Gå til innhold

Problemer med å bestille på perlebutikken.no?

Anbefalte innlegg

Gjest perlehumør
Skrevet

Så irriterende. Jeg har funnet masse flotte perler og var igang med å bestille - så får jeg melding om at betalingen ikke godkjennes... Det høres vel ut som om det er kortet eller meg det er noe galt med.. *ler*, men jeg har brukt kortet andre steder og det funket helt fint.

Noen andre som har hatt problemer der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men jeg er fortsatt på mailinglisten der etter at jeg bestilte perler der da de åpnet - og får stadig mail om at de sliter med betalingssystemet

Skrevet

Hvor lang tid tar det fra bestillingen er gått gjennom til perlene ligger i postkassen? Fikk altså tilslutt betalt, og venter nå i spenning!!

Er stadig inne og sjekker og bestillingen står bare til "mottatt"....

Gleder meg som en liten unge - og er veldig UTOLMODIG (siden jeg bestilte i går..)

Skrevet

jeg hadde masse problemer med perlebutikken. Fikk ikke varene i det hele tatt. Nå bestille jeg bare fra perleslottet og gems.no/beadshop.no. Når jeg bestille fra Gems.no får jeg perlene innen 1-2 dager

Skrevet (endret)

Har opplevd et par ganger at kortet ikke har blitt godkjent når jeg har handlet på nett, men da har jeg blingset og skrevet feil på utløpsdato på kortet! Bare et tips!

Endret av Mulle7
Gjest Vigdis(får ikke logget inn)
Skrevet

Jeg har også hatt problemer med å bestille der. Har ikke fått varer som jeg har fått bekreftelse på heller.

Jeg handler også alt jeg trenger på gems.no og perleslottet.no

Gems er raskere enn det perleslottet er innimellom men servicen er utrolig god og mange perler og tilbehør du ikke finner annet sted.

hilsen

Vigdis

Skrevet

De av dere som ikke har fått perlene dere har bestilt... Da regner jeg med at dere har fått pengene igjen?

Jeg bestilte på torsdag og er såååå utolmodig, men får meg ikke til å purre det opp ennå *ler*.. Bestilte også fra perleslottet på onsdag, men har heller ikke fått noe derifra.. Syntes jeg leste på en av sidene at de sendte varene ut innen 24 timer? Kan vel ikke stemme...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...