Anonymkode: eb58c...51b 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #8 Skrevet 30. mai 2022 Tror det er en nymotens ting ja. Synes det er ganske Spess selv om jeg skal være ærlig. Hvem er det som fant det opp liksom? 🤦♀️ Anonymkode: 75f52...b66 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #9 Skrevet 30. mai 2022 Det er ikke så uvanlig som mange sikkert tror. Selv så fatter og begriper jeg ikke hvordan kvinner kan like å suge pikk. Jeg har prøvd det en gang og brakk meg av det. Det smakte ingenting, men det var bare ekkelt med noe så stort i munnen. Anonymkode: 2697b...3bf 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #10 Skrevet 30. mai 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Tror det er en nymotens ting ja. Synes det er ganske Spess selv om jeg skal være ærlig. Hvem er det som fant det opp liksom? 🤦♀️ Anonymkode: 75f52...b66 Haha. Man må bare smile av slike påstander. Jeg er selv en voksen mann, ikke rukket å bli femti enda, men rundet 45. Oralsex har vært en del av sexlivet siden jeg ble sexuelt aktiv som fjortenåring. Mine foreldre var en del av hippiegenerasjonen, de satt i Slottsparken og røyket "litt av hvert" i studietiden har jeg blitt fortalt av min mor. Mor og far studerte begge på UIO. Begge mine foreldre er altså født ikke lenge etter krigen, godt utdannet og begge i anstendige jobber. Jeg forsikre deg om at de hadde et rikt sexliv, på lik linje med hva min generasjon har hatt. Det vet jeg, dessverre får jeg si, for når vi ryddet ut av huset deres etter deres bortgang så fant vi gamle bilder fra de. Polaroidbilder fra både danskebåten, fra deres første leilighet på Grunerløkka, deres andre leilighet på majorstuen m.m. Deres venner og venninner opp gjennom årene har vært akkurat likedan. Alle høyt utdannet, alle i anstendige jobber, men når det kom til prat om "gamle dager" på syttitallet da blomstret de alle opp. Har hørt så mange snodige historier opp gjennom ørene at ørene mine falt av. Notis til alle, små gryter har også ører. Anonymkode: 50d2e...228 4 3
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #11 Skrevet 30. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Haha. Man må bare smile av slike påstander. Jeg er selv en voksen mann, ikke rukket å bli femti enda, men rundet 45. Oralsex har vært en del av sexlivet siden jeg ble sexuelt aktiv som fjortenåring. Mine foreldre var en del av hippiegenerasjonen, de satt i Slottsparken og røyket "litt av hvert" i studietiden har jeg blitt fortalt av min mor. Mor og far studerte begge på UIO. Begge mine foreldre er altså født ikke lenge etter krigen, godt utdannet og begge i anstendige jobber. Jeg forsikre deg om at de hadde et rikt sexliv, på lik linje med hva min generasjon har hatt. Det vet jeg, dessverre får jeg si, for når vi ryddet ut av huset deres etter deres bortgang så fant vi gamle bilder fra de. Polaroidbilder fra både danskebåten, fra deres første leilighet på Grunerløkka, deres andre leilighet på majorstuen m.m. Deres venner og venninner opp gjennom årene har vært akkurat likedan. Alle høyt utdannet, alle i anstendige jobber, men når det kom til prat om "gamle dager" på syttitallet da blomstret de alle opp. Har hørt så mange snodige historier opp gjennom ørene at ørene mine falt av. Notis til alle, små gryter har også ører. Anonymkode: 50d2e...228 Nemlig, det er ikke akkurat slik at oralsex ikke var oppfunnet på -70 og -80 tallet! Tror holdningene til dette er veldig individuelle, og ikke avhengig av fødselsår. Anonymkode: 94bce...42b 1
MannMedGlimt Skrevet 30. mai 2022 #12 Skrevet 30. mai 2022 Jeg er 45 år og har aldri hatt oralsex med damer. Jeg synes det virker ekkelt da damer lekker kroppsvæsker og kan prumpe når en mann har hodet der. Kona suger meg, men jeg blir alltid sint da hun gjør det feil.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #13 Skrevet 30. mai 2022 MannMedGlimt skrev (6 minutter siden): Jeg er 45 år og har aldri hatt oralsex med damer. Jeg synes det virker ekkelt da damer lekker kroppsvæsker og kan prumpe når en mann har hodet der. Kona suger meg, men jeg blir alltid sint da hun gjør det feil. Anonymkode: 79be6...fb0 5 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #14 Skrevet 30. mai 2022 Jeg tror ingen vet nøyaktig hvor uvanlig det er, men som mann på 50+ tør jeg påstå at oralsex er helt normalt i den aldergruppen. Det var akkurat like normalisert og vanlig i 1990 som i dag. Jeg har ikke opplevd noen lengre forhold uten oralsex. Dessuten er man jo en del av samfunnet og får samme impulser som andre. Selv om noe var mindre vanlig i 1988 så lever jeg i 2022. De ekdste dataene jeg fant var en undersøkelse blant ungdom fra 2003 som sa at 80% av jenter på 19 hadde hatt oralsex. Da må man huske at mange 19 åringer ikke har mye erfaring i det hele tatt. Jeg skjønner at det alltid vil være en del som ikke takler ha munnsex. Det er det sikkert fortsatt. Hvis jeg absolutt skal gjette ville jeg si at 80-95% av alle menn på 50 har hatt oralsex hvis de har vært i forhold. Ingen skal få meg til å tro at det er under 80% i alle fall. Anonymkode: 072b7...942 1
Eryn Skrevet 30. mai 2022 #15 Skrevet 30. mai 2022 MannMedGlimt skrev (1 time siden): Jeg er 45 år og har aldri hatt oralsex med damer. Jeg synes det virker ekkelt da damer lekker kroppsvæsker og kan prumpe når en mann har hodet der. Kona suger meg, men jeg blir alltid sint da hun gjør det feil. 🤣🤣🤣🤣 «lekker kroppsvæsker»!! 🤣🤣 Og det gjør ikke menn? Du blir alltid sint når hun suger deg fordi hun gjør det feil? 🤦♀️ Du høres sær ut!
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #16 Skrevet 30. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis jeg absolutt skal gjette ville jeg si at 80-95% av alle menn på 50 har hatt oralsex hvis de har vært i forhold. Det er sikkert riktig. Men hvis jeg skal gjette, tipper jeg at av de som faktisk har hatt det, er det mindre enn halvparten som liker det noe særlig. Som en annen her har påpekt, er det selvfølgelig mange som er med på det fordi man tror det forventes. Anonymkode: 5e16e...de9 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #17 Skrevet 30. mai 2022 For meg er det å utføre oralsex helt vanlig på en mann. Jeg liker å høre at jeg gjør han godt. Pluss at det er digg å kjenne hvor hard den blir og hvor kåt han blir. Hilsen kvinne 50+ Anonymkode: 7a2fe...171 3
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #18 Skrevet 30. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Begge mine foreldre er altså født ikke lenge etter krigen, godt utdannet og begge i anstendige jobber. Jeg forsikre deg om at de hadde et rikt sexliv, på lik linje med hva min generasjon har hatt. Det vet jeg, dessverre får jeg si, for når vi ryddet ut av huset deres etter deres bortgang så fant vi gamle bilder fra de. Polaroidbilder fra både danskebåten, fra deres første leilighet på Grunerløkka, deres andre leilighet på majorstuen m.m. Deres venner og venninner opp gjennom årene har vært akkurat likedan. Alle høyt utdannet, alle i anstendige jobber, men når det kom til prat om "gamle dager" på syttitallet da blomstret de alle opp. Har hørt så mange snodige historier opp gjennom ørene at ørene mine falt av. Jeg tror vi kan sette mye av dette på kontoen for nostalgiske overdrivelser. Uten sammenligning forøvrig, er det nok mye av det samme dramatiserende skrytet som man hører fra folk som har opplevd krigen. Anonymkode: 5e16e...de9
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #19 Skrevet 30. mai 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg tror vi kan sette mye av dette på kontoen for nostalgiske overdrivelser. Uten sammenligning forøvrig, er det nok mye av det samme dramatiserende skrytet som man hører fra folk som har opplevd krigen. Anonymkode: 5e16e...de9 Jeg stusser mer på hvor dine forestillinger kommer fra. Som at over halparten har oralsex uten å like det. I min verden er det en merkelig påstand. Anonymkode: 072b7...942
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #20 Skrevet 30. mai 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg stusser mer på hvor dine forestillinger kommer fra. Som at over halparten har oralsex uten å like det. I min verden er det en merkelig påstand. Anonymkode: 072b7...942 Ja, din verden er åpenbart ikke min verden. Anonymkode: 5e16e...de9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå