Madison Skrevet 17. oktober 2002 #1 Del Skrevet 17. oktober 2002 Æsj,se på han ekle fyren på tv2 nå. Ansetter folk etter utseende, er det virkelig mulig?! Og hun der Anne Kat,hu skulle hatt en på kjeften så det holder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 17. oktober 2002 #2 Del Skrevet 17. oktober 2002 Hei Madison! Det programmet skulle jeg egentlig sett på. Men glemte det selvfølgelig. Har du tid til et lite resyme ? Hva sa Anne Kat ? Hvem teit fyr ansatte etter utseendet ? Har nesten følt det slik selv. Klesbutikker f.eks vil bare ha slike supertynne sminkedokker,- føler meg rimelig bortvalgt der ja. Er ikke tynn, men ikke tykk heller og føler meg stort sett flott og er velstelt og blid. Hvorfor ikke meg ? Arrrrgh! Nok av tyggistyggende barbier og pamelaer! Er det ikke kundeservicen, dyktigheten, relevant erfaring og stå-på humør og kreativitet som teller ? Jeg tror jeg er en person som passer bra for et slikt yrke, har kundefokusen i behold og er blid og tålmodig. Men det skal være pokker så vanskelig..... Noen fler som er enige ? Oppgitt hilsen fra Kattepus :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 17. oktober 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 17. oktober 2002 Hei Kattepus :D Jeg så dessverre(??) ikke hele, ble så irritert. Men det jeg fikk med meg var at han som i sin tid ansatte Siri Kalvig og disse andre jentene, valgte dem bevisst fordi de var blonde og pene. Det var det "bildet" han ville ha av tv2`s værdamer. Siri var der og var irritert på det selv faktisk. Anne kat(for ei kråke) satt stort sett..det jeg så ihvertfall, og fortalte om alle mennene på tv hun syns er så stygge. Lite saklig. Så et intervju på sone2 igår, og fikk a langt oppe i halsen. 30+ I skinn, 14 i sinn.. Er kanskje andre som så hele programmet? (det som gikk nå ikveld) Man skal ikke ansettes etter utseende, men etter kvalifikasjoner. (ble dette rett skrevet tro..) Litt sjarm er bare et pluss, men å være blid og vennlig er et must i de fleste jobber. Jeg kunne nok blitt ansatt av han fyren om jeg var værdame og ønsket det. Nei forresten, jeg har det andre men er jo ikke blond.. Hallo!? Modellyrket er det eneste jeg skjønner de må ha litt krav. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 17. oktober 2002 #4 Del Skrevet 17. oktober 2002 Hear, hear! Håper tidene forandrer seg og folk kommer til å ha hovedvekt på kvalifikasjoner og ikke BARE innpakning. At skjønnhet er det viktigste i verden er BOLLOCKS! Skjønner at du fikk Anne K i halsen,- det går da vel an å være saklig ? Det er da litt på kanten å bare ramse opp stygge menn på nrk ? Jaja. Hun sier mye rart noen ganger. God kveld til alle sammen :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 17. oktober 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 17. oktober 2002 Tror de fleste i dette landet har litt mer vett enn disse, håper for all del det. Sånt blir for dumt. God kveld til deg og :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 17. oktober 2002 #6 Del Skrevet 17. oktober 2002 Desverre er det slik. Det er heldigvis ikke ALLE som gjør det. Klart det er et pluss å ha litt sjarm, men det betyr da ikke at man er pen fordet. Håper ikke jeg ble ansatt fordi jeg har langt lyst blondt hår og kritthvite tenner! Neida, men jeg skjønner.. Anne Kath er noe for seg selv Jeg bare satt å lo av det hu sa. Kan da ikke ta hu seriøst. Hehe xeyes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 17. oktober 2002 #7 Del Skrevet 17. oktober 2002 Fullstendig utenfor temaet bemerker jeg i halvsvima at dette forumet (aktuelle saker) har nøyaktig 666 debatter gående, og derfor bør evakueres før helvete bryter løs... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 17. oktober 2002 #8 Del Skrevet 17. oktober 2002 Starya da! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 18. oktober 2002 #9 Del Skrevet 18. oktober 2002 Men nå er krisen over... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå