AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #1 Del Skrevet 29. mai 2022 Har vært gravid fem ganger, har to barn. Alle fem graviditetene har jeg kjent med en gang (rundt tiden jeg fikk positiv test), spesielt på brystene, at jeg er gravid. Jeg har også veldig tidlig fått avsmak for mye, som kaffe og annet som lukter sterkt - og var så trøtt fra klokken 17 og utover at jeg følte meg nummen. Denne gangen har jeg fått positive tester bekreftet av blodprøve (hcg nivå på 105 16 dager etter el), men jeg føler meg fremdeles ikke gravid. Ingen tegn, puppene er som før, kaffen smaker fremdeles... Kan det være feil? Kan noe annet, som alvorlig sykdom, ha gitt positiv test? Kan det være ekstrauterin? Blighted ovum? Jeg klarer ikke å tro på dette. Anonymkode: 707ff...0f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #2 Del Skrevet 29. mai 2022 Du trenger jo ikke nødvendigvis å merke så mye, det er jo store variasjoner her. Men jeg forstår tankene dine.. Hvor langt er du nå? Hadde nok bestilt en tidlig ul i uke 6-7 var jeg deg. Jeg syns iallefall det var bedre enn å gå å bekymre seg. Og jeg kommer til å gjøre det hvis jeg evt blir gravid igjen også. Anonymkode: d08cb...6b0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #3 Del Skrevet 29. mai 2022 Det trenger ikke være likt alle gangene. Tar ofte litt tid før symptomene kommer. Prøv å senk skuldrene, og be om en tidlig ultralyd for å se at hjertet slår. Anonymkode: 0fdc3...964 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #4 Del Skrevet 29. mai 2022 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Du trenger jo ikke nødvendigvis å merke så mye, det er jo store variasjoner her. Men jeg forstår tankene dine.. Hvor langt er du nå? Hadde nok bestilt en tidlig ul i uke 6-7 var jeg deg. Jeg syns iallefall det var bedre enn å gå å bekymre seg. Og jeg kommer til å gjøre det hvis jeg evt blir gravid igjen også. Anonymkode: d08cb...6b0 Jeg er 7+2 😊 Kan de se noe særlig på ul nå? Takk for svar Anonymkode: 707ff...0f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #5 Del Skrevet 29. mai 2022 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Det trenger ikke være likt alle gangene. Tar ofte litt tid før symptomene kommer. Prøv å senk skuldrene, og be om en tidlig ultralyd for å se at hjertet slår. Anonymkode: 0fdc3...964 Takk😊 Anonymkode: 707ff...0f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #6 Del Skrevet 3. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 29.5.2022 den 22.59): Jeg er 7+2 😊 Kan de se noe særlig på ul nå? Takk for svar Anonymkode: 707ff...0f1 Ja, de kan se om hjertet slår. Det starter i uke 5. Lykke til 😊 Anonymkode: 1761b...4e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #7 Del Skrevet 5. juni 2022 Har du fått symptomer nå? Jeg er i samme situasjon nemlig, bare litt kortere på vei. Fikk tidlig symptomer med barna mine, så jeg synes noe skurrer denne gang. Håper symptomene kommer eller at kroppen ordner opp snart hvis ikke alt er som det skal være Anonymkode: 2c122...151 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå