AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #1 Skrevet 29. mai 2022 Er 19+5. Morkake foran, så har fått beskjed om at jeg vil kjenne liv senere enn hva som er normalt, kanskje ikke før i uke 22. I stad kjente jeg imidlertid et lite "støt"/"dump" nederst i magen - vanskelig å beskrive følelsen, men kanskje litt som leamus, men det var kun én bevegelse. Kan det ha vært bevegelse fra baby? Anonymkode: 5194a...bdc
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #2 Skrevet 29. mai 2022 Jeg har morkaken foran og kjente masse liv allerede uke 15. Det er nok babyen. Anonymkode: 26c48...269
hopeful Skrevet 30. mai 2022 #3 Skrevet 30. mai 2022 Det kan godt være babyen. Hadde morkake foran på begge, og kjente det fra rundt uke 19.men det kan jo også være luft eller noe, men om seter baby, vil du etterhvert kjenne det oftere og oftere, og mer tydelig etterhvert 😊
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #4 Skrevet 30. mai 2022 hopeful skrev (47 minutter siden): Det kan godt være babyen. Hadde morkake foran på begge, og kjente det fra rundt uke 19.men det kan jo også være luft eller noe, men om seter baby, vil du etterhvert kjenne det oftere og oftere, og mer tydelig etterhvert 😊 Takk for svar 😊 Det var litt dårlig formulert, kanskje, men jeg har lest så mye om at de første bevegelsene kjennes ut som bobling, sommerfugler, småfisk osv, men dette var et mer tydelig "dytt". Så derfor ble jeg så usikker på om det kunne være 🙈 Har ikke kjent noe mer siden, men skjønner at det kan gå timer/dager mellom hvert tegn til liv i starten 🥲 Anonymkode: 5194a...bdc
hopeful Skrevet 30. mai 2022 #5 Skrevet 30. mai 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Takk for svar 😊 Det var litt dårlig formulert, kanskje, men jeg har lest så mye om at de første bevegelsene kjennes ut som bobling, sommerfugler, småfisk osv, men dette var et mer tydelig "dytt". Så derfor ble jeg så usikker på om det kunne være 🙈 Har ikke kjent noe mer siden, men skjønner at det kan gå timer/dager mellom hvert tegn til liv i starten 🥲 Anonymkode: 5194a...bdc Det er så ulikt. For meg kjentes det iblant ut som luftbobler som sprakk, kunne også være luft som flytta på seg liksom, og ikke alle klarer å kjenne, eller koble de til bevegelser fra baby. Og jeg opplevde iallefall de første bevegelsene jeg var sikre på at var baby, som bittesmå dumt, bobler som sprakk eller noe. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå