AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #1 Skrevet 29. mai 2022 hei, sitter med en slags sorg eller hva nå jeg skal kalle det over at jeg har hatt manko på sex og nærhet største parten av mitt liv. Jeg gikk feks hele 20 årene uten å ha draget på jenter og derfor mangel på sex og nærhet. Jeg har også største delen av 30 årene gått singel og derfor mangel på sex og nærhet. Hatt noen korte forhold, men ikke vært veldig sunne forhold egentlig. Bare merker at dette påvirker meg negativ, føler på en måte at jeg har gått glipp av veldig mye. Og som mann, så er man på topp seksuelt i nettopp 20årene hvor drivet sakte men sikkert faller gradvis utover 30 årene(testosteron nivået faller fra 30 år og utover) Usikker på om dette her er en mannegreie og at dere kvinner funker litt annerledes her, men prøver å trøste meg selv litt med at sex/intimitet er egentlig noe man bare savner veldig når man først ikke har det tilgjengelig !? Eller er det flere her som plages med dette og føler de har gått glipp av veldig mye? Anonymkode: 62965...833 1 3
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #2 Skrevet 29. mai 2022 Du må fokusere på tiden som kommer, og ikke på tiden som har vært. Du kan godt være seksuelt aktiv, både som 40, 50 og 60 åring uten særlig problem. Kom selv i gang rett før 30, og har et godt fungerende sexliv (og ekteskap), nå som jeg nærmer meg 60. For vår del har sexen (og nærhet) blitt bare bedre og bedre. Spis sunt, tenk positivt og hold deg i form, så vil testosteronnivået holde seg godt, og du/dere vil ha mange tiår med god sex!👍 Anonymkode: 8f226...f17 3 4
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #3 Skrevet 29. mai 2022 mye bra sex på bordeller i tyskland 🤘 Anonymkode: a460c...b82 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #4 Skrevet 29. mai 2022 Er straks 50 år og ikke hatt sex på 11 år. Før der kan jeg telle på hver arm hvor mange ganger jeg har hatt sex. Har aldri lyktes. Møtt på sjarmører som kun er ute etter kun sex å ingen følelser og fast forhold. Nå er jeg på god vei inn i overgangsalder med null sexlyst. Humørsvingninger, smerter i ledd og muskler, kiloene daler på. Ingen vits å håpe på å møte den rette. Eksisterer uten at jeg lever livet. Teller ned årene til pensjonist. Ikke at jeg blir mindre ensom da. Men slipper i hvertfall arbeidslivet og spørsmål om singellivet. Syns ikke synd I meg selv. Det var meningen at jeg skulle mislykkes.. håper jeg aldri får et nytt liv igjen..senere.. Anonymkode: 030e9...c26 10
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #5 Skrevet 30. mai 2022 Bra sex er nok kjipt å ha gått glipp av. Intimitet er helt poengløst dersom du har et kvalitetsliv i utgangspunktet. Nærhet og intimitet er som regel noe de uten et spesielt sammenskrudd sosialliv eller selvfølelse søker etter i desperasjon. Anonymkode: 6b34c...4fd
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #6 Skrevet 30. mai 2022 Å kjenne på en sorg over at livet ikke ble som man ønsket er vel ganske vanlig. Men det er nok best å unngå å føle for mye på det. Jeg hadde et trist liv uten sex og intimitet fra jeg var 19 til 32, uten særlig håp for at det skulle endre seg. Men nå er livet mye bedre. Viktig å være åpen for de mulighetene som kommer tenker jeg da. Anonymkode: 1389d...94f 4 2 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #7 Skrevet 30. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Bra sex er nok kjipt å ha gått glipp av. Intimitet er helt poengløst dersom du har et kvalitetsliv i utgangspunktet. Nærhet og intimitet er som regel noe de uten et spesielt sammenskrudd sosialliv eller selvfølelse søker etter i desperasjon. Anonymkode: 6b34c...4fd 😆 Anonymkode: 8ba15...7b8 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #8 Skrevet 30. mai 2022 Det er ikke all nærhet eller sex som er ønskelig. Mange har pliktsex og pliktkos i forhold, inkl meg selv. Kunne gjerne ha spart meg for det. Anonymkode: 00106...edb 5
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #9 Skrevet 30. mai 2022 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Det er ikke all nærhet eller sex som er ønskelig. Mange har pliktsex og pliktkos i forhold, inkl meg selv. Kunne gjerne ha spart meg for det. Anonymkode: 00106...edb Enig i at ikke all sex og nærhet er ønskelig. Har vært sammen med mannen i over 20 år, har aldri hatt glede av sex og alltid sett på det som noe jeg har måtte stille opp på for hans del. Har nok alltid tenkt at jeg har gått glipp av noe siden jeg aldri har hatt utbytte. De siste årene har jeg fått økt sexlyst men fortsatt ingen utbytte og det byr meg i mot å ha sex med mannen, dette har vært en sorg for meg. Nå har jeg imidlertid fått meg en elsker, han får meg til å slappe av og nyte. For første gang har jeg fått utbytte av sex og skjønner hvorfor alle er så opptatt av sex… Så ikke gi opp enda. K40 Anonymkode: 7da35...d8b 2 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #10 Skrevet 30. mai 2022 Synes ikke det er rart? Anonymkode: 04105...754
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #11 Skrevet 30. mai 2022 Jeg er en mann på 40 som føler det nøyaktig på samme måte. Jeg tror at menn legger større vekt på sex enn kvinner når det gjelder selvfølelse, lykkefølelse og egenbilde. Selv har jeg nå gått ti år uten berøring eller sex, og det var skralt før den tid. Flere og flere menn har det på den måten, fordi kjønnsbalansen i samfunnet er forrykt. Anonymkode: 4a436...5ee 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #12 Skrevet 30. mai 2022 Jeg kan trøste deg med at jeg er dame 50 med ti år eldre mann,den beste sexen jeg har hatt og potensen er på topp. Anonymkode: 9d3b6...ca1 1 1
Resignert Skrevet 30. mai 2022 #13 Skrevet 30. mai 2022 Nei, det er ikke urimelig. Kjønnsdrift og lengsel etter nærhet og bekreftelse er allmennmenneskelige behov.. Og selv om man har hatt ganske så mye sex med et antall partnere opp gjennom livet, kan man likevel kjenne på savnet etter den der superbra seksuelle kjemien man hadde med ei eller to, som senere partnere ikke på noen måte nådde opp til. Og tanken på at man ikke skal oppleve så fantastisk bra sex igjen, er skikkelig deprimerende. 3 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #14 Skrevet 30. mai 2022 Ja, det er lov, og helt naturlig. Tror de fleste ville følt frustrasjon over manglende og/eller dårlig sex. Noen skriker om at sex ikke er en menneskerett. Det er for så vidt isolert sett riktig, men alle har et grunnleggende behov for nærhet og menneskelig kontakt. Anonymkode: c1a71...de4 3 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #15 Skrevet 30. mai 2022 Så hva kan jeg gjøre for at dette ikke tar så fryktelig mye fokus? Ødelegger jo for andre ting som jeg normalt liker å bruke fritiden min på. Jeg kan så klart tømme meg ofte, men det dekker ikke behovet på samme måte. Blir bare så sliten av dette savnet og jaget etter å kanskje være så heldig å finne ei partner hvor alt klaffer. Men statistikken taler imot meg og håpet er ganske snevert for tiden... TS Anonymkode: 62965...833 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #16 Skrevet 30. mai 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Så hva kan jeg gjøre for at dette ikke tar så fryktelig mye fokus? Ødelegger jo for andre ting som jeg normalt liker å bruke fritiden min på. Jeg kan så klart tømme meg ofte, men det dekker ikke behovet på samme måte. Blir bare så sliten av dette savnet og jaget etter å kanskje være så heldig å finne ei partner hvor alt klaffer. Men statistikken taler imot meg og håpet er ganske snevert for tiden... TS Anonymkode: 62965...833 Det kan hjelpe å gjøre enda litt mer av det du anser som positivt og nyte øyeblikkene fullt ut. Samtidig er jo dette åpenbart noe som trenger seg på, og da er det også viktig å ta disse på alvor når de kommer, og se på hva slags muligheter som ligger der ute. Som yngre gikk du kanskje glipp av mye, noe som er trist, men hvorfor ikke investere litt i fremtiden? Alt håp er ikke ute selv om det kan føles slik iblant. Folk finner stadig lykken, selv i godt voksen alder. Anonymkode: c1a71...de4 1 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #17 Skrevet 30. mai 2022 Vel, jeg er dame og opplever også litt sorg over manglende tilgang på bra sex. Og dette til tross for at jeg lever et ellers godt forhold med samboer som jeg kommuniserer godt med forøvrig. Men for min del er sex oppskrytt og jeg savner kvalitetssex der jeg kommer lett sammen med ham. Kunne nesten klart meg uten sex slik det er nå. Anonymkode: b75e9...c28 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #18 Skrevet 30. mai 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg er en mann på 40 som føler det nøyaktig på samme måte. Jeg tror at menn legger større vekt på sex enn kvinner når det gjelder selvfølelse, lykkefølelse og egenbilde. Selv har jeg nå gått ti år uten berøring eller sex, og det var skralt før den tid. Flere og flere menn har det på den måten, fordi kjønnsbalansen i samfunnet er forrykt. Anonymkode: 4a436...5ee Tror du kan ha rett i at det i større grad påvirker sosial status å ha tilgang på sex for menn. Fordi dette er noe dere må jobbe litt for. For kvinner flest er det lett å få tilgang på sex. Men hva mener du med at «kjønnsbalansen er forrykt»? Anonymkode: b75e9...c28
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #19 Skrevet 31. mai 2022 Resignert skrev (18 timer siden): Nei, det er ikke urimelig. Kjønnsdrift og lengsel etter nærhet og bekreftelse er allmennmenneskelige behov.. Og selv om man har hatt ganske så mye sex med et antall partnere opp gjennom livet, kan man likevel kjenne på savnet etter den der superbra seksuelle kjemien man hadde med ei eller to, som senere partnere ikke på noen måte nådde opp til. Og tanken på at man ikke skal oppleve så fantastisk bra sex igjen, er skikkelig deprimerende. Better to have loved and lost than to never have loved at all?🤷 Du får kose deg med minnene og være glad for at du har fått oppleve det. Ikke alle som noen gang opplever seksuell kjemi med noen. Eller så får du gå fra den stakkars tungpulte kona di. Vet hun hvor mye dette plager deg og hvor mye du klager over det på nett? Anonymkode: 8ba15...7b8
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #20 Skrevet 31. mai 2022 Som mann kan du ha nytte av å kjøpe sex, Det finnes bra damer der ute som tilbyr dette. Vanlig norske kvinner. Har en kompis som gjør dette 1 gang hver mnd pga forhold ikke funker for han. Han sier dette funker bra for han, når han går ut av døra er han jo ferdig med relasjonen. Anonymkode: f4a37...0f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå