Gå til innhold

Kan det være angst?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Har vært hos lege, da jeg har slitt litt med at hjertet mitt kan dunke så hardt, eller at jeg føler at det er som et hull i brystet liksom. Føler meg på en måte «for lett» i brystet, veldig rar følelse.. Også blir jeg veldig svak også.

Legen mener at jeg ikke skal tenke på det, siden jeg er «for ung til å ha hjerteproblemer» (22 år).

Hva tenker dere?😅Kan det være angst eller noe, selv om jeg ikke har angst-tanker først? Bare fysisk liksom? 

Har vært hos lungespesialist også, som mente at jeg pustet for høyt oppe i brystet. Så jeg prøver og bli bedre på å puste med magen, men føler fortsatt at jeg er litt tett. Og blir fort veldig andpusten når jeg trener.

Anonymkode: d9d6c...aff

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dytt

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei. Har vært hos lege, da jeg har slitt litt med at hjertet mitt kan dunke så hardt, eller at jeg føler at det er som et hull i brystet liksom. Føler meg på en måte «for lett» i brystet, veldig rar følelse.. Også blir jeg veldig svak også.

Legen mener at jeg ikke skal tenke på det, siden jeg er «for ung til å ha hjerteproblemer» (22 år).

Hva tenker dere?😅Kan det være angst eller noe, selv om jeg ikke har angst-tanker først? Bare fysisk liksom? 

Har vært hos lungespesialist også, som mente at jeg pustet for høyt oppe i brystet. Så jeg prøver og bli bedre på å puste med magen, men føler fortsatt at jeg er litt tett. Og blir fort veldig andpusten når jeg trener.

Eg følte også at eg ikkje heilt fekk pusten ned i lungene (eller magen, som legen sa). Denne hjalp meg veldig mykje

Anonymkode: b92f9...ec7

AnonymBruker
Skrevet

Det kan være angst ja, men kan nok være mye annet også, jeg føler det litt sånn som du beskriver om jeg har ekstra slag. Da er pulsen ganske lav og slår ekstra kraftig, kan føle meg litt ør og rar når det står på. 

Anonymkode: 3f571...44a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Det kan være angst ja, men kan nok være mye annet også, jeg føler det litt sånn som du beskriver om jeg har ekstra slag. Da er pulsen ganske lav og slår ekstra kraftig, kan føle meg litt ør og rar når det står på. 

Anonymkode: 3f571...44a

Er det noe man bør få sjekket ut? Nå har det roet seg litt her, men jeg føler meg fortsatt litt rar(engstelig på en måte, men fysisk), og svak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...