AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #1 Skrevet 29. mai 2022 Vil bare få ut det jeg har i hodet mitt. Jeg har aldri gjort det bra med damer. Har kun hatt sex 2 ganger og dette var i ungdomstida da jeg var 18/ 19 år med ei jeg hadde holdt på med i russetiden. Men nå er jeg 27 år gammel og har ikke hatt et aktivt dating liv helt siden VGs. Har klint litt med jenter på dansegulvet og slikt på byen men som oftest fører det ikke til noe mer. Jeg har også ganske god selvtillit når jeg sosialiserer meg med folk, men når jeg er alene forsvinner selvtilliten. Jeg er helt normal, har venner, er sosial til tider og har fast jobb. I tillegg trener jeg et par ganger i uka. Jeg pleier å være litt frampå, men ikke så veldig til at jenter begynner å skyve/slutte å snakke med meg. Er det bare damene som har blitt mer kresne eller feiler det noe med meg? Føler meg ikke som et menneske engang siden jeg ikke har vært intim med en jente på over 10 år, føler jeg bare vill forsvinne og ikke leve lenger. Anonymkode: 0ab6d...764 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #2 Skrevet 29. mai 2022 Du vil ta livet av deg fordi du ikke får oppmerksomhet fra damer? Tror du har flere problemer enn det, og tar du tak i dem så ser du at livet er så mye mer Dette med dateing er ikke lett. Anonymkode: 6e766...2ef 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #3 Skrevet 29. mai 2022 Du må nok endre deg, livet handler ikke om å få damer. Det handler om å leve. Anonymkode: de837...a50 4 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #4 Skrevet 29. mai 2022 Just now, AnonymBruker said: Dette med dateing er ikke lett. Anonymkode: 6e766...2ef Eller mulig i det hele tatt, for enkelte av oss. Føler med deg, TS, jeg er i samme båt selv. Jeg er bare ikke skapt for å bo og leve og eksistere alene. Anonymkode: 5e811...c65 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #5 Skrevet 29. mai 2022 Det er jævlig vanskelig for unge menn, og det er mange som har det som deg. Det blir litt lettere for hvert år som går da, og når du runder 30 begynner det å jevne seg ut. Drit i damer i et par år, prøv igjen senere. Ikke ødelegg deg selv med noe som uansett ikke funker Anonymkode: 9de8f...2a9
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #6 Skrevet 29. mai 2022 Just now, AnonymBruker said: Det er jævlig vanskelig for unge menn, og det er mange som har det som deg. Det blir litt lettere for hvert år som går da, og når du runder 30 begynner det å jevne seg ut. Drit i damer i et par år, prøv igjen senere. Ikke ødelegg deg selv med noe som uansett ikke funker Anonymkode: 9de8f...2a9 Jeg var i samme situasjon selv, kuttet helt ut alle tanker om damer, og levde livet alene. 15 år senere sitter jeg fortsatt alene, og når pandemien kom, og "alle" andre hadde noen, så satt jeg alene, uten en eneste nærkontakt. Anonymkode: 5e811...c65 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #7 Skrevet 29. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vil bare få ut det jeg har i hodet mitt. Jeg har aldri gjort det bra med damer. Har kun hatt sex 2 ganger og dette var i ungdomstida da jeg var 18/ 19 år med ei jeg hadde holdt på med i russetiden. Men nå er jeg 27 år gammel og har ikke hatt et aktivt dating liv helt siden VGs. Har klint litt med jenter på dansegulvet og slikt på byen men som oftest fører det ikke til noe mer. Jeg har også ganske god selvtillit når jeg sosialiserer meg med folk, men når jeg er alene forsvinner selvtilliten. Jeg er helt normal, har venner, er sosial til tider og har fast jobb. I tillegg trener jeg et par ganger i uka. Jeg pleier å være litt frampå, men ikke så veldig til at jenter begynner å skyve/slutte å snakke med meg. Er det bare damene som har blitt mer kresne eller feiler det noe med meg? Føler meg ikke som et menneske engang siden jeg ikke har vært intim med en jente på over 10 år, føler jeg bare vill forsvinne og ikke leve lenger. Anonymkode: 0ab6d...764 Nei, sånn må du ikke tenke. Dating i dag er ikke lett for noen, og har garantert ikke noe med deg å gjøre. Er helt sikker på at den rette dama dukker opp for deg en dag Anonymkode: 00f5e...343
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #8 Skrevet 29. mai 2022 Ikke hør på alt det pessimistiske. Klart det er noen vits, du har hele livet foran deg Anonymkode: 6e766...2ef 1
Hr. Aktiv Skrevet 29. mai 2022 #9 Skrevet 29. mai 2022 Kle deg som en riking og lat som du har penger så kommer damene løpende etter deg. 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #10 Skrevet 29. mai 2022 Har virkelig ikke lyst til å dra ned til Thailand eller et annet land for å få meg ei derfra, men det virker som det kommer til å skje mest sannsynlig. Jeg vet ikke jeg, men føler damer fra mer konservative land kanskje er mindre kresne og mer imøtekommende så lenge jeg har stabilt økonomi. Har reist litt rundt og det er mye bra damer der ute i verden, kan dessverre ikke si det samme til vestlige kvinner. TS Anonymkode: 0ab6d...764
_popcorn_ Skrevet 29. mai 2022 #11 Skrevet 29. mai 2022 Kjære trådstarter, Vi ønsker ikke å vurdere og tolke ordbruk når det kommer til vanskelige livssituasjoner hvor vi opplever at man befinner seg i en sårbar tilstand, og det er umulig for oss å vite hva den enkelte legger i ordene som brukes. Vi kan ikke vite om det er en generell følelse av å ville dø - i den forstand at man er nedbrutt og sliten, og ønsker å slippe - eller om det involverer en tanke om selvmord hvor man ønsker å utføre en handling som fører til døden for den som utfører det. Vi ønsker på ingen måte å tabubelegge de følelsene du har, men vi må stenge denne tråden med bakgrunn i det ovennevnte, samt at vi ikke har mulighet til å overvåke tråden din og vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. Du kan lese mer om hvorfor vi har denne regelen her. Hvis du sliter med slike tanker vil vi oppfordre deg til å ta kontakt med din fastlege/lege for samtale eller henvisning videre. Hvis du opplever at situasjonen er akutt, oppfordrer vi deg til å ta kontakt med legevakt på tlf.: 116 117 eller ringe nødnummer 113. Alternativt kan du også ta kontakt med en hjelpetelefon hvor du vil treffe mennesker du kan prate med, som ønsker å hjelpe deg og som kan gi råd i den situasjonen du er i. Mental Helse: 116 123 Røde Kors: 800 33 321 (man-fre 14-22 for de under 18 år) Kirkens SOS: 22 40 00 40 Med vennlig hilsen _popcorn_, adm 1 2
Anbefalte innlegg