AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #1 Skrevet 29. mai 2022 Hvordan bruker den så det gjør minst vondt på kroppen? Noen her som bruker den og er fornøyd og hvor på kroppen bruker dere den? Anonymkode: ab791...474
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #3 Skrevet 30. mai 2022 Jeg ga opp min. Det var så vondt og mange av hårene brakk, slik at jeg uansett ikke var hårløs lenge. Kjøpte meg IPL i stedet og anbefaler det varmt! Det tar tid, men vil anslå at jeg har redusert hårveksten på bena med over 90%. Anonymkode: 0f833...325
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #4 Skrevet 3. juni 2022 Om man regelmessig river hårene ut med roten, skader man over tid hårsekkene, så hårene sitter løsere. Da gjør det mindre vondt å dra dem ut. Jeg husker det gjorde skitvondt de første gangene jeg epilerte, men etter noen ganger er det ikke mer enn mildt ubehagelig på leggene. På innsiden av lårene er det fremdeles litt vondt. Og bikinikanten prøvde jeg såvidt én gang, aldri mer... Du kan ta en varm dusj før du epilerer, det gjør også at hårene løsner enklere. Om epilatoren din tåler vann, kan du også epilere i dusjen/badekaret. Anonymkode: 4c585...d86
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #5 Skrevet 3. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 30.5.2022 den 12.27): Jeg ga opp min. Det var så vondt og mange av hårene brakk, slik at jeg uansett ikke var hårløs lenge. Kjøpte meg IPL i stedet og anbefaler det varmt! Det tar tid, men vil anslå at jeg har redusert hårveksten på bena med over 90%. Anonymkode: 0f833...325 Hva er IPL? Anonymkode: 6fda5...9c5
LeneXCII Skrevet 3. juni 2022 #6 Skrevet 3. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva er IPL? Anonymkode: 6fda5...9c5 IPL er "jukse-laser", ofte til hjemmebruk. Fungerer for noen, men ikke like effektivt som profesjonell laser hårfjerning.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #7 Skrevet 3. juni 2022 Hvor ofte epiloger dere i så fall? Hvor lang tid tar det før håret kommer opp? er det jukselaser? Anonymkode: ab791...474
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå