AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #1 Skrevet 29. mai 2022 Er det noe sted man kan være anonym, men likevel se bilder av menn? Anonymkode: 2d7fb...bcd
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #2 Skrevet 29. mai 2022 Tinder. Selv anonyme kvinneprofiler får treff der. Men hvorfor tror du at du er så spesiell at du ikke kan ha bilder som alle andre? Anonymkode: 9693c...31c
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #3 Skrevet 29. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tinder. Selv anonyme kvinneprofiler får treff der. Men hvorfor tror du at du er så spesiell at du ikke kan ha bilder som alle andre? Anonymkode: 9693c...31c Okay. Jeg er neppe så spesiell, bare sjenert og ny i gamet Anonymkode: 2d7fb...bcd
Bamseklemmer Skrevet 30. mai 2022 #4 Skrevet 30. mai 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Er det noe sted man kan være anonym, men likevel se bilder av menn? Anonymkode: 2d7fb...bcd Jeg har fått noen meldinger på pm om det på Reddit, selv om jeg ikke har lagt ut bilder.. Om det blir noe treff avhenger av kjemien ved tastaturet eller om de er i nærhet av rimelige avstander.. Fordelen med pm er jo at ikke andre ser bilder av hva dere deler. Det å legge inn et ønske eller bilder offentlig i gruppa, er jo litt risikosport for overfylt innboks😅
Diskusjon69 Skrevet 30. mai 2022 #5 Skrevet 30. mai 2022 (endret) 5 hours ago, AnonymBruker said: Er det noe sted man kan være anonym, men likevel se bilder av menn? Anonymkode: 2d7fb...bcd Kan du ikke bare stille deg opp ute å se på gutta som går forbi? Må da være bedre en bilde og jeg kan love deg at du får svar du ønsker fra de fleste av dem. Endret 30. mai 2022 av Fridiskusjon.no
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #6 Skrevet 30. mai 2022 Hæ? Mener du nakenbilder? I så fall, google... Hvis ikke er det jo datingapper, FB osv. Anonymkode: 2960d...e94
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #7 Skrevet 30. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hæ? Mener du nakenbilder? I så fall, google... Hvis ikke er det jo datingapper, FB osv. Anonymkode: 2960d...e94 Ts her. For å presisere, jeg kunne tenke meg å bli kjent med en mann for et uforpliktende treff, men jeg er avhengig av å kunne se hvordan de ser ut for å være interessert. Samtidig har jeg selv lyst til å være anonym, fordi jeg er nysingel og bor på et lite sted og ønsker ikke å bli kjent igjen. Anonymkode: 2d7fb...bcd
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #8 Skrevet 30. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ts her. For å presisere, jeg kunne tenke meg å bli kjent med en mann for et uforpliktende treff, men jeg er avhengig av å kunne se hvordan de ser ut for å være interessert. Samtidig har jeg selv lyst til å være anonym, fordi jeg er nysingel og bor på et lite sted og ønsker ikke å bli kjent igjen. Anonymkode: 2d7fb...bcd Tinder… du trenger ikke å ha bilde av deg selv Anonymkode: 7b883...2aa
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #9 Skrevet 30. mai 2022 Selv om du ikke trenger bilde av ansiktet for å få litt interesse på Tinder, så anbefaler jeg i hvertfall noe, som viser hvordan du ser ut. Jeg tror det øker respons og seriøsitet betraktelig. Jeg synes det er spennende med anonyme profiler, men det er bare én gang det har blitt sextreff av det. M52 Anonymkode: 7f5de...f5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå