AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #1 Skrevet 29. mai 2022 Når jeg ser det er et naturprogram på tv med David Attenborough, må jeg alltid se. Ser et akkurat nå faktisk, på BBC Earth. Jeg elsker den fyren, han er så utrolig god på å lage tv-programmer om dyr og natur. Stemmen hans er så behagelig og fin å lytte til. God stemme! Han er i nittiårene nå, så vi har nok ikke så lenge igjen med han, noe som er leit. Han er 96 og holder fremdeles på, klar i hodet og like skarp som før. Håper han passerer 100 før vi mister ham! Han er bare et så fantastisk menneske som har underholdt og laget naturprogrammer i en mannsalder (siden sekstitallet). Flere som er fan av han og vil sørge den dagen han går bort? ❤️ Anonymkode: be86c...e54 5
Equinox Skrevet 29. mai 2022 #2 Skrevet 29. mai 2022 Den mannen må vel være en av de mest bereiste menneskene som noen gang har levd på planeten. 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #4 Skrevet 2. juni 2022 Elsker programmene hans- beste naturreporteren! Er også tydelig at han elsker det han har holdt på med, og kunnskapsrik! Blir trist da han går bort !!!! Anonymkode: a71a6...d9d
Trudelutt1 Skrevet 2. juni 2022 #5 Skrevet 2. juni 2022 Fantastisk mann, elsker programmene og har vel sett det aller meste han har laget vil jeg tro. Jeg har faktisk møtt ham for en 15 ish år siden da jeg bodde i Australia. Stod i kø på kafe med en kompis og Attenborough var bak oss. Han slapp en dame med lite barn forran seg i køen, da kom de rett bak oss så vi slapp de også forbi. Var ikke før det jeg så hvem som hadde stått bak oss (han nikket og smilte til oss da vi slapp de forbi). Kompisen min kjente ham ikke igjen engang og trodde ikke på meg (hadde ikke smarttelefon på den tiden). Men det kom noen bort til han og ville ha bilde og autograf etterpå. Jeg var mega-starstruck, men turte ikke gjøre noe annet enn å beundre fra avstand. Fikk et nikk og et smil så jeg får leve på det. Måtte mannen bli 120 år!! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå