Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan bruker den så det gjør minst vondt på kroppen?

Noen her som bruker den og er fornøyd og hvor på kroppen bruker dere den?

Anonymkode: ab791...474

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

*

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ga opp min. Det var så vondt og mange av hårene brakk, slik at jeg uansett ikke var hårløs lenge. 
Kjøpte meg IPL i stedet og anbefaler det varmt! Det tar tid, men vil anslå at jeg har redusert hårveksten på bena med over 90%. 

Anonymkode: 0f833...325

AnonymBruker
Skrevet

Om man regelmessig river hårene ut med roten, skader man over tid hårsekkene, så hårene sitter løsere. Da gjør det mindre vondt å dra dem ut. 

Jeg husker det gjorde skitvondt de første gangene jeg epilerte, men etter noen ganger er det ikke mer enn mildt ubehagelig på leggene. På innsiden av lårene er det fremdeles litt vondt. Og bikinikanten prøvde jeg såvidt én gang, aldri mer... 

Du kan ta en varm dusj før du epilerer, det gjør også at hårene løsner enklere. Om epilatoren din tåler vann, kan du også epilere i dusjen/badekaret.

Anonymkode: 4c585...d86

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.5.2022 den 12.27):

Jeg ga opp min. Det var så vondt og mange av hårene brakk, slik at jeg uansett ikke var hårløs lenge. 
Kjøpte meg IPL i stedet og anbefaler det varmt! Det tar tid, men vil anslå at jeg har redusert hårveksten på bena med over 90%. 

Anonymkode: 0f833...325

Hva er IPL?

Anonymkode: 6fda5...9c5

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva er IPL?

Anonymkode: 6fda5...9c5

IPL er "jukse-laser", ofte til hjemmebruk. Fungerer for noen, men ikke like effektivt som profesjonell laser hårfjerning. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvor ofte epiloger dere i så fall? Hvor lang tid tar det før håret kommer opp? 

er det jukselaser? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...