mingus Skrevet 29. mai 2022 #1 Skrevet 29. mai 2022 Etter å ha samsovet med babyen i en 80cm bred seng i 4 mnd begynner det å bli litt lite plass. Det var aldri så trangt at ikke vi kan ligge med litt mellomrom imellom oss, men jeg må jo alltid ligge samme stillingen hele tiden til jeg snur for å amme andre siden. Vi bruker bedside men kun som sikkerhet, hun ligger helst inntil meg. Nå skal jeg få oss en ny seng i morgen, men det er bare madrass med bein. Noen andre som bruker bedside til disse og vet om lure måter å feste? Bør man helst bare ta av beina på senga til og lage seg en vegg av kommode eller lignende?
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #2 Skrevet 29. mai 2022 Vi festet bedsiden med en lang stropp som også gikk rundt madrassen vår. Anonymkode: eedb1...ab8
mingus Skrevet 30. mai 2022 Forfatter #4 Skrevet 30. mai 2022 Noen som vet hvor jeg får tak i stropp som går rundt en 120 seng?
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #5 Skrevet 30. mai 2022 Obs bygg, biltema, jula etc Anonymkode: faf6c...724
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #6 Skrevet 30. mai 2022 https://www.rudo.no/products/fillikid-bedside-crib-cocon--white?gclid=Cj0KCQjw1tGUBhDXARIsAIJx01kpSPcTAiUriGKoXH2eHSlxmDCJHLq0X0OhUoRVxgdmJ12j_TeQe_MaAoFDEALw_wcB hvorfor ikke bare så enkelt som dette? Anonymkode: eb112...023
mingus Skrevet 30. mai 2022 Forfatter #7 Skrevet 30. mai 2022 Ååh men jeg har senga, jeg bare har ikke noe å feste den i når min plankeseng forsvinner 🙂 jeg har en lang klikkereim på som kan gå rundt muligens, men det er kanskje best å forsterke med en til i hver sin ende av bedsiden, så den ikke sklir og det blir mellomrom 😱 Eneste ekstra reimene vi har her i hus er til tilhenger, det blir litt i overkant 🙂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå