AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #1 Skrevet 29. mai 2022 Hei. Jeg fant nettopp ut at jeg kan få sletta renter fra studielånet pga lav inntekt. Er usikker på hva slags grunn jeg skal velge... De som virker mest aktuelle for meg er: -arbeidsledighet (kun de siste to mnd, men jobbet et par dager tilkalling) -sykdom (falt av studiet grunnet sykdom, men har kun sykemelding et par måneder der. ellers har jeg vært syk men ikke hatt det dokumentert de siste årene) -lav inntekt ved fulltidsarbeid (denne stemmer jo på en måte ikke, da jeg ikke har jobbet 100%) Noen med råd her? Huket først av på sykdom, men det står at jeg da må laste opp "Sykemelding eller legeattest for søknadsperioden.". Oooog det har jeg jo ikke. Inntekten min de siste tre årene er, 286k, 120k, 33k. Anonymkode: 79ae5...97d
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #2 Skrevet 29. mai 2022 Sålenge du ikke kan dokumentere noe gjelder jo ingen av alternativene. Anonymkode: ab596...71f
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #3 Skrevet 29. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sålenge du ikke kan dokumentere noe gjelder jo ingen av alternativene. Anonymkode: ab596...71f Kan jo dokumentere at jeg har hatt lav inntekt, så det vilkåret er jo oppfylt.. Anonymkode: 79ae5...97d
Rosatoast Skrevet 29. mai 2022 #4 Skrevet 29. mai 2022 Hvis du ikke har legeattest så må du jo ringe legen å få han til å skrive en attest for aktuelle tidsrommet. Du kan huke av for flere ting, ikke bare en ting. Så alle de du nevner her kan du huke av på. Du kan sende inn søknaden nå, og ettersende legeattest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå