AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #1 Skrevet 29. mai 2022 Enda en helg har fløyet forbi i rekordfart og en ny strevsom og stressfylt uke med jobb venter. Er det flere som kjenner seg litt deppa i kveld? Anonymkode: 6710c...cf0
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #2 Skrevet 29. mai 2022 Nei, jeg er glad jeg har jobb å gå til, slik at jeg kan glede meg til helger, ferier og fridager. Uten jobb blir det det ingen fritid så se fram til, hvis hver dag er en fridag. Anonymkode: 2787f...2a3 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #3 Skrevet 29. mai 2022 Er vel egentlig alltid deppa nå, men hakket mindre i ukedagene! Har heldigvis en jobb som er med på å holde meg stabil og frisk. Har det motsatt av deg. Helger, ferier og fridager er vanskeligst. Du er nok ikke alene om å sørge litt over at den etterlengtede helgen er over igjen når mandagen står for tur. Hvor deppa er du da? Er du skikkelig misfornøyd og gruer deg til uka fordi jobben din er pyton, eller bare lei for at en deilig og vellykket helg er over? Hvis du gruer deg og føler deg deppa hver søndag pga jobben i seg selv, så bør du se deg om etter noe annet. Normalt å glede seg over helg og fritid sikkert, men man får vurdere hvor mye som er ok å grue seg når en ny uke starter. Anonymkode: 53cd6...8de
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #4 Skrevet 29. mai 2022 Nei, har godt humør 😁 Anonymkode: fc878...81d
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #5 Skrevet 29. mai 2022 Tenker ofte at det hadde vært godt med en fridag til. Deppa, nei. Andre ganger gleder jeg meg til å starte på uka Anonymkode: 48160...cb3
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #6 Skrevet 29. mai 2022 Enda en tråd, den femte på under ei uke. Herregud, at du gidder Anonymkode: 8f750...226 1 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå