AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #1 Skrevet 29. mai 2022 Hei Jeg venter mensen til uka. Den har vært litt uregelmessig så kommer om mellom 3 og 6 dager. De siste dagene har jeg kjent på en umettelig sult. Jeg spiser som før, men er sulten en halvtime etter alle måltider, uanset hvor mye jeg spiser. Sist jeg hadde det sånn var da jeg slanka meg, men da spiste jeg jo mindre måltider enn vanlig (og det er tre år siden). Idag har jeg også litt vondt i korsryggen. Men jeg Googler meg ihjel og alt jeg finner er at det er altfor tidlig å få symptomer som sult nå. Men jeg er altså konstant skrubbsulten uten grunn 😅 Noen erfaringer? Anonymkode: b40e7...93d
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #2 Skrevet 29. mai 2022 Det kan godt være et tegn ja. Synes jeg ble sånn pms-sulten når jeg var gravid sist. Anonymkode: a9352...bea
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #3 Skrevet 29. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det kan godt være et tegn ja. Synes jeg ble sånn pms-sulten når jeg var gravid sist. Anonymkode: a9352...bea Jeg har ikke vært pms-sulten før. Kanskje jeg opplever det for første gang, bare? Jeg leiter jo etter alt av tegn, så vil ikke ha for store forhåpninger. Var sikker på at jeg hadde festesmerter forrige periode, men så var det bare mensen som kom tidligere enn beregnet. Forstod det med engang den kom 🤦♀️ Men følelsen av å være konstant sulten som nå er helt ny for meg utenfor en slankekur. Takk for svar 😊 TS Anonymkode: b40e7...93d
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #4 Skrevet 29. mai 2022 Det er mulig kjenne på kroppen om du er gravid, spesielt om du kjenner kroppen din godt. Jeg kjente at jeg var gravid før min forventet mens. Med økt apetitt og lyst på diverse ting jeg ellers ikke ville ha. Hadde også forsterket lukt. Kan fult være mulig- men er også normalt være sulten ved pms. Anbefaler bare å ikke prøve tenke aaaltfor mye og heller vente se! Krysser fingrer for deg. Anonymkode: ae206...79a
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #5 Skrevet 29. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei Jeg venter mensen til uka. Den har vært litt uregelmessig så kommer om mellom 3 og 6 dager. De siste dagene har jeg kjent på en umettelig sult. Jeg spiser som før, men er sulten en halvtime etter alle måltider, uanset hvor mye jeg spiser. Sist jeg hadde det sånn var da jeg slanka meg, men da spiste jeg jo mindre måltider enn vanlig (og det er tre år siden). Idag har jeg også litt vondt i korsryggen. Men jeg Googler meg ihjel og alt jeg finner er at det er altfor tidlig å få symptomer som sult nå. Men jeg er altså konstant skrubbsulten uten grunn 😅 Noen erfaringer? Anonymkode: b40e7...93d Jeg er ofte sånn før mensen. Våkner opp skrubbsulten og spiser meg gjennom dagen🤣 ta en test om noen dager!! Lykke til🎉 Anonymkode: f2cb1...152
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #6 Skrevet 30. mai 2022 Tok test idag. Den var negativ som vanlig. Er vel bare pms da.. Anonymkode: b40e7...93d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå