AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #1 Skrevet 29. mai 2022 Noen som har opplevd dette? Relativt stabil syklus, 29-31 dager. Hjelp! Passert 30 så redd jeg tørker opp. Hatt rikelig før. Redd jeg ikke har hatt eggløsning. Råd? Tips? Erfaringer? Anonymkode: 9e504...9bf
Laura80 Skrevet 30. mai 2022 #2 Skrevet 30. mai 2022 Anbefaler på det sterkeste å kjøpe Nac. Dette urtepreparstet anbefaler frøyakøinikken også. Bra for både menn og damer. Jeg fikk Masse elslim av det! Og ble gravid på første syklus jeg brukte detz (hadde prøve over to år)
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #3 Skrevet 30. mai 2022 Siden du har negativ test og ikke el slim regner jeg med du ikke har eggløsning enda? Uansett så er det ikke alle/alltid man har el slim som synes. Hvor i syklus er du? Jeg fikk ikke el før dag 18-22 på 32-34 dagers sykluser. Anonymkode: 2e1bd...9d5 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #4 Skrevet 30. mai 2022 Nac? Har du link? Prøvde å Google, men usikker på om det er den du faktisk mener. Syklusdag 23 i dag, skal ha i gjennomsnitt 30 dagers syklus. El dag 17 sist syklus og dag 14 syklusen før Anonymkode: 9e504...9bf
Laura80 Skrevet 31. mai 2022 #5 Skrevet 31. mai 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Nac? Har du link? Prøvde å Google, men usikker på om det er den du faktisk mener. Syklusdag 23 i dag, skal ha i gjennomsnitt 30 dagers syklus. El dag 17 sist syklus og dag 14 syklusen før Anonymkode: 9e504...9bf Jeg bestilte her. Fantastisk produkt. https://urtesenteret.no/AjiPure-N-Acetyl-L-Cysteine/
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #6 Skrevet 1. juni 2022 Laura80 skrev (På 30.5.2022 den 7.37): Anbefaler på det sterkeste å kjøpe Nac. Dette urtepreparstet anbefaler frøyakøinikken også. Bra for både menn og damer. Jeg fikk Masse elslim av det! Og ble gravid på første syklus jeg brukte detz (hadde prøve over to år) Brukte du den hele syklus? Takk for svar på forhånd ☺️ Anonymkode: 570e5...5c8
Laura80 Skrevet 2. juni 2022 #7 Skrevet 2. juni 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Brukte du den hele syklus? Takk for svar på forhånd ☺️ Anonymkode: 570e5...5c8 Ja og bruker den enda. Ble gravid og leste på frøyaklinikken sitt svar til ei som spurte på nett om hun skulle slutte som gravid og de sa man skulle bare fortsette fordi det også kunne forhindre abort. Jeg har prøvd mange vitaminer og urter gjennom livet men denne ble jeg fascinert av. Rimelig produkt fordi du bare tar en pille og det er endel i glasset og fordi den gav tydelige forandringer fra første bruk. Fikk så masse elslim, denne gang en hel uke før el så ble nesten utålmodig. Men men. Skal gjøre det enklere for egget å feste seg også. Og er bra for sperm også.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #8 Skrevet 2. juni 2022 Laura80 skrev (6 timer siden): Ja og bruker den enda. Ble gravid og leste på frøyaklinikken sitt svar til ei som spurte på nett om hun skulle slutte som gravid og de sa man skulle bare fortsette fordi det også kunne forhindre abort. Jeg har prøvd mange vitaminer og urter gjennom livet men denne ble jeg fascinert av. Rimelig produkt fordi du bare tar en pille og det er endel i glasset og fordi den gav tydelige forandringer fra første bruk. Fikk så masse elslim, denne gang en hel uke før el så ble nesten utålmodig. Men men. Skal gjøre det enklere for egget å feste seg også. Og er bra for sperm også. Tusen takk for utfyllende svar @Laura80 Da er den bestilt 🥰 håper håper håper at snart er vår tur 😊 Anonymkode: 570e5...5c8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå